Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek verslag Speed Ryder #2 autoflower - White Dwarf Auto (1e kweek buiten)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek verslag Speed Ryder #2 autoflower - White Dwarf Auto (1e kweek buiten)

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Zoals titel vermeld word dit mijn eerste kweekje en dus ook eerste verslag.

    Heb al veel tips van dit forum kunnen halen en hoop met dit verslag er nog veel meer over te weten te komen.

    We beginnen bij het begin:

    2-5-2017 (dag 1)

    Vandaag heb ik mijn zaadjes in de bus gekregen.
    Dit zijn de Speed Ryder #2 autoflower van AC Genetics en White Dwarf Auto van het huismerk wietzaadjes.nl

    De Speed Ryder heb ik 2x in een stekbakje en de White Dwarf in water om te ontkiemen.
    Ik ben aan het experimenteren wat het verschil zal zijn kwa ontkiemen,
    morgen ff 20l potten halen om ze straks in potten te doen wannee ze ontkiemt zijn.
    Rest volgt wanneer ze zijn ontkiemt.
    Wat info over de zaadjes die ik heb:

    Speed Ryder #2 autoflower van AC Genetics
    is een wietsoort met sterke Braziliaanse genetica. Deze Speed ryder #2 zaden zijn ontstaan uit het kruisen van de
    Lowder#1 x Santa Maria. Hierdoor ontstond een soort met een hoger THC gehalte.

    Deze soort is een compacte struikachtige plant met een zeer hoog indica gehalte. Deze soort blijft zeer laag en is hierdoor perfect geschikt voor balkon of guerilla kweek. Toch levert deze soort behoorlijk veel op, in de bloei krijgt ze een dikkere hoofdtop met wat forse zijtakken. Ze is redelijk eenvoudig te kweken.

    Deze soort smaakt kruidig en skunk achtig met een fruitige nasmaak. Het effect van de Speed Ryder 2 is kalmeren en ontspannen, ze geeft je een sterke body high.

    White Dwarf Auto
    is een autoflower zaden soort die een stabiele groei en bloei hebben. Deze wietplanten hebben voornamelijk indica genetica en blijven vrij laag. Daarom zijn deze wietplanten geschikt voor de kleinere kweekruimtes of bijvoorbeeld op het balkon.

    White Dwarf autoflower wiet zaden zijn geschikt voor een binnenkweek en buitenkweek. De wietplanten hebben een goede weerstand tegen schimmels en ziekten. Ook zijn deze autoflower wietplanten makkelijk te kweken waardoor ze ideaal zijn voor de kwekers zonder ervaring. De wiet van deze wietplant is zeer krachtig door haar hoge THC gehalte, daarom is deze wiet niet geschikt voor de rokers zonder ervaring.

    Het roken van deze wiet zorgt voor een prettig en langdurend ontspannen effect die je heerlijk onderuit gezakt op de bank laat zitten.
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Laat je ze niet te lang in dat water liggen ? 24 uur is lang zat. Daarna de grond in.
    En 20L potten is best groot voor autoflowers dacht ik, ook omdat je twee soortjes hebt gekozen die vrij klein blijven.
    Oppassen voor teveel water en teveel voeding met zulke grote potten.

    AC Genetics Speed Ryder, = Lowryder x Santa Maria
    Maarre......Lowryder x Santa Maria was toch al Lowryder 2

    Ik vind dat altijd een beetje jammer, zaadmakers die op het succes van een ander proberen meeliften door een bestaande soort een eigen naam te geven en dan geen credits aan de originele makers..

    anyways .. Je weet wat je hebt.
    Nu nog even wat wiet kweken in een maandje of drie tijd dan kun je tijdens de zomervakantie gaan knippen.
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Het eerste leven

      White Dwarf Auto

      dag 2


      Morgen doe ik het in een pot van 5 liter en de Speed Ryders ook
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by chefkev; 4 May 2017, 21:15.

      Comment


        #4
        Toch maar in 10l potten


        QnQ nog bedankt voor je tip
        Ik heb de White dwarf nu in een pot van 10 liter
        De Speed Ryders nog niks te zien.
        En nu maar afwachten
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment

        Bezig...
        X