Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EersteKweek 3XRoyalDwarf 1x Critical 1xBurmeseKush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    EersteKweek 3XRoyalDwarf 1x Critical 1xBurmeseKush

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal.

    Ik ben nog niet zo lang aan het lezen op dit forum,maar heb al veel handige informatie gelezen.
    Ik ben het begin van de maand mei begonnen met me eerste zaadjes ontkiemen.
    tussen keukenrol geprobeerd,zonder succes.
    Er was er maar 1 van de drie waar een klein wit puntje (worteltje) aankwam.
    Ik heb het ook met een borrelglaasje en wat lauw water geprobeerd het duurde even maar werkte wel redelijk goed op deze manier.
    Helaas zijn deze opkomende plantjes door me katten verpest Maar ik heb nieuwe dwarfjes en nog wat over van de vorige keer.
    Nu heb ik bij de dwarfjes ook een propagator gekocht koste niet meer dan 15 euro en las er wel redelijk goede dingen over op de kans op strekken na.
    Ik heb me nieuwe zaadjes een nacht laten weoen voor ik ze in de spongepots wou stoppen tot me verbazing was er al 1 open na 8 uur alleen de andere 2 zaten nog dicht maar allemaal in de propagator gedaan.
    Na 3 dagen kwamen de eerste op en de vierde dag kon ik ze verpotten. (ze werden ook wat aan de lange kant).
    Ik heb ze iets dieper verpot.
    ze hebben vandaag een goeie dag zon kunnen tanken ik kan helaas alleen geen fotos plaatsen heeft iemand hier advies over ik wil ze graag met jullie delen en eventuele tips krijgen.

    Haze055



    #2
    Heb al verschillende voorbij zien komen die een propagator hadden aangeschaft om 'm vervolgens nooit meer te gebruiken vanwege het strekken, en dan bedoel ik echt strekken dat ze bijna omvallen.
    Het weer is er al goed voor en als je sterke planten wil kan je ze het beste naar buiten doen of op de vensterbank met het raam heel de dag open.
    Nu kan ik wel begrijpen dat je die propagator gebruikt omdat je katten de plantjes anders mollen maar daar heb je ook andere oplossingen voor zoals gaas of draad bijvoorbeeld.
    Succes met je eerste kweekje!

    Comment


      #3
      ja katten zijn soms wel echt pain in de asses.
      en bij alle planten doen ze het.
      ze staan er nu zo bij een eigen gemaakt (voor) groei boxje.
      helaas lukt het me niet fotos toe te voegen kan iemand me hiermee helpen..

      Comment

      Bezig...
      X