Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubble gum en Blueberry autoflowers op het balkon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Als je het icoontje rechtsboven gebruikt, dat papiertje met paperclip kun je meerdere foto's tegelijk uppen.
    Verder heb ik commentaar onder bericht #5 gezet.
    Nog even geduld, ze gaan goed.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

in de cannolator kan je dankzij het aanduwen (wat wel belangrijk is anders loopt de alcohol er te snel doorheen) zo'n 40 á 50 gram kwijt. Doe je het goed is dat 1 (indien extreem goed een halve) autoflower maar met pech is dat 2 autoflowers.
      Heb je bekeken hoeveel olie je nodig hebt (1 vol flesje van 10 ml (als die al verdund is dus) is ongeveer 250 druppels, je weet zelf hoeveel druppels je gebruikt) en aan de hand daarvan besloten welke planten te nemen, of gewoon wat planten die verteld werden makkelijk te zijn genomen?
      persoonlijk in jouw situatie zou ik nog een fotoperiode Femenised (volgensmij schrijf ik dat verkeerd) zaadje erbij doen. Dan heb je wat meer, en hou je meer olie over. (behalve als je in België woont, daar zou ik persoonlijk niets anders dan lage autoflowers durven groeien als ik het überhaupt zou durven gezien daar geen gedoogbeleid is)

Tenzij je natuurlijk denkt dat je het met 4 autoflowers redt, dan zou ik zeggen hou het lekker daar bij! Maar dat lijkt me zo krapjes..

De olie maken lijkt moeilijker dan het is trouwens

planten zien er goed uit

Comment

Hoi BackYardPlant,

Ik ben lid van een social club en heb daarmee m'n aanvoer op orde. De kweek is om zelf een keer olie te maken en kijken hoe dat gaat en smaakt.
        Zaadjes heb ik gekozen voor geur... en thc gehalte en kweekmoeilijkheid.

En ik heb al een keer geoefend met de cannolator dus dat zou ook wel goed moeten komen..

Maar.. als newbie had ik wel verwacht dat er meer materiaal over zou blijven van 1 plant om mee te werken.
        Alle fan bladeren (is daar een knap nl woord voor?) hebben geen enkele trichoom en dat was voor mij een leermomentje zogezegd.

groet!
        het is een plantje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Als je het icoontje rechtsboven gebruikt, dat papiertje met paperclip kun je meerdere foto's tegelijk uppen.
          Verder heb ik commentaar onder bericht #5 gezet.
          Nog even geduld, ze gaan goed.
          dank je wel.
          het is een plantje.

Comment

Bezig...
          X