Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vensterbank kweek met open raam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vensterbank kweek met open raam

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik heb op 18 juni 4 x kera seeds white thunder gezaaid,
    Ik heb deze op laten komen onder een aantal spaarlampen met verschillende kelvin.
    In een eigen gebouwd hobby kastje.
    Aangezien ik op kamers woon koste mij dit tog te veel ruimte en heb ik de planten buiten gezet, andere mensen in het pand vonden dit niet fijn en nu staan ze dus voor mn raam.
    In het raam zit een hor en de raam staat eigenlijk 24/7 open.

    De dames staan in universele potgrond en in het begin heb ik de fout gemaakt om bij te voeden, hier ben ik mee gestopt toen, en sinds kort nu ze wat groter zijn weer begonnen.
    Ik heb zelfs een blad met 11 vingers gespot dus na mijn weten staan ze er goed bij.

    Tevens heb ik ook 3 lowryder 2 automatic
    Van zamnesia gezaaid die nu net boven zijn.

    Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    #2
    Nog even een kleine update, jullie zien dat van de 4 over gebleven planten 1 een stuk kleiner is, dit is al sinds de start dat ze achter ligt, weten jullie waar dit aan kan liggen? ik heb haar nu wel getopt en zoals je op de foto kan zien begint ze daar weer mooi te shieten.
    Zodra de auto's groot genoeg zijn om in een andere pot te kunnen, gaan deze 3 dames naar mijn vader in de tuin.
    Zodat ze daar mooi af kunnen bloeien.

    Comment


      #3
      Jammer dat er niemand reageerd(e) haha
      Last edited by Moskovich0485; 28 July 2017, 20:10.

      Comment


        #4
        Misschien is het gewoon een wat kleiner phenotype of staat ze wat te nat?

        Je plantjes staan er wel netjes bij hoor. Mooi dat 11 vingerig blad!

        Gaan de White Thunders naar je vader in de tuin? Want ze zullen achter glas zeker meer strekken dan buiten.

        En het is vakantie tijd, dan is het afwachten wie er op het forum komt

        Succes!
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Vandaag tog maar alvast bij mijn vader gezet,
          zag er meteen al een lieveheersbeestje op zitten, dus hopenlijk doet ze wat goeds haha :p
          ik ga vanaf nu 1 x per week daarheen, en mijn vader doet de rest, ik focus me op de autos die ik nu heb staan
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Ik Heb nog even een vraag, de ph van de aarde waar mijn white thunder thuis in staat. Staat op 5.6,
            omgevingstemperatuur is gemiddeld 20 graden,
            de pot is 20 liter en ik gebruik universele aarde die ik wat luchtiger heb gemaakt met perliet.
            blad begon licht te worden dus bij gaan voeden met producten van dutch pro waaronder:
            take root
            multi total
            groei A+B
            sindsdien is het blad weet mooi donkergroen.
            Toch vind ik het frappant dat na 1,5 maand de plant pas +/- 20 cm is met 5 internodes.
            Ik heb vorige week dus ook de plant getopt en daar schiet ie opzich weer netjes.
            maar in tegenstelling tot de andere white thunders die nu bij me vader staat is deze de helft zo klein.
            Iemand idee wat ik fout doe?

            Ps. De ph van het water na dat ik alle voeding heb toegevoegd is 6.1


            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #7
              Is de white thunder een AF? Dan kan het hierdoor komen dat ze klein blijven.
              Als het regulier zaad is kan het een mannelijke plant zijn waardoor hij anders groeit.
              Als het gefeminiseerd zaad is mogelijk een hermafrodiet.

              Verder kan het gewoon anders groeien, dat heb je soms. Kan alsnog een groeispurt gaan maken.
              Netjes kastje heb je in elkaar geknutseld.

              Succes met de kweek.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


                #8
                nee autos zijn het niet, het is feminised zaad.
                herma zou kunnen maar dat kan ik nu nog niet zien aangezien ze nog in de veg fase zit.

                Comment


                  #9
                  Licht, licht, licht.
                  Meer licht = meer groei
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Licht weet ik niet, deze loopt sinds het begin al achter. En toen stonden ze bij elkaar en kregen ze evenveel licht, al moet ik zeggen dat nu de andere 2 die bij me vader in de tuin staan echt goed gaan.
                    Wss idd door het extra licht.
                    Hier een foto van ze, ( ik weet dat 2 planten in een pot niet ideaal is maarja, heb de zaadjes gratis gehad en had deze pot liggen dus 1+1= 2 )
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      Even een vraag, 1 van de 2 planten die bij mijn vader staan vertoond vergeling op het blad, weet iemand wat dit is?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #12
                        Dit heeft ie ook bij alle nieuwe scheuten zoals je hier kunt zien
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          #13
                          Ik zou zeggen een voedingsprobleem/tekort of TMV. Het lijkt alsof de vingers ook omkrullen daar waar de verse bladaanmaak zich bevindt. Alleen is de tweede foto wat onduidelijk.
                          Vraag om een second opinion. Probeer zelf even uit te sluiten of het TMV is.
                          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                          Comment


                            #14
                            Heb je ook goed onder het blad gekeken of er geen beestjes onder zitten?

                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Ja heb ik gedaan, ik zie zo ook niks.
                              Tevens staan de planten met 2 planten in 1 pot en de ander heeft er geen last van.

                              Comment

                              Bezig...
                              X