Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bluntpiloot - White widow Automatic van Spliff Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Bluntpiloot View Post
    ..Zijn deze haren ook een goede maatstaaf om de oogsttijd mee te bepalen...
    Nope.
    Eerst heb je een normale bloeitijd, van 7-8-9 weken, afhankelijk van de soort, daarna kun je verder kijken naar trichomen.
    Als je eerder elke keer naar de tricho's gaat kijken raak je alleen maar in de war. Ook bij auto's zou ik op z'n vroegst na een week of 7 bloei gaan checken.
    De bloeiharen (pistils) zijn een indicatie, meer niet, maar het is geen indicatie na 3 weken, dan is de oorzaak anders, bijvoorbeeld vocht, zoals genoemd.

    Met die maand die ik noemde zat ik al aan de krappe kant.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Oooh dan laat ik haar rustig nog even staan!

      ralphers
      Jep, zie hier

      Comment


        #33
        Ze is klaar hoor !
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Bluntpiloot
          Bluntpiloot commented
          Editing a comment
          Jaa zeker! Al tijdje. Ik post straks meer

        #34
        Het is alweer een tijd sinds mijn vorige update. Helemaal niet meer aan gedacht! Inmiddels geoogst.

        Hier de tijdlijn:
        17/04/18 = Kop boven grond
        30/04/18 = Eerste groeivoeding gegeven
        19/05/18 = Voorbloei en start met bloeivoeding, vier en halve week groei gehad
        09/06/18 = Drie weken bloei
        13/06/18 = Eerste kristallen
        30/06/18 = Zes weken bloei
        06/07/18 = Oogst, zeven weken bloei. Totaal elf en een halve week vanaf kiem.
        21/07/18 = Roken, spul is kurkdroog

        Website van Spliff Seeds geeft aan dat het ding 10 / 11 weken nodig heeft van kiem tot oogst.

        Nat gewicht was 210 gram. Droog gewicht is 31,8 gram. Daarna is er ook nog iets van 2 gram aan takjes en zinloos blad afgeknipt.

        Meerdere stoners in mijn omgeving zijn heel positief over de kwaliteit van dit wietje. Best leuk voor een eerste kweek!

        Foto's volgen later, echt geen zin om 12 foto's te resizen en weer per stuk te gaan uploaden. Fix even een normaal upload systeem of zo, het is 2018 hoor.
        Last edited by Bluntpiloot; 25 July 2018, 13:17.

        Comment


          #35
          Thanks voor de update.

          https://www.vbulletin.com/forum/foru...-5-suggestions

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #36
            De vorige keer dat ik de [img]-tag gebruikte, werkte het niet. Nu opeens wel. Beter!

            04/07/18:




            07/07/18:



            16/07/18:



            21/07/18:

            Comment


            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              wat en enorm jammer zo vroeg geoogst en zo kleine topjes

            #37
            zou toch eens een knipcursus volgen
            van die 31 gram mag je nog makkelijk 10gr aan takken en blad rekenen...
            anyway geniet van je wietje

            Comment


              #38
              Oorspronkelijk geplaatst door philly View Post
              zou toch eens een knipcursus volgen
              van die 31 gram mag je nog makkelijk 10gr aan takken en blad rekenen...
              anyway geniet van je wietje
              Is inderdaad nog niet super mooi geknipt.

              Waar ik achter kwam is dat die 30 gram niet klopt. Ik heb aan mensen in totaal 27 gram WEGGEGEVEN maar heb zelf nog 11 gram liggen. Hoe dan!? XD

              Last edited by QnQ; 27 July 2018, 09:28. Reden: :cops:

              Comment


                #39
                Ey Yow, je mag niet verkopen. Alleen eigen gebruik of weg geven. Of ik heb de forum-regels verkeerd in mijn toeter zitten. Het kan hoor. Plus het wetboek.
                En ik zie grote tenen op je foto! Maar het is gelukkig wel gelukt, modern fotootjes uploaden. Thanks! Voor de afsluiter enzo.

                Ieuw, je hebt al je knipafval voor de wietboter aan je toppen laten zitten! In ieder geval vond je smokende omgeving het niet erg.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #40
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig View Post
                  Ey Yow, je mag niet verkopen. Alleen eigen gebruik of weg geven. Of ik heb de forum-regels verkeerd in mijn toeter zitten. Het kan hoor. Plus het wetboek.
                  En ik zie grote tenen op je foto! Maar het is gelukkig wel gelukt, modern fotootjes uploaden. Thanks! Voor de afsluiter enzo.

                  Ieuw, je hebt al je knipafval voor de wietboter aan je toppen laten zitten! In ieder geval vond je smokende omgeving het niet erg.
                  Oja, 'weggeven'! Dat bedoelde ik natuuuurlijk haha.

                  Ik heb vroeger een keer wietboter proberen te maken, helemaal volgens het boekje en shit. Maar zonder succes. Dus ga ik geen moeite meer voor doen.

                  Comment


                    #41
                    De vorige keer dat ik de [img]-tag gebruikte, werkte het niet. Nu opeens wel. Beter!
                    Ja, alleen dat die foto's op imgur staan en dat die automatisch gewist worden na verloop van tijd.

                    Erg veel blad, weinig top. Zo te zien is dit een soortje die flink wat aandacht nodig heeft om er iets van te maken.
                    Hopelijk gaat de nieuwe beter.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X