Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze buiten kweekverslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Lol

    Comment


      #17
      Cees015 hoe staan ze er nu voor?

      "We are stardust, we are golden.
      And we've got to get ourselves back to the garden".

      Comment


        #18
        Heee, sorry! Ik ben helemaal vergeten om te updaten. Ik zal morgen een mooie post schrijven

        Comment


          #19
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            #20
            Heeeey Cees, back in town jonge?
            Zoals je ziet heb ik even een paar topics van je samengevoegd, want je hoeft niet bij elke update een nieuw topic te maken eh
            Als je deze nou ff bij je favorieten zet ofzo, dan kun je hier elke keer een update doen als je wil, thanks.

            Je hazen zien er goed uit.
            Ik zou nog wel even groeivoeding blijven geven, als je voeding geeft.
            Tijdens de bloei hebben ze wat meer behoefte aan fosfor en kalium, maar dat zit natuurlijk ook al in de grond dus ze kunnen nog wel even vooruit daarmee.
            Over 10-14 dagen misschien bloeivoeding. Als je nog eens update tegen die tijd...?

            En welke voeding, tja....er zijn wel 20-30 merken vrij algemeen verkrijgbaar dus dat ligt misschien meer aan jezelf.
            Er is zoiets als B'cuzz 1-Component Soil, dat kun je tijdens de groei en de bloei gebruiken, lekker makkelijk.
            Maar zo zijn er dus nog wel 20-30 merken die allemaal hun voor- en nadelen hebben
            Wil je naar de growshop, wil je online bestellen, of liever iets uit het tuincentrum?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Cees015
              Cees015 commented
              Editing a comment
              Haai! Ja vroeg mij al af wat er met mijn topic was gebeurd maar inderdaad handig om het allemaal onder 1 topic te doen, thanks!

              Ik heb tot nu toe voeding online bestelt dus ik zat erover na te denken om hetzelfde te doen. Maar dit keer ‘biobizz bloom’. Heb jij hier heel toevallig ervaring mee? En zo ja goede? haha.

              Ik zal over een weekje of 2 weer eens updaten (onder dit topic).

            #21
            Dat is een mooie plant zeg. Heb je enig idee van welke breeder deze purple haze komt? Hij bloeit opvallend vroeg.

            Kweking Eend

            Comment


            • Cees015
              Cees015 commented
              Editing a comment
              Ik heb de zaadjes besteld bij azarius, het viel mij ook al op dat de plant nu al bloeit... maar niet echt vervelend want ze zijn groot zat haha

            • Kweking Eend
              Kweking Eend commented
              Editing a comment
              Ziet eruit als een mooi soortje. Nu hopen dat ze ook nog paars wordt en een beetje schimmel en rot bestendig is.

              Kweking Eend

            #22
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


              #23
              Samengevat komt het hierop neer dat in testopstelling met flushen is geconstateerd dat er geen verschil te bemerken was in toppen van wel en niet gespoelde planten.
              Met dank aan Meglow voor het delen van dit onderzoek.

              https://atrium.lib.uoguelph.ca/xmlui/handle/10214/12125

              The effects of flushing were also investigated to determine whether it had the intended effect of reducing nutrient concentrations within the dried bud. Through the use of psychrometers, water status (cWP) thresholds were correlated with humidity (cVPD) thresholds and reduced irrigation frequency resulting in water use reductions up to 45.7% which had negligible impacts on yield and cannabinoid profile. Flushing was found to be ineffective in removing any significant amount of nutrient from the bud.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hoe-en-waarom

              Ik heb laatst begrepen dat een vrouw van het beste advies kan voorzien. Mits je een vrouw in de buurt hebt. Vrouwen zijn wijze wezens, raadpleeg haar eens. Sommige van hen weten verdomd veel van bloemetjes.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


              • Cees015
                Cees015 commented
                Editing a comment
                Dus door te flushen zouden de toppen niet ‘schoner’ zijn?

              #24
              Is het al bijna tijd om te oogsten? Ik ben een beetje bang dat het slechte weer voor toprot zal zorgen, als dat zou werkt tenminste...
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • Thedoctor
                Thedoctor commented
                Editing a comment
                Op de foto van vorige week was ie net in bloei. Die kan nog wel 5 weken. Nu oogsten heeft weinig tot geen zin

              • Cees015
                Cees015 commented
                Editing a comment
                Thedoctor de plant bloeit vanaf begin sept dus dat zou betekenen dat ie 2 maanden bloeit... is dat niet heel lang?

              #25
              Minstens 8 weken bloeitijd voor een indica maar aangezien jij haze kweekt (haze=sativa) zou ik zeker op 10-12 weken rekenen. Half november?

              Ik heb er ook eentje in de tuin net in bloei. Nog 10 weken te gaan
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

              Comment


              • Cees015
                Cees015 commented
                Editing a comment
                Een echte test voor mn geduld haha

              #26
              Het is ook niet echt (echt niet) een goed soortje voor buiten natuurlijk.
              Ze gaat te laat in bloei en doet er te lang over.
              Normaal gesproken kan het niet buiten met een Purple haze maar als het weer meezit heb je wel iets om op je cv te zetten.
              Gewoon afwachten dus. Binnen nu en 3 weken oogsten heeft geen zin, er is nog geen THC dus er zit niks anders op.

              Ohja over dat flushen. Maar wij flushen ook niet op aarde.
              Wij spoelen, dat is iets anders dan ze met flushen bedoelen
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Heej Q, wat is het verschil? Tussen flushen en spoelen, Google smijt me de vertalingskant op en daar kom ik niet verder mee.
                Maar dan kom ik dit tegen;

                "Het enige verschil is het medium waar ze in staan.
                Als je hydro kweekt kun je spoelen door er een paar liter water door te gooien. (dat noemen we eigenlijk flushen)
                Als je dat op aarde doet, dan staan je plantjes 2 dagen veel te nat en kun je alsnog je hele oogst verknoeien.

                Spoelen op aarde = de laatste 2 weken gewoon water geven maar zonder voeding."


                Is dat het?
                Wel verwarrend hoor een woord dat dezelfde vertaling deelt maar in het wiet kweken twee verschillende betekenissen heeft. Wie heeft dat bedacht?
                Bovenstaande is overigens een citaat van je. En de enige verklaring die ik zo snel kon vinden.
                In ieder geval bedankt voor de correctie.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment

              #27
              Hoe het er nu uitziet:
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment

              Bezig...
              X