Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Blue Cheese Auto in potten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hoi mensen,

    Het is nu bijna 12 weken geleden dat de plantjes boven zijn gekomen, hier nog maar een update.

    Plantje 1, klein, maar wel al aan het bloeien:

    20180904_174620.jpg
    20180904_174628.jpg

    Plant 2, veel en veel groter maar nog weinig van bloei te zien:

    20180904_174704.jpg
    20180904_174717.jpg

    Ik geef nu gewone plantenvoeding voor in de bloei, maar morgen toch maar even langs de shop om wat canna voeding.

    Greetzzzzzz...
    Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ben je tevreden zo voor een eerste keer, tot nu toe?
      Dat mag je wel zijn.
      Is je huidige voeding op? Of wil je gewoon graag cannabis specifieke voeding geven? Want dat laatste is een beetje een fabel, er zitten dezelfde componenten in. Je kunt het beste letten op de N-P-K ratio.
      Volgens sommige veroorzaakt het geven van bloeivoeding juist blokkades in de plant.
      Dat kun je eventueel hier lezen.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-hoe-en-waarom

      Mijn eigen ervaring met canna bio flores van de growshop; het voegt niks toe aan volle grond planten en ik constateer bladverkleuringen binnen een week. Dus ik heb nu al drie jaar een fles staan (van 15euro), die ondertussen hartstikke stinkt als ik die open maak en superstroperig is. En die maar halfvol blijft. Ik raad het je niet af, daarvoor heb ik te weinig kennis. Maar ik raad het je ook niet aan. Als de huidige plantenvoeding prima werkt, waarom dan anders doen.
      Je kunt eventueel een label van je huidige voeding delen. Met de vraag of deze voeding geschikt is.

    #32
    Hoi Ongeldig20180905_190714.jpg Ik wilde over gaan op voeding voor cannabis omdat een vriend me dat aanraadde.
    Zou ik gewoon deze kunnen blijven gebruiken?

    Greetzzzz
    Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Ik geloof dat dit prima voeding is!
      Hoog in N.
      Misschien gaat nog iemand dat bevestigen, maar als het niet ontkracht wordt zou dat genoeg moeten zeggen

    • HighHigh
      HighHigh commented
      Editing a comment
      Thanks, dan blijf ik deze gewoon gebruiken.
      Hoop wel dat de toppen nog wat compacter worden.

    #33
    Gisteren nog eens naar dat kleintje gekeken en dat zag er zo uit:

    IMG-20180911-WA0005.jpeg

    Bijna geen witte bloeiharen meer, en dus heb ik besloten om hem vandaag om te halen.
    Maar nu heb ik twee takken geknipt, en valt me op dat vanonder op de takken alleen nog maar witte bloeiharen zitten:

    IMG-20180915-WA0006.jpeg

    Ik heb het even bij die twee takken gelaten en de rest maar laten staan.
    Of zou ik hem toch gewoon kappen? Graag advies

    De geknipte takjes heb ik zo te drogen gehangen:

    20180915_164740.jpg

    Met de grote plant gaat het ook best goed volgens mij:

    IMG-20180914-WA0012.jpeg

    Komen veel pruikjes op, ben benieuwd hoe hij er over een maandje uitziet.

    Greetzzzzz
    Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

    Comment


      #34
      Plantjes zijn helaas gejat.
      Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

      Comment


      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Wat een domme dieven. Als ze zulke hobby plantjes jatten zijn het geen beroeps criminelen geweest. Waarschijnlijk nog uit je eigen omgeving ook.
        Nu kun je een hele winter nadenken hoe je dat voorkomen gaat een volgend jaar of je kunt misschien een andere set-up gaan overwegen. Ik weet het ik ga een beetje snel. Je mag best rouwen om je plantjes. Gelukkig had je wel al iets kunnen oogsten van die ene. Je hebt er goed voor gezorgd en je hebt er wat van mogen leren.
        Hoe brutaal zijn die dieven geweest? Hebben ze iets gesloopt om erbij te kunnen? Hoe hebben ze de boel achter gelaten? S'nachts of overdag?

      • HighHigh
        HighHigh commented
        Editing a comment
        Wij waren een week weg, heb een vriend gevraagd voor water te geven. Gisteren belde hij op dat ze weg waren.
        Eerlijk gezegd had ik er al rekening mee gehouden, maar toch is het jammer dat het dan gebeurd.
        Ze hebben niets gesloopt, de poort was open dus heb het ze gemakkelijk gemaakt, als ze ze willen dan krijgen ze ze toch wel.
        Jammer maar helaas.
    Bezig...
    X