Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

First Time (Autoflower)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Weet jij iets wat helemaal compleet is, geen aparte dingen hoef bij te kopen..?

    Comment


      #17
      Bij ieder compleet setje zit wel iets dat je gaat vervangen na 1 kweek.
      Eventueel kun je een growshop ook gewoon bellen natuurlijk als je een onderdeel wil wisselen.

      Je zou ook wat rond kunnen kijken op het forum, zien waar anderen in kweken, kijk wat het resultaat is.
      Je hebt tijd genoeg, want midden in de zomer een binnenkweek beginnen valt niet mee met die hoge temperaturen.
      Bovendien, kijk naar buiten, die lamp is beter dan een 400W en die is gratis 's zomers.

      Als je hoogte genoeg hebt, zou ik bijvoorbeeld nooit een tentje van 180 kopen voor hps. (ok, voor 250W kan het wel)
      Maar hoe kleiner de ruimte, hoe moeilijker het klimaat in de tent goed te houden is.

      Er is zoveel aanbod, en ik heb nooit een complete set gekocht, dus ik kan je niks aanraden.
      "even" iets zoeken zit er niet in, dat kost me een halve dag, haha...dat laat ik graag aan jou over, maar check dus de kweekverslagen enzo,
      Check gewoon de hele binnenkweeksectie overal staan handige tips en ervaringen.

      Hoe is het met die Easy buds, zijn ze al boven ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Was als eerste boven
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #19
          2e
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #20
            Zijn wat hangend terwijl ze water hebben en genoeg zonlicht, enig idee hoe dat kan komen?

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Ze zijn nog jong. Geef ze wat tijd om op krachten te komen. Ze hebben net een zware geboorte achter de rug.
              Het is maar goed dat wij ons dat niet meer kunnen herinneren. Hoe we geboren werden. Dat lijkt me een enorm traumatische ervaring.
              Chill, steek er eentje op en geniet van je kweekje, maak je niet te druk. Ze hebben lob blaadjes, nu mogen ze de eerste week gaan overleven.
              Wanneer ze er bruin, geel, wit, lichtgroen, paars, geknakt etc. bij staan dan is er wel echt wat mis. Maar nu zien ze er normaal uit, die gaan wel recht staan komende dagen. Als je ze met rust laat. Pas alleen op dat ze niet verbranden/uitdrogen. Dat is het grootste risico met dit weer. Ga ze ook niet goedbedoeld te nat zetten nu. Hopelijk heb je wat aan dit tegenstrijdige advies.

            #21
            Snelle vraag!!! IK zet ze lekker in de zon, en de blaadjes staan omhoog.. kunnen ze de zon al aan?
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • JackyS
              JackyS commented
              Editing a comment
              Ze zijn buiten opgekomen dus kunnen ze dat normaal wel hebben. Als ze binnen voorgegroeid zijn dan zijn ze niet gewend aan de intensiteit van de zon en kunnen ze een zonneslag krijgen bij het naar buiten gaan, dat moet dan in stappen gebeuren.

            #22
            Ze hebben zodra ze in het potje kwamen gelijk voor het raam gestaan met de volle zon erop.

            Comment


              #23
              Ja dus laten staan en niet aan komen , je zou evt je pot kunnen bij vullen met aarde tot de eerste blaadjes . Maar dat je die pot moet bij vullen had Q je al als tip gegeven zie ik....
              En ja ze kan tegen zon en verzuip der niet en verplaats der ook niet
              God was never on your side..

              Comment


                #24
                Update van de plantjes
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #25
                  Hier hangen de lobblaadjes wat naar beneden maar de gewone bladeren lekker omhoog.. Kan dit een oorzaak hebben of is dit normaal?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #26
                    Ziet er allemaal goed uit hoor Anthony!
                    Dat die lobblaadjes wat naar beneden hangen is volgens mij niet abnormaal, ze bevatten veel voedingsstoffen zodat de zaailing snel blad kan aanmaken om echt aan fotosynthese te doen

                    Die zijn nu ook al aangemaakt

                    Maak je geen zorgen, deze eerste weken kan er weinig misgaan zolang ze niet uitdroogt of verdrinkt, zoals hierboven ook staat van oa Belladonna en Ongeldig

                    Comment


                      #27
                      Helaas, bij deze prachtige dame een webje gezien waar ze vanaf het stammetje was gewikkeld... en ik kijk onder het blad en zag een klein spinnetje.Ik heb de andere 2 direct apart gezet... vanaf dag 1 de sterkste en behoorlijke groei.. zo aftakelen en wat vergeeld overkomen.. Valt het nog te redden?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #28
                        Dat zal misschien een gewoon spinnetje geweest zijn, voor spint gaat webben moet er wel iets te webben zijn.
                        Meestal duurt dat wat langer. Tegen die tijd zit er wel een flinke kolonie in.
                        Spint is ook klein, nauwelijks zichtbaar. Het lijkt op een heeeel klein zandkorreltje, nauwelijks te onderscheiden.
                        Op de foto was het niet te zien.

                        Vergeling in dit stadium is meestal van teveel water.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #29
                          Hoef je je geen zorgen om te maken, deed ik ook toen ik een klein spinnetje zag bij mn kleintjes maar das allemaal nie erg

                          Comment


                            #30
                            Je pot ziet er weer heel droog uit
                            God was never on your side..

                            Comment


                            • AnthonyFT
                              AnthonyFT commented
                              Editing a comment
                              Ik geef genoeg water, staat de gehele dag bijna in de zon..

                            • belladonna
                              belladonna commented
                              Editing a comment
                              Niet zoals Q al zei teveel water dan ? iets moet de oorzaak zijn?
                          Bezig...
                          X