Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek in Espana.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Mijn ervaring met kweken in de winter is dat de plantjes prima groeien maar het bloeien begint als de plant nog erg klein is. Valt niet veel te oogsten.
    Succes!
    sigpic

    Comment


    • Stratus
      Stratus commented
      Editing a comment
      Muchos gracias amigo, Misschien moet ik ook gewoon wat meer geduld hebben.

    #17
    Last edited by Stratus; 31 October 2018, 15:28.

    Comment


      #18
      Ik denk dat je je iets hebt vergist in de daglengte Stratus
      Dit is nu in Alicante:
      Totale daglichtperiode is 10:26 uur. Dat is 15 minuten korter dan vorige week.

      Equinox was op 23 september dus 3 weken terug kan je geen 13 uur daglicht gehad hebben

      Maar ik ga je zeker volgen want ik zit nog iets verder naar het zuiden dan jij.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


      • Stratus
        Stratus commented
        Editing a comment
        Hola Cleargreen, Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ze gaat voor 8 uurtjes de kweekkast in...

      #19
      WP_20181115_11_25_50_Pro.jpg

      Comment


        #20
        Het is alweer even geleden dat ik iets over mijn eerste kweek heb gezegd, maar ook hier in Spanje kun je het wel eens druk hebben.
        Maar goed, zo ziet ze er nu uit. We zitten inmiddels in week 7.
        Ze groeit gestaag en staat nu op 18:6
        Ongeveer 10 uur in het daglicht, en 8 uur in de kweekkast onder een TL balk.
        Ik heb de indruk dat ze het onder die TL balk beter doet dan in het gewone daglicht.
        Ik heb al menigmaal 's ochtends vreemd staan kijken als ze 's nachts gewoon 1 cm gegroeid was.

        ps. Ze gaat vanmiddag verhuizen naar een 20 liter pot...
        Wordt vervolgd.

        Comment


          #21
          filedata/fetch?id=1372446&d=1554669737&type=thumb We zitten inmiddels in week 9.
          Het flowering proces is begonnen en naar ik heb begrepen hier op het forum is dat vrij normaal voor een auto-flowering.
          De dame ontwikkelt zich goed en de bladeren zien er perfect uit.
          Mooi diep groen van kleur en mooi van vorm.
          Ook begint ze steeds sterker, lekker te ruiken.filedata/fetch?id=1372449&d=1554669737&type=thumb filedata/fetch?id=1372445&d=1554669737&type=thumb
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.
          Last edited by Stratus; 9 December 2018, 10:36.

          Comment


            #22
            Erg groot is ze niet, maar ook dat schijnt vrij normaal te zijn deze tijd van het jaar.
            Op het moment is het redelijk lekker weer, met gemiddeld zo een 21 graden en een lekker warm zonnetje.
            "s Avonds echter koelt het wel snel af naar een graad of 12 en in de nacht zelf tot een graad of 5.
            Maar, dan staat deze dame in haar kweektent in de schuur dus zal ze weinig last hebben van de temperatuur wisselingen.
            Hoe vinden jullie trouwens hoe ze het doet? (Zo ver dat te zien is op de foto's)

            Comment


              #23
              Is normaal hoor dat het traag zal gaan deze tijd van het jaar plus dat ze maar 10 uur echte zon krijgt.
              AF heeft 18 uur zon nodig om goede toppen te maken. Ik weet niet hoeveel watt je TL is?
              Hier is het winters overdag zo een 20 tot 25 graden en snachts 15, dan gaat het ook niet zoals in de zomermaanden.
              Je zal er toch iets van afhalen en veel info kunnen mee nemen voor volgend jaar.

              Comment


                #24
                ja pcies, je leert altijd weer wat dus nutteloos is t nooit
                sigpic

                Comment


                  #25
                  ziet er goed uit

                  Comment


                    #26
                    Is al weer even geleden dat ik wat heb laten horen, maar pffff, nog steeds druk.Mijn meisje is lekker aan het bloeien en zit barstensvol trichomen. Zie foto. Ik nu binnenkort maar es ff trimmen want de trichomen beginnen al te verkleuren.

                    Comment


                      #27
                      20190122_140327.jpg
                      Attached Files

                      Comment


                        #28
                        Ben haar nu aan het trimmen. Zal straks het resultaat delen...

                        Comment


                          #29
                          Wat vinden jullie, voor een winterkweekje?
                          Attached Files

                          Comment


                            #30
                            Uhm, wil je het echt weten?

                            Comment

                            Bezig...
                            X