Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek in de tropen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek in de tropen

    Korting op 420shop

    Dag iedereen,

    Vorige week ben ik begonnen met het ontkiemen van een Quick one (Autoflower) van royal queen seeds.


    Omdat het hier niet regent ben ik verplicht van kraantjeswater te geven, gisteren heb ik een PH test gedaan, en wat blijkt de PH was 8, veel te hoog, dus nu doe ik 2ml azijn per liter water om een een waarde van 5/6 te hebben.

    Omdat ik hier in een tropisch land heb ik maar 12 uur licht per dag, ik weet dat ze meer licht zou moeten krijgen..

    Ik ben aan het overwegen om een 600W led lamp te bestellen van Philizon, maar ik twijfel of een 1200w niet direct beter zou zijn..? Zo zou ik mijn plantje binnen kunnen en de temp wat kunnen controleren met de airco.

    Graag had ik wat advies en meningen gekregen van jullie.

    Bedankt!!


    De foto die ik erbij zet is na 6 dagen.


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2

    Comment


      #3
      Het is een autoflower en je bent 6 dagen verder. Dit is normaal voor een plantje dat nog geen week oud is. Ja, je bent ongeduldig. Succes daarmee.
      Een autoflower wordt vaak niet groot. Als je ze tegen een meter aan weet te krijgen is dat best wel knap, en alleen daarom al een goed soortje te noemen.
      Lamp vragen beter hier stellen. Daar lezen meer mensen mee met lampenkennis.
      Graag gedaan!
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment

      Bezig...
      X