Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe zomer nieuwe kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe zomer nieuwe kweek

    Korting op 420shop
    Heb momenteel enkel deze ontkiemt gaat over een AF cheese is ongeveer 18 maart ontkiemt is dus 4 weken oud geef sinds 2 weken gewoon wa plagron groei aangezien et gewoon aarde is uit mijn tuin die laatste foto is van vandaag hangt er wat slapjes bij
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    #2
    En wordt dit een binnen- of een buitenkweek, dan kan ik je topic in het juiste forum zetten want hier ziet niemand het.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Wordt een buitenkweek

    #3
    Okidoki, verplaatst.
    Dusse...4 weken oud al zeg je.
    Kun je ze niet buiten zetten overdag ? Dan zal ze een stuk harder groeien dan binnen.
    Met autoflowers heb je natuurlijk niet zoveel tijd om ze te laten groeien, na een week of 5-6 gaan ze vanzelf in bloei dus dan moet er wel een plant staan

    (niet meteen op het warmst van de dag midden in de zon zetten, dan valt ze flauw)

    Probeer de volgende keer ook vanaf het begin zonder stokje (of rietje) ernaast, dan moeten ze zelf voor een dikkere stam zorgen.
    Voila, je bent al een eind gekomen zonder problemen, dus ik ben benieuwd.
    Succes!

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Jip vanaf gisteren heb ik ze buiten gezet en savonds pak ik ze weer binnen ajaa heb ze gisteren nu wel heel den dag buiten gezet en vandaag ook ik ben aan et werk kan ze niet verplaatsen overdag zal wel goed komen hoop ik

    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Dus ze zou feitelijk nu niet in de zon mogen staan doeme toch was ik maar thuis

    #4
    zonde man,probeer als je met autoflowers werkt altijd goeie grond te hebben,want ze hebben maar max7 liter nodig dus met een zak lightmix kan je heel wat plantjes zetten.als de plant zo hangt met het licht aan of met de zon er op gaat het niet goed.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Ja kweet zal voor mijn andere zaadjes mss beter potgrond gaan halen da voorzien is van beetje power nee da was getrokken toen ze al zeker 2 uur in de donker stond

    #5
    autoflowers hebben juist geen grond met power nodig omdat ze zo klein blijven,lightmix van de growshop is echt het beste.maar omdat er in belgien geen growshops zijn gebruiken ze daar grond van het tuincentrum.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Ajaa ok merci zal ik dan zo een zakje of 2 bestelle.

    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Vorig jaar met Fleurella potgrond 70 gram droog van een autoflower afgehaald En 1e klas wiet.

    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Ik 50 gram droog en ook zeer goeie ook gewoon in de volle grond geplant ieder jaar smijten we daar 3 zakken potgrond boven en mengen we dat mee de oude en ze groeien voor zot

    #6
    Cheese is altijd lekker! Veel succes met de kweek, zou d'r lekker buiten zetten. Knapt ze wat van het zonnetje op.

    Comment


    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Die staat buiten zolang et goed weer is savonds zet ik ze binnen

    #7
    Ben vandaag begonnen met ontkiemen met de bedoeling voor buitenkweek en in volle grond te plaatsen is et nie nog wa te vroeg zijn af OG KUCH en CHEESE plantjes graag jullie mening en beste is zodra ze ontkiemt zijn om ze direct in hun oorspronkelijke plaats te planten zeker e zodanig dan ze niet meer moeten verplant worden

    Comment


      #8
      Ja, zou ik zeker doen.
      Ik denk dat we de ijsheiligen ( 15 mei) de komende
      jaren wel een maandje eerder de grond in kunnen doen
      Aangezien de enorme verandering van het weer.......

      Comment


        #9
        Heb nog een vraagje als ge u plant nat sproeit is da dan gewoon mee water of met product in en dan enkel savonds uit de zon besproeien

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Ik spuit nooit een plant nat.
          Zie daar het voordeel niet in hooguit
          een nadeel...........

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Goed gezien. Ze hebben er ook niets aan.

        #10
        Komt denk ik toch nog goed de 4 dagen zon hebben em deugd gedaan top
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #11
          Voorbloei is begonnen zal een klein plantje worden jammer iets te vroeg willen beginnen e volgende maand paar andere zaaien
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Je had er een lamp boven moeten hangen om aan de 18 uur te komen,anders gaan ze dus eerder in de bloei.

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Het is een auto flower, die schiet ook in de bloei met 18 uur licht...

          • Benja
            Benja commented
            Editing a comment
            Volgende maand ga ik een tent bestellen gewoon een kleintje voor mijn eigen gerief te kweken hopelijk lukt et mij
        Bezig...
        X