Zeker gaat langzaam drogen en goed curen je nog een wereld van verschil leveren! Er verdampt dan nog behoorlijk wat chlorofyl uit je toppen.
Dat snel gedroogde topje in de oven zou ik niet gebruiken als referentiekader.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Frisian dew dutch passion en cheese xxl auto dinafem
Collapse
X
-
Bedankt, ben er ook erg blij mee
Hoop alleen dat t curen de frisian wat meer smaak gaat geven want ga er ws lang mee doen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Klasse man, een geslaagd seizoen! Prachtige plant ook.
Als je haar zo ziet staan zou je niet zeggen dat er al geoogst is!
Geniet er van
Leave a comment:
-
Geen verkeerde oogst! Heb je toevallig nog een foto gemaakt van de wortels, ben wel benieuwd hoe deze zich ontwikkeld hebben. Zo niet helaas dan haha. Geniet ervan!!
Leave a comment:
-
Mooi Pluk.
Gefeliciteerd met je oogst!
Dat het je goed mag smaken
Leave a comment:
-
Thx allen, maar no worrys, blijft meer dan genoeg over en t zijn vooral de toppen aan de zijkanten de hoofdtoppen zijn voor 90% tot 95% ok. En gelukkig stond ze vroeg in bloei dus ze is echt wel oogstklaar. Ben wel heel tevreden. Heb zelfs al stukkie gevaped maar dat was nog niet echt lekker maar t effect was goed. 2 uurtjes gedroogd in de oven. Hier een paar fotos van wat er nog over is van de plant en wat al boven hangt en het afval.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jammer dat het zo moet eindigen, ik vond het een zeer mooie plant. Je hoort het veel (dit jaar) toprot, of ligt dat aan mij?
Succes met oogsten!
Leave a comment:
-
Beter dat je dan snel oogst ja, jammer hoor. Misschien kun ne wel alvast de plant binnen ophangen ofzo. Echt jammerhet is een zeer mooie plant alleen die kak toprot.
Leave a comment:
-
Ivm toprot zondag gestart met oogsten, ong 3 uurtjes per x. Heb toch nog aardig wat weg moeten gooien. Ben nu ong op de helft en heb al aardig wat op zolder hangen. Heb wel beetje pech wat tijd betreft, net nu ik moet oogsten heb ik daar niet zoveel van dus elk uurtje nuttig besteden. Als alles geoogst is plaats ik wel een foto van het resultaat.
Leave a comment:

Leave a comment: