Zoals in mijn introductie opgegeven, zou ik willen beginnen met een buitenkweek.
Aangezien ik met autoflowers ben begonnen en in juni een 10-tal dagen weg ben, heb ik denkelijk geen optie om er 1 à 2 in pot buiten te testen.
Tenzij ik iemand vind om ze te verzorgen. Zorgen voor binnenkort.
Dus buitenkweek, guerillakweek in eigen tuin? Nog te bepalen.
Heb nog niet veel gevonden ivm kweek in eigen tuin in volle grond maar zal mss niet deftig verder hebben gelezen dan m'n neus lang.
Heb nog tijd. Links zijn natuurlijk welkom.
3 x White Widow autoflowers van bij RQS met Propagator.
Zoals je kan zien had het derde plantje het zaadkapje er nog op toen hij eruit schoot, dus denkelijk komt dat niet goed.
Ik sta versteld van hoe hard die zaadjes gaan.
Nu we net 15 mei voorbij zijn, wat denken jullie, ineens in de grond buiten? Want ze komen wss morgen tegen de led lampjes.
Ziehier evolutie op korte tijd.
Start vrijdag 9 mei - late namiddag/avond
niSIFjX.jpg?1.jpg
Maandag 14 mei - 07h00
BBSCnhZ.jpg?1.jpg
Woensdag 15 mei - 10h00
xqSYvDe.jpg?1.jpg
Woensdag 15 mei - 20h00
MlSNMu0.jpg
NBfb3W8.jpg?1.jpg
Aangezien ik met autoflowers ben begonnen en in juni een 10-tal dagen weg ben, heb ik denkelijk geen optie om er 1 à 2 in pot buiten te testen.
Tenzij ik iemand vind om ze te verzorgen. Zorgen voor binnenkort.
Dus buitenkweek, guerillakweek in eigen tuin? Nog te bepalen.
Heb nog niet veel gevonden ivm kweek in eigen tuin in volle grond maar zal mss niet deftig verder hebben gelezen dan m'n neus lang.
Heb nog tijd. Links zijn natuurlijk welkom.
3 x White Widow autoflowers van bij RQS met Propagator.
Zoals je kan zien had het derde plantje het zaadkapje er nog op toen hij eruit schoot, dus denkelijk komt dat niet goed.
Ik sta versteld van hoe hard die zaadjes gaan.
Nu we net 15 mei voorbij zijn, wat denken jullie, ineens in de grond buiten? Want ze komen wss morgen tegen de led lampjes.
Ziehier evolutie op korte tijd.
Start vrijdag 9 mei - late namiddag/avond
niSIFjX.jpg?1.jpg
Maandag 14 mei - 07h00
BBSCnhZ.jpg?1.jpg
Woensdag 15 mei - 10h00
xqSYvDe.jpg?1.jpg
Woensdag 15 mei - 20h00
MlSNMu0.jpg
NBfb3W8.jpg?1.jpg

Comment