Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek JDC, Lucky Queen en Frisian duck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oohhhhhooooooiiiiiii

    filedata/fetch?id=1470425&d=1579863044&type=thumb
    damn zeg, ik sta te springen, huisje driftig aan het poetsen en heb maar een stukje knock out chocolade gepakt want anders gaat het niet goed, wooooooohoooooooo, poetsen jongen! Paffen en poetsen hahaha

    erg actief dus na de eerste verdampf sessie met de JDC. De smaak is lekker, licht en na drie paf sessies wel klaar en kuchie. Doe iets te lang vapen en zou iets eerder moeten stoppen. Ach. Ik krijg dat wel weer voor elkaar met wat oefening ghehehe. Echt geen idee wat ik proef, eerste keer worteltjes en na een paar keer gebraden nootjes.

    tjezus ik voel me goed zeg. Van een joint word ik toch wel stoonder. Dat verdampen os toch wel heel andere shit. Was het helemaal vergeten, iets wat wel een dingetje is met elke dag wiet gebruiken. Het is geen lorazepam waarbij je gewoon een dag skipped en nauwelijks meer weet.

    Heb ook maar een klein beetje in de verdamper, heb ze net bijgevuld met 0,20 gram. Die ik trouwens net meester maak terwijl ik dit aan het typen ben. Ben aan het wiet proeven hahaha. (Had ik al over vrolijk gehad)

    de variac er nog niet tussen gezet om zo met de temp wat te spelen. Laatste paar trekken leg ik wel iets op het verwarm element zodat ie heter word. Wat er over blijft stop gaat in een potje om iets van te bakken.

    ik ga weer verder, Grey gaat alle vieze hondenneusjes van de ramen lappen..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Greyvol; 24 January 2020, 11:15.
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • kweki
      kweki commented
      Editing a comment
      Lekker hoor proost


    filedata/fetch?id=1470446&d=1579871098&type=thumb
    Hopakee! Wiet chocolademelk, stukje hash op eigen kweek koningskaars wooohooooo!
    filedata/fetch?id=1470444&d=1579870867&type=thumb
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Greyvol; 24 January 2020, 13:06. Reden: honger!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      En je adres? Dan sta ik om 16:20 voor je deur om een magisch bakje chocolademelk op te halen Je bent weer lekker bezig
Bezig...
X