Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf in de moestuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    De zelfde soort, de zelfde potgrond, en de zelfde potmaat. Wat een kleurverschil. En ik geef ze geen voeding.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • kees49
      kees49 commented
      Editing a comment
      En daarbij zeggen ze 8 tot 9 weken, van zaadje tot oogst. Dat wordt 3 maanden volgens mij.

    #17
    Kleurverschil kun je ook bewerkstelligen door teveel of te weinig water geven
    Yeah, 3 maanden moet je eigenlijk wel op rekenen bij autoflowers.
    Meestal is de oogst iets eerder wegens toprot waar ze bijna allemaal gevoelig voor zijn.

    Dusse...als je die bak nou eens een half metertje uitgraaft komende winter, dan kunnen ze wat groter worden
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #18
      Ik ga graven tot het grondwater misschien nog wat dieper dan kan ik over gaan op hydrocultuur. En mocht het bestuur wat te zeuren hebben, dan komt er een metrostation bij.​​​​​

      Comment


        #19
        Er is niet veel te melden ze ziet er mooi en groen uit. Ik zal haar donderdag wat GS geven.
        Ze staat nu 10 weken, nog 1/2 weken denk ik. De andere moet nog zeker +- 6 weken.
        ​​​​​​
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment


          #20
          Jammer maar helaas,ik heb 1 plant geoogst. Vanwege toprot. Toch zonde maar niets aan te doen.

          Comment


          • kees49
            kees49 commented
            Editing a comment
            De rest hang ik te drogen in de tent, ik zal het apart houden. Als ik olie ga maken gebruik ik dit alleen, ik weet niet of er genoeg THC in zal zitten. Maar dat zal ik dan wel melden.

          #21
          De 2e plant water gegeven krijgt ook geen voeding en de bloei is ook al begonnen
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment


            #22
            De eerste plant is gedroogd en geknipt, ik heb overgehouden104 gram. Inclusief wat blad.

            Comment


              #23
              Wat een goeie opbrengst, wil je wat bud-shots maken en ons laten zien svp!?

              Comment


                #24
                Budshots zal niet meer gaan, ik knip de boel klein en dan in de weckflessen. Ik heb deze plant eerder moeten oogsten ivb met toprot,
                ik denk ruim een week eerder. Waarom ik alles klein knip is ik maak er alleen olie van.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • kees49
                  kees49 commented
                  Editing a comment
                  Dat begrijp je verkeerd Joop, ik heb ze eerst gedroogd en daarna geknipt en in de weckflessen gedaan.

                • Slome Joop
                  Slome Joop commented
                  Editing a comment
                  Oh gelukig, ik schrok al zo ​​​​​​​

                • Slome Joop
                  Slome Joop commented
                  Editing a comment
                  En mooie opbrengst inderdaad!

                #25
                Geen verkeerde opbrengst hoor!! Jammer dat je geen budshots kan maken,

                Comment


                  #26
                  Wat jammer man, aan de oudere foto's te zien moest ze nog zeker een week of 3 of 4 aangezien er alleen nog witte bloeihaartjes te zien waren. Je dacht zelf 1 week ze kunnen nooit en 1 week van witte bloeiharen naar dichte toppen bloeien. Maar ja daar kun je lkkre olie van maken, succes!!

                  Comment

                  Bezig...
                  X