Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x CBD Crew Therapy (fem) op het terras

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    20-9-2019
    Het mooie weer doet ze goed. De achterste is de enige Dinamed fem. Deze toppen zijn tot nu toe iets dikker dan de overige vijf CBD Crew Therapies.
    De drie linksvoor en twee rechts zijn alle vijf Therapies maar de twee rechts hebben een ander phenotype dan de overige drie die links vooraan staan.

    Therapy rechts achter is heel erg groen en kleiner en loopt achter in bloei t.o.v. de overige en Therapy rechts voor is minder bossig en heeft een
    rode gloed (geen paarse) op de bladeren gekregen. Allen hebben dezelfde grondmix.

    DSC_0956.jpg

    Closeup van de rode neigingen
    DSC_0958.jpg

    Volgende update gaat even duren.
    Geniet van het zonnige weekend.

    Esss

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      En volgende keer weer scherpere foto's. Camera stond niet lekker ingesteld.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik zie toppen!
      MMMmmmmmmmm lekker, ik ruik ze bijna hier
      Beginnen ze nu iets bleker te worden, of is dat de foto alleen?
      Ze zien er nog steeds mooi uit hoor!

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Jaaaaa toppen Ze worden iets bleker maar we zitten in de laatste maand! Meuren inderdaad behoorlijk ghehehe.

    #32
    Mooi hoor ! Nog even volhouden, heb wat zon jouw kant op gestuurd..
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Dank je Flip! Lief van je

    #33
    Zes op een rij:

    Dinamed CBD fem.

    DSC_0962.jpg


    Overige vijf CBD Crew Therapy fem's.
    DSC_0963.jpg
    DSC_0958.jpg
    DSC_0964.jpg
    DSC_0959.jpg
    DSC_0965.jpg

    De stinkerds.






    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Lekker! Lekker, de toppen dikken aan
      Die rooie is grappig, wel wat minder dik als ik het zo zie? Heeft die 3de foto nou ook wat roods?

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ja die rode heeft wat minder dikke toppen, wel langere maar ook die zie ik wel aandikken. Die op foto drie heeft inderdaad ook wat roods in de stelen. Toppen van de Therapy's zijn iets complexer, rommeliger, dan die van de Dinamed.

    #34
    Whoa, mooi man, -sorry, vrouw- die paarse stammen, en niet een beetje, maar echt purplepaars.
    Ik heb deze ook nog liggen, moet daar toch eens tijd voor vinden.

    CBD crew have a world first in releasing this long awaited low THC and high CBD strain in a stable seed form.
    4 years of stabilizing later .......
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ja man stabiel noemen ze dat. Hahahaha. Het enige wat stabiel is, is de stank die er van af komt

    #35
    Ik heb vandaag in 1 plant 4 toppen met iets rot gevonden. Zodra ik ook maar iets rot zie gooi ik zonder langer dan 2 seconden na te denken, de hele top weg.
    Deze ene plant was er vermoedelijk vatbaarder voor dan de rest. Hopelijk blijven de overige vijf gevrijwaard en kunnen die nog even blijven staan. Morgen is het droog mooi weer en kan ik nogmaals even goed inspecteren of de rest echt nog rotvrij is zoals vanavond nog leek.

    De paar toppen die over bleven heb ik er maar direct van af gehaald. zaten toch al best dikke bloemen aan bovenin.
    Hangen nu lekker op zolder waar het 19 graden is hun zoete geur te verspreiden.

    DSC_0978.jpg

    Hier kan ik toch al aardig lang mee doen. Van de vier overige therapies en ene Dinamed die ik nog moet oogsten en die nog wel even moeten staan, gaat ongetwijfeld nog veel meer lekkers van af komen.

    Hopen dat ik voorlopig weer even niets (over rot) hoef te posten!

    Fijn weekend.

    Morgen mooi weer.

    S

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Hee balen Ess. Verstandig om meteen de hele plant weg te halen bij de andere. Succes met de rest, hopelijk heb je zo de problemen uitgeschakeld.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Altijd balen! Wel goed dat je ersnel bijbent om erger te voorkomen.

    #36
    Omdat ik her en der toch wat toppen met rot tegen ben gekomen, het nat weer is en erg koud is, heb ik nu in totaal 4 therapies en 1 Dinamed geoogst.
    Voor het eerst binnen drogen: 19,5 graden op zolder. De toppen shinen van de trichomen. Voldoende wiri voor het hele jaar.
    DSC_0981.jpg


    Therapy nr 5 is nog steeds helemaal rotvrij en was als enige van alle planten, nog diep groen. Deze staat nog buiten om aan te dikken:
    DSC_0982.jpg

    Ik hou deze goed in de gaten inzake rot. Ze mag nog even afboeien onder het afdak.

    S

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Over de smaak van de Therapie kan ik pas over een paar weken oordelen. Qua bloem wint de Dinamed het want die was 2 x zo groot dan de Therapy dit jaar op het moment van oogsten. Verder vond ik de Dinamed CBD een zalige wiet. Vorig jaar had ik meerdere Dinameds en een veel grotere oogst dan nu. Ik heb vorig jaar van 11-8 t/m 29-8 verduisterd en dit jaar heb ik dat niet gedaan. De kans is groot dat ik volgend jaar weer alleen Dinameds ga zetten en verduisteren natuurlijk want zeg nou eerlijk, zag er toch mooi uit 2018: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...19#post1358019

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      had daarom nog niet naar gevraagd hoe het smaakt, veelal kan je hetzelfde antwoord verwachten; hmm ja kruidig scherp op de keel etc. ghehehe
      Ik had je verslag van het jaar ervoor half om half gevolgd maar de toppen had ik gezien die en die zagen er goed uit!
      Wel een beter geslaagde oogst absoluut en zeker als we het vergelijken met dit jaar, maar het was dan ook best een aparte zomer geweest kort maar best krachtig. Hadden we wat langer beter weer gehad dan was het vast weer een top oogst geweest.

      Dus dinameds it is! Geinig wat Ongeldig zei over de kleuren van de (paarse) dinamed die vallen echt niet op zo met de kleur vd muren

    #37
    Gezien de beloofde vorst aan de grond en het rot weer, vandaag ook de laatste omgehakt. Deze had nul rot en hangt bij de overige te drogen.

    DSC_0979.jpg

    CBD Therapy vape ervaring: Zojuist een stukje snel gedroogde wiet van de drie dagen geleden geoogste therapy gevaped. Slaat pas bij de vijfde rip ineens in als een bom en zwakt dan na een minuut heel snel af en daarna loop je rond met een lekker gevoel en een big smile. Het is wel vroeg geoogste wiet maar het gevoel wat het geeft is goed. Lekker het koppie er bij houden en toch een buzzzz. Lekker dus. Nu lekker laten rijpen en dan het hele jaar weer van genieten. 5 Therapies allen iets andere pheno type's. Ik ga ze per plant in een eigen pot doen want de planten onderling zullen vast wel een andere uitwerking geven. Ben benieuwd als dat straks lekker gedroogd zit opgepot.

    CBD Therpy fem vs Dinamed CBD fem qua bloem: De bloemen van de Dinamed zijn bij gelijktijdig zaaien en oogsten de helft dikker dan de Therapy. De toppen van de Therapy zijn wat complexer. Ze hebben iets meer kleine schutbladeren wat iets meer knipwerk oplevert.



    S

    "We are stardust, we are golden.
    And we've got to get ourselves back to the garden".

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Goed gedaan Ess! Beter geen risico's nemen. Geniet van je nieuwe oogst

    #38

    Vast en zeker wel van gesnoept ondertussen!?

    Rook rapport! Rook rapoort!

    Of wacht..

    Vape rapport Vape Rapport!!!

    Ad usum proprium!

    Comment


      #39
      4 Weken geleden geoogst omdat het ging vriezen en te vroeg geoogst ?
      Goeie les voor de volgende keer dan eh...hier staan ze nog steeds buiten, en ze gaan ook niet dood van een beetje vorst.
      Ja als er toprot in komt houdt het op, dan gaan ze voor de bijl, maar zolang ze goed gezond zijn kunnen ze veel hebben.
      Pfffoei, inderdaad erg veel blad, dat trekt me dus niet in die strain, maar die paarse benen kan ik wel wat mee
      Zou leuk zijn om mee te experimenteren bijv. proberen een complete paarse soort te maken, toppen, stammen en onderkant blad.
      Hoe is de smaak nu, is die al wat complexer geworden ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #40
        Hi. Even kort.

        Dit jaar niet verduisterd en vroeg geoogst. Het resultaat is minder wiet opbrengst maar wel wiet waar ik toch op de achtergrond relaxed van word. Niet stoned, absoluut niet stoned maar wel kalm. Dinamed geeft iets meer effect dan de Therapy.

        De smaak is nog steeds wat grassig van beide en ik ontlucht om de 2 dagen de potten.

        De smaak van de Dinameds is minder fruitig dan vorig jaar. Te vroeg oogsten heeft daar dus dik invloed op. Ik vind verder de Dinameds lekkerder dan de Therapy. De bloemen van Dinameds zijn dikker dan de Therapy en hebben minder takjes in de bloemen.

        Voor mij alleen nog maar Dinamed volgende keer. Misschien daarnaast weer 1 nieuw soortje testen. En als ik tijd heb weer 3 weken verduisteren. Geeft veel eerder bloei en dan kan ik net als in 2018 eind september goede wiet oogsten. Volgend jaar ook proberen 3x te toppen.




        "We are stardust, we are golden.
        And we've got to get ourselves back to the garden".

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Je hebt gelukkig een voorraad waar je nog van kan genieten. Missie toch deels geslaagd dan
          Dus volgend jaar worden het alleen Dinameds. Charlotte's Web proberen is ook mediwiet?

        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Jazeker. Missie wederom geheel geslaagd. Hey die spec's zijn conform mijn wensen van die Charlotte's Web (15% cbd minder dan 0.2% THC). Goeie tip. Dank je! Neem ik zeker mee in de overwegingen voor het komend seizoen.

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Of geheel geslaagd uiteraard Ja ik ben veel te kritische soms.
          Dacht ik al Bleek de #1 onder medicinale gebruikers te zijn, rokers en vapers die niet stoned willen worden hebben hier het meeste baat bij.

        #41
        Bedankt voor de mooie foto's en je duidelijke verslag Ess
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


        • Ess
          Ess commented
          Editing a comment
          Hey Stemma! Graag gedaan en leuk dat je hier ook weer rond snuffelt
      Bezig...
      X