Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kikki's allereerste binnen-buiten-kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Je plantjes doen het goed. Niet gestrekt.
    Prima. Hou ze zoveel mogelijk en zo lang mogelijk in het licht (de zon)

    Het watergeven is waar het bij bijna alle beginners fout gaat.
    Je wil ze te goed verzorgen terwijl Cannabis het prima doet als het wat droger staat zonder teveel poespas.
    Iedereen heeft weleens teveel water gegeven. (en sommigen ervaren kwekers doen het nog weleens

    Staat je Superskunk ook nog ?

    Meer zaadjes eh....
    Je moet er wel vanuit gaan dat ze minstens 3 maanden nodig hebben achter je raam.
    Hoe minder licht, hoe minder hard ze gaan,en als je nu nog gaat zaaien zonder kunstlicht moet je niet teveel meer verwachten.
    Het kan wel, alles ligt aan het weer. Als het nog 3 maanden boven de 10 graden blijft kun je zelfs nog buiten beginnen.
    Maar optimaal om te starten is de maand juni.
    Tja, tis jouw feestje.
    Je kan de zaadjes ook luchtdicht verpakken en in de koelkast of de vriezer bewaren tot volgende zomer.

    * Ik heb je drie topics even samengevoegd, dan kun je voortaan elke update in dit topic doen en hoef je niet steeds een nieuwe te maken.
    Als je rechtsboven op je alias klikt, zie je "Mijn recente berichten" staan, daar kun je altijd terugvinden wat je gepost hebt
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #17
    Die keuze moet je zelf maken
    ik zou het niet doen als er twijfel is
    is er geen twijfel dan doen

    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #18
      Ik vindt ook dat ze goed groeien nu maar vindt het extreem ja dan verzorg ik de plannetjes wat ik nu heb en steek ik de zaadjes in de koelkast of vriezer wat is het beste?
      dank je op de topics samen te voegen weet nog niet hoe alles hier werkt .
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment

      Bezig...
      X