Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Kweek in achtertuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste Kweek in achtertuin

    Korting op 420shop
    Hey jongens
    ik wil binnen een paar dagen m'n auto ak zaadjes planten gewoon in een 19 liter pot in een achtertuin van een vriend en met bio voeding van royal Queen seeds iemand nog tips?Dit is mijn eerste kweek dus ben nog niet echt een ervaren kweker dus elke tip is welkom

    #2
    Ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden met foto's en natte en droge opbrengst

    Comment


      #3
      Het is niet echt meer de tijd om te gaan aaien en al helemaal niet voor een autoflower

      Een auto flower heeft het liefst zoveel mogelijk licht dus als je half mei je auto zou planten zou dit optimaal zijn tijdens de bloei.

      De dagen worden nu al korter dus je mot er niet al teveel meer van verwachten als je nu nog buiten gaat zaaien .

      succes .

      Comment


        #4
        Ja ik was te laat ivm verhuizing kan niet veel anders dan een plantje te zetten en het beste te hopen en dan volgend jaar er tegen aan te gaan ik verwacht echt ook geen grote opbrengt

        Comment


          #5
          Hoeveel denk jij dat er per plant droog gaat zijn denk iets van 10/15 g droog

          Comment


            #6
            Zoals hier boven al vermeld het is niet de tijd om buiten te zaaien.de dagen worden korter nachten kouder.wat jij hierboven hoopt zal niet echt meer haalbaar zijn vrees ik
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment


              #7
              10-15 gr zou niet zo erg zijn als het een beetje kwaliteit is, maar autoflowers + erg laat.

              Dan moet je niet veel verwachten qua opbrengst & kwaliteit.

              Je kunt in ieder geval wat ervaring opdoen zolang het goed gaat en wie weet krijgen we komende drie maanden mooi weer dan kan je ze gewoon afbloeien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Zaadje is aan het ontkiemen

                Comment


                  #9
                  Plant 1
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #10
                    Wat ik doe is rond deze periode, liever een paar weken vroeger nog, een regulier zaaien zoals California hashplant, reguliere planten zijn minder vatbaar voor toprot, zeker oa deze strain. Dan word ze ong even groot als een autoflower maar toch veel sterker.
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment


                      #11
                      Bedankt voor de tip rietslang zal volgend jaar zeker is proberen

                      Comment


                        #12
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          #13
                          Mooi. Niks aan doen.
                          Ook geen water geven.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Ben benieuwd of je eind november nog kan oogsten van een afje. Ik denk eerlijk gezegd van niet.
                            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                            Comment


                              #15
                              Uiteindelijk toch binnen gezet
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                              • Ipie
                                Ipie commented
                                Editing a comment
                                Het enige voordeel is de temp...
                                Het licht heb ik ergens over het hoofd
                                gelezen of gezien, met het raam red je het niet......
                                Maar de moeite waard te proberen.....

                                Succes..
                            Bezig...
                            X