Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e kweekverslag van diverse auto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Kon het toch niet laten Mocht de opbrengst tegenvallen heb ik nog 2x bubble Deze ga ik overigens eerst in een kleine kweekpot doen en na 2e node(of 3e zal het nog navragen) in een 19 liter fabric pot

    18-4 in water.jpg
    Buitenkweek 2019

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Het wordt mooi weer komende tijd. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Succes en veel kweekplezier!

    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Ik wacht dus tot de wortels aan de onderkant eruit komen

    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Ess Thanks! Daarom ook deze keuze gemaakt

    #17
    Had weer geen geduld Zag vandaag(20/4)nog geen wortel dus maar in koffiefilter gedaan vanmiddag en net gekeken en ja hoor... Daar was ie!

    20-4 wortel.jpg
    bubblepotje.jpg
    Buitenkweek 2019

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Ahhhh wat een popje. Zo klein nog

    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Lief he?

    #18
    Succes

    Comment


    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Thanks man!

    #19
    We zijn weer een weekje verder en ze groeien lekker. Heb beetje gevoel dat de blue cheese beetje teveel voeding heeft gehad. Kreeg 400 ml water en 2ml voeding om de dag. Gorrila ziet er ook niet helemaal lekker uit maar misschien dat dat komt omdat ze heel misschien te dicht op de lamp stonden savonds? Heb de lampen iig hoger gehangen.

    23-4.jpg 23-04.jpg


    Buitenkweek 2019

    Comment


    • Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Mooi hoor, begint wat te worden

    #20
    Ik zou voorzichtig zijn met te veel met jonge planten
    voeding en overplanten zijn beide dingen waar auto’s niet van houden

    sucses

    Comment


    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Voeding ga ik inderdaad rustig aan doen. Morgen krijgen ze gewoon water. Maar overplanten moet zeker kunnen. Heb mensen gesproken met veel ervaring met autoflowers namelijk Mensen die zelf kweken maar ook personen die zaden verkopen.

    #21
    Ow ja hoor kan zeker
    alleen ze vinden het niet zo leuk en staan dikwijls even stil na overplanten
    als je dan een AF hebt die maar een beperkte levensduur heeft wil ik voor mezelf dat ie zo weinig mogelijk stil staat
    ik zal volgende week ook eens wa gaan ontkiemen voor buiten

    Comment


    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Klopt ook wel dat je zegt er werd mij ook uitdrukkelijk gezegd dat ik voorzichtig moest doen ivm stress. Niceeee wat ga je zetten?

    #22
    Mja ik had voor binnen blue chees zaden besteld maar het was laat en had er blijkbaar Auto’s besteld inplaats van fem

    dus dit jaar stuk of 10 blue chees van barney’s en nog paar ander gratis spul wat in de koelkast ligt

    Comment


    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Oeps Moet je ook wel een leuke opbrengst vanaf kunnen halen. Wordt je alleen niet flauw van zoveel dezelfde wiet?

    #23
    Nee ik haal als ik zelf geen eigen kweek heb
    altijd een maandvooraad en dan is het toch een hele maand dezelfde wiet
    eens ik wa vooraad kan opbouwen voor mezelf kan ik meer afwisellen

    hoe gaat het
    met de planten ?

    Comment


    • Lambalski
      Lambalski commented
      Editing a comment
      Ik rook ook nog steeds van mijn buitenkweek maar haal ook nog op. Beetje afwisseling Gaat redelijk denk ik zo. Zal ff wat foto's erop gooien.

    #24
    Gaat lekker met de dames. Ze hebben net een regenbui gehad. Was eigelijk niet nodig want ze hadden gister net water gehad. Vind de Blue Cheese er niet helemaal lekker uitzien( sommige bladpunten hangen wat naar beneden) Ze hadden zondag voor het laatst water gehad en dus gister(donderdag) vond ik het weer tijd(350ml+ voeding) Nou had ik toevallig hier ergens gelezen dat je beter dagelijks een beetje water kan geven dan veel in 1x. Al vraag ik me wel af of 350ml in een 19 literpot veel is

    Blue Cheese:

    1-5.jpg 1-5.1.jpg

    Gorilla Glue

    1-5.jpg 1-5.1.jpg

    En de kleine Bubble

    1-5.jpg
    Buitenkweek 2019

    Comment


    • Obotanico
      Obotanico commented
      Editing a comment
      Ik geef mijn planten water als de potten licht wegen, heb niet echt een vaste tijdstip voor x-aantal ml te geven.
      Vind het wel makkelijker om water te geven aan <15L containers.
      Volgende week zullen onze buitenplantjes terug genieten van de warme 20+ graden en meer dan 10 s nachts zullen ze fijner vinden als deze koude kille noordwestenwind, en de blaadjes zullen wel terug omhoog gericht staan!

    #25
    Heb de planten iets overvoed dus kreeg advies om ff een week geen voeding te geven.

    20200503_144252.jpg
    20200503_144234.jpg

    Buitenkweek 2019

    Comment


      #26
      Ziet er mooi uit
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Thanks! Hoop dat de klauwen straks weg zijn Maar dit is eigelijk ook een 'voorkweek'. Verwacht er niet teveel van. De 'hoofdkweek' begint over weekje of 2/3(Blueberry van Suzy Seeds en HS Sunny Vayns van Hyseeds). Maar elke gram is meegenomen natuurlijk

      #27
      Ik heb hetzelfde probleem met 1 van mijn plantjes. De rariteit is dat ik geen extra voeding gegeven heb. Enkel water.
      Het zijn enkel de bovernste bladeren die een klauwtje hebben. Verder ziet de plant er gezond uit. Net zoals die van jou eigenlijk.

      Comment


      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Dit is mijn derde kweek en ik gebruik nu voor het eerst de terralijn van Plagron. Misschien moet ik daar voorzichtiger mee doen dan met de Alga lijn? Daar lijkt het wel op namelijk. Wel appart dat je alleen water geeft aangezien ik echt een stikstof overschot heb. Zal bij jou wat anders aan de hand zijn gok ik. Of jouw medium heeft veel voeding?

      • Prspctr
        Prspctr commented
        Editing a comment
        Ik heb gewoon neutrale potgrond gehaald bij het tuincenter. Ik heb daar wel 1/10 deel compost onder gemengd (gewoon uit de eigen composthoop ). Het rare is dat mijn AFje in diezelfde neutrale potgrond zit met 1/3 deel compost en die doet het prima.

      #28
      Weer ff een update. De Gorilla gaat lekker. De Blue Cheese heeft bladproblemen(ook beetje overvoed voor de 2e keer ) en heeft (denk ik) bezoek gehad van een mineervlieg maar ook nog iets anders wat ik zo niet weet. De bubble is een freak maar gaat verder goed.

      Blue Cheese:

      thumbnail_20200512_141948.jpg thumbnail_20200512_141956.jpg thumbnail_20200512_142010.jpg thumbnail_20200512_142024.jpg

      GG

      12-5-1.jpg

      Bubble

      12-5.jpg



      Buitenkweek 2019

      Comment


      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Vlekprobleem is dus calcium ff geen voeding en straks ook max 2ml per liter geven. Scheelt dat ik op facebook iets sneller een reactie krijg maar is natuurlijk ook wat meer activiteit daar

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Die roepen blijkbaar ook maar wat.
        Vergelijk het eens met topics in de helpdesk.
        Daar staan er sowieso een stuk of 100 met calciumprobleem en dat lijkt hier niet op.

      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        https://www.royalqueenseeds.be/blog--n88 lijkt er anders verdacht veel op. En heb het niet van 1 persoon maar zal ff kieke in de topics.

      #29
      Kon het niet laten... Heb toch nog wat zaden gehaald. Wilde eerst nog 1 photo doen. Een White widow of Nortenlight maar nu heb ik gekozen voor een snelle Cheese van Sweetseeds. Benieuwd hoe snel die is in vergelijking met gewone photo's
      Buitenkweek 2019

      Comment


        #30
        Tijd om wat te ontkiemen

        20200517_081902.jpg
        Buitenkweek 2019

        Comment

        Bezig...
        X