Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

balkon grow 4 verschillende autoflower soorten 2 rondes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    balkon grow 4 verschillende autoflower soorten 2 rondes

    Korting op 420shop
    hallo iedereen
    welkom bij mijn buitenkweekverslag.


    ik was eigenlijk wat anders van plan buiten maar de plannen zijn gewijzigd.
    ik ga toch voor 2 rondes autoflowers deze zomer.

    dit is de eerste ronde dus, ik zal ook de 2e ronde weer 4 verschillende soorten zetten en deze ga ik ook in dit zelfde verslag laten zien.

    deze ronde zijn met de volgende soorten.


    1x orange diesel mephisto genetics ( Orange Diesel v3 X S.O.D.K X Ruderalis)
    1x grape walker kush mephisto genetics (Grape Crinkle X Skywalker X Ruderalis)
    1x gorilla cookies inseedius (Gorilla Glue x Girl Scout Cookies X Ruderalis)

    1x rainbow candy growers choice ( Zkittles X Dosidos X Ruderalis)

    Ook zul je hier afentoe wat fotos voorbij zien komen van de habanero planten die buiten staan.
    Er staan 3 zaailingen van in 1 pot en 1 plant die de winter heeft overleefd en dit jaar opnieuw mag!


    alles staat overigens op lightmix van plagron in 18 liter.
    ik weet dat 18 liter wss niet volgeworteld gaat worden door autoflowers maar ik vind de buffercapaciteit van water en voeding toch altijd wel erg handig met grotere potten.
    de autoflowers vorig jaar hebben helemaal geen voeding nodig gehad op lightmix wat me wel verbaasde


    fotos:

    20200416_160009.jpg
    20200416_160020.jpg

    #2
    Deze ga ik subben!
    Mephisto schijn goede autogenetica te hebben, ik ben benieuwd.

    Plantjes gaan wel redelijk open en in het zicht staan of zie ik dat verkeerd?
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


    • Hobbyenmedical
      Hobbyenmedical commented
      Editing a comment
      ja en nee van buiten zie je niet veel door het glas heen, en als ze groter zijn komen ze gewoon op de grond te staan, tevens heb ik vorig jaar contact gehad met de woningbouw en de wijkagent en deze vertelde mij dat ik rustig wat plantjes op het balkon kon zetten, zolang het er maar niet meer als 5 waren zagen beide partijen er geen problemen mee, tenzij de buren er hinder van zouden ondervinden,
      dan zou de politie de planten komen verwijderen, gelukkig heb ik gewoon open kaart gespeeld met de omwonende (vorig jaar ook al) en die hadden hier allemaal geen problemen mee, heb er vorig jaar ook geen klachten over gehoord.
      en voor dieven ben ik niet bang de dames gaan snachts gewoon na binnen haha

      en idd heb deze zaden ook gehad als tester van mephisto dat is weer een kennis van olddutchgenetics die normaal mijn binnenzaden sponsort, hij was ook zeer tevreden over de auto genetica van mephisto heb dus 2 soorten opgestuurd gekregen.
      ben zeer benieuwd hoe ze presteren tegenover de andere 2 autos deze grow van wat minder bekende producenten

    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Juist, dat herinner ik me. Mooi dat het op deze manier kan! Veel succes.

    #3
    Update, ze zijn nu 10 dagen boven, gaat hrlaas niet zo super snel hier op het balkon haha,
    de rainbow candy kwam boven met gele loblaadjes en dir heeft daardoor dus een achterstand opgelopen, ik laat haar gewoon staan en we zien wel waar het eindigt.
    De rest gaat opzich prima, lang niet zo snel als binnen dat wel hahaha.
    20200510_175120.jpglinks achter: orange diesel,
    rechts achter: grape walker kush
    links voor: rainbow candy
    rechtsvoor: gorilla cookies

    Comment


      #4
      Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Op welke kant staat jouw balkon als ik vragen mag? En denk jij dat je ze voldoende zonlicht kunt bieden om goede resultaten te behalen? En wanneer ga jij starten met de tweede ronde?

      Comment


      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        Mijn balkon staat op het noordoosten ik heb van zonsopgang tot smiddags half 1 ongeveer zon dat zijn gemiddels zon 5 a 6 zonuren, niet ideaal dus.
        Gelukkig is buiten voor de lol en doe ik het echte werk binnen in de tent, buiten is gewoon voot de leuk

      #5
      Ik ga je volgen.
      De omstandigheden zijn enigszins vergelijkbaar met de mijne, auto's op het balkon, 18 liter bakken (ik doe 20 liter, maar alleen potgrond).
      Als dat glas het meeste zicht tegenhoud voor buitenstanders, houdt dat glas dan ook niet (te) veel licht tegen? Je doet er niet veel aan natuurlijk, alleen zou je de planten met der tijd wat meer naar achter kunnen zetten zodat ze iets meer direct zonlicht opvangen die schuin instraalt.

      Succes!

      Comment


      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        ik probeer ze niet expres uit het zicht te houdrn, ik heb namelijk toestemming om te kweken.
        ze staan ook gewoon op een tafeltje, dus ze steken boven het glas uit als ze nog 10cm langer zijn.
        Ik ga hier allemaal ook nie moeilijk lopen doen, ik ben niet afhankelijk van de opbrengst van de buitenkweek, ik kweek met 1 binnekweek vrijwel genoeg voor een heel jaar dus alles wat er buiten aankomt is extra.

      #6
      Staande planten op het
      zuiden gericht?

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Ik ben geen blower, ik adem alleen in en niet uit!

      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        Hahaha

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ipie

      #7
      Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop View Post
      Ik ga je volgen.
      De omstandigheden zijn enigszins vergelijkbaar met de mijne, auto's op het balkon,
      Ik heb Joop's balkon gespot:

      Knipsel.JPG


      "We are stardust, we are golden.
      And we've got to get ourselves back to the garden".

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Hahahaha
        Ja, dat ben ik

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment

      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        Hahahah goeie humor!

      #8
      Ik haak ook even aan, gewoon neerzetten en de zonnegod het werk laten doen. En denken dat ik deze week ook maar ga beginnen, einde vande week word het beter weer. Dan krijgen ze een goeie start.

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Nog 2 dagen geduld Ess, kom, je kan het!

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Denk dat het nu niet veel meer uitmaakt.
        Blijft de komende week rond de 15 graden.
        In de nacht enkele graden boven 0 op een
        meter gemeten.

        Kan me nog herinneren, dacht 2 jaar geleden
        dat we eind juni nog vorst hadden in de nacht.

        Met afjes moet je wel aan de lichturen denken.......

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ipie : Als we van een 14 weken cyclus uit gaan, zitten we qua lichturen optimaal als we deze week gaan starten.

      #9
      Als ik ze woensdag of donderdag zaai dan komen ze het weekend op als het goed is. Bij mij staan ze lkkr binnen de eerste dagen, precies op zuid-zuid-west dan hebben ze het snachts niet koud. Het dubbel glas houdt iets tegen maar perfect voor zaailingen haha.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Zeker een idee, naar buiten kunnen
        ze altijd nog, succes!

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Zelfde situatie als hier. Morgen starten eindelijk pffffffff
    Bezig...
    X