Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers: Royal Glue & Blueberry x Amnesia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ipie tja 't is inderdaad gewoon een beetje gokken, voor mij is het ook nog maar de 1e keer zo buiten kweken, doe me best met veel hulp van JD forum.

    Comment


      #17
      Ipie Ik weet het gewicht niet, heb ze nooit gewogen, eigenlijk weet ik het gewoon niet hoeveel water, probeer in ieder geval te voorkomen dat ik ze verzuip.
      En ik ben blij dat je blij voor mij bent.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Kijk, nu ga ik iemand tegen het zere been trappen sorry
        want wordt zeker gelezen!

        Stel je voor, je plant, een stekje met zand, grond en aarde
        geef het maar een naam als kweker...

        En als leek weeg je het incl. pot 1 kilo.....( begin kweek)...
        Nu wordt de plant 5 maal zo groot , vaak wat zand
        bijvullen want we houden van half volle potten.
        Is droog of nat weer en dan? Snap je? Misschien erg warm?
        Een weegschaal mag je niet gebruiken wordt gezegd.

        Mijn vraag was aan de grootmeester hier, hoe dan?
        Antwoordt, als je geen pot op kan tillen schei er maar mee
        uit....Wat moet ik, jullie of anderen hiermee met zo'n reactie?

        Ps. Is een gevoel tussen je groene vingers meer niet....
        Last edited by Ipie; 15 June 2020, 22:17.

      #18
      Oeps, tijdje niets meer gepost, de update is dat ik zaterdag 01-08-'20 ben begonnen met oogsten.
      Ze hebben 13 weken erover gedaan.
      alles ligt te drogen in "hangnetten"
      Wilde ze nog ff laten staan, om nog wat meer amber te krijgen, maar het ging ineens hard met toprot, en meeldauw kwam in alle hevigheid terug, ook bij een andere.

      De toppen voelen licht aan, moet het nog wegen, maar was toch wel pietsie teleurgesteld, heb 1 topje (Royal gorilla) versneld gedroogd, en gerookt (puur) de smaak is ok, denk met gewoon drogen, plus curen wecpot de smaak goed zal zijn.
      Het effect is wel goed, high, met later een beetje narco, dus geen zware couchlock.
      Ben benieuwd naar de Blueberry x Amnesia, ff geduld nog.
      Nog wat pics 2 dagen voordat de schaar erin ging.


      20200729_131810.jpg

      20200728_143509.jpg
      20200728_143413.jpg

      Comment


        #19
        Ik zal nog laten weten wat de opbrengst is, doordat ik nogal snel ben overgegaan met oogsten, ben ik vergeten om de toppen per plant apart te houden, wel tussen Royal gorilla's en de Blueberry x Amnesia.
        Kan dus alleen in het algemeen de gewichten tussen die 2 geven.

        Nou het was me het seizoen wel hoor, heeft me veel opgeleverd qua leermomenten info en geduld, de kennis daarvan mooi gebruiken voor volgend seizoen.

        Weet nog niet exact wat voor zaden er gaan komen, wil toch ook "gewone" planten naast de Autoflowers proberen.
        Nah heb de tijd om me in te lezen over de soorten.
        Dit was het dan, einde kweekseizoen, en keep in touch.

        Comment


          #20
          Zijn mooie grote planten geworden daar kan je dadelijk goed van roken, ik denk dat ik volgend seizoen ook maar voor zaden van het seeds ga, de gorilla varianten dan. Mooi resultaat man

          Comment


            #21
            Ziet er prima uit . Hoop niet dat de toprot en meeldauw veel van je opbrengst in de prullenbak heeft doen verdwijnen.. zonde.. wat bedoel je met versneld drogen??
            in de oven ofzo?

            Ben wel benieuwd wat je er droog aan overhoudt

            keep on growing..

            Dit jaar ook mijn eerste buitenkweek.. ben benieuwd wat t oplevert straks!!

            Comment


            • Old dawg
              Old dawg commented
              Editing a comment
              Had een kleine top(in kleinere stukjes geknipt) 24 uur onder de ventilator gezet, werd behoorlijk droog daardoor, toen heb ik ff de oven voorverwarmd op 40⁰,de stukjes 10min in de oven, maar de oven niet meer aan, zo was het droog genoeg om te roken.

              Wat meeldauw betreft, heb ik door de behandeling met waterstofperoxide de schade beperkt gehouden, 2 kleine toppen weggegooid, van die plant heb ik de meeste "verdachte" toppen gewassen met waterstofperoxide en water, en dat is goed gegaan.

              De toprot was voor mij de bekende druppel, want ik wilde nog wat extra zonuren pakken, maar toen ik zaterdagochtend wat kleine plekjes toprot zag, heb ik meteen de knoop doorgehakt, en hupsakee knippen maar.

              En nu hangen de toppen in het droognet te drogen, en ja ben ook wel benieuwd na m'n 1e (buiten)kweek.

              Bedankt voor het lezen, en dat je een mooie oogst binnenhaalt, voorlopig blijft het beter weer, dus laat ze maar knallen..

            • keukentrap
              keukentrap commented
              Editing a comment
              Adequaat gehandeld dus en de schade beperkt gehouden!! Topperttt

              Leuke topic en weer veel berichten gelezen waar lering uit getrokken kon worden!!

            #22

            Comment


            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Netjes gedaan
              Veel plezier van je eigen wiet!

            #23
            Goed zo da's een goeie opbrengst. Laat het maar smaken

            Comment


              #24
              Dat is inderdaad een mooie opbrengst goed gedaan, laat het je smaken
              buiten-2020, 2021, 2022
              Hydro-met afjes-2022

              Comment

              Bezig...
              X