Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green Gelato, Northern Light & Diesel -> Autoflowers + Purple Queen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Lobblaadjes doen nu ook hetzelfde. Ze beginnen te krullen en verkleuren. Ik weet niet wat ik fout doe/heb gedaan. Heeft iemand dit al eerder voorgehad en wat doe je eraan? Ik zou haar graag nog redden..

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Veel te veel water gegeven. Ze kunnen al minstens een week goed groeien op verse potgrond die net uit de zak komt, zonder dat je ze water geeft.

    #17
    Ai ai ziet er niet best uit, ik zou haar als verloren beschouwen en rap een nieuwe zaaien. Ik heb zelf net ook eentje gecremeerd en nieuwe gezaaid. Succes

    Comment


      #18
      UPDATE:

      Het is ondertussen 17 dagen geleden sinds ik de zaadjes in de grond heb gestopt.
      Helaas is de Purple Queen doodgegaan.


      De 3 andere maken het goed en tot nu toe neemt de Diesel Auto flower de leiding.
      Hoewel hij de grootste is, hebben twee van zijn blaadjes wel witte tipjes. Deze heeft hij nog maar sinds vandaag. Ik weet niet of ik me zorgen moet maken en aan wat dit kan liggen?
      Attached Files
      Last edited by GelatoPeach; 4 June 2020, 21:01.

      Comment


        #19
        EDIT:

        Heb trouwens zojuist het Tri-Pack van BioBizz gekocht. Deze bevat 250ml Grow, Bloom en Topmax.
        Ik ga mijn huidige auto flowers ermee voeding geven volgens volgend schema. (Ik volg de witte druppeltjes, voor All-mix, aangezien ik universele potgrond gebruik).
        Afhankelijk van wanneer het geleverd wordt begin ik het schema te volgen in week 3/4.
        Ook komt er een 3-in-1 Ph meter aan (meet zowel Ph, licht en natheid van de grond).
        Ik was eerst niet van plan om het zo "professioneel" aan te pakken, maar aangezien mijn Purple Queen is doodgegaan en ik van de auto flowers toch wel een redelijke opbrengst wil. Ben ik het wat beter gaan aanpakken.

        Attached Files
        Last edited by GelatoPeach; 1 June 2020, 10:30.

        Comment


        • kurkentrekker
          kurkentrekker commented
          Editing a comment
          Fan van jouw keuze zaadjes tot hier toe! Ik heb de dark devil auto van sweet seeds al een 2x gezet, mooie plant, wel zacht en speciale smaak, zoals veel purple soortjes dat hebben, maar was leuk om die te kweken en te roken (verslag 2017)!

          Ik heb ook nog een promo code gepost op het forum voor 5 gratis zaadjes bij een bestelling van 15€ bij Royal Queens, geldig tot 20 juni dacht ik. Niet iedereen is even tevreden over de kwaliteit van het zaad maar ik heb er weinig slechte resultaten mee gehad! Succes

        • GelatoPeach
          GelatoPeach commented
          Editing a comment
          Wat spijtig, dat ik dat nu pas zie van die promocode! Heb deze ochtend juist 3x Dark Devils besteld van sweet seeds en ik krijg nog 1 gratis zaadje erbij. Ach ja, RQS zaadjes had ik toch al. Is eens iets wat anders.

        • GelatoPeach
          GelatoPeach commented
          Editing a comment
          kurkentrekker Ik vroeg me af of je die kortingscode nog had?

        #20
        GelatoPeach hier is de link


        Grtz Kurk
        Ignorance is bliss

        Comment


        • GelatoPeach
          GelatoPeach commented
          Editing a comment
          Heb nog geen toegang tot de link . Toch bedankt !

        #21
        Zo beter ?
        filedata/fetch?id=1510175&d=1590154101&type=thumb
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Ignorance is bliss

        Comment


        #22
        UPDATE:

        Even een kleine update. Alles gaat goed en ik heb vandaag voor de eerste keer LST toegepast op de Diesel auto.
        De Green gelato en Northern light laat ik nog even doen.
        Vandaag is het spijtig genoeg wel slecht weer, hopelijk wordt dit snel beter.


        Attached Files
        Last edited by GelatoPeach; 4 June 2020, 21:11. Reden: Wegens veiligheidsredenen even alle foto's weggehaald van Topic. Ik ben bezig met ze te vervangen.

        Comment


          #23
          UPDATE:

          Het is alweer een tijdje geleden, maar hier ben ik weer met een update.
          Zoals jullie kunnen zien, zijn ze een stuk groter geworden.
          Ze laten ook allemaal al tekens van bloei zien (witte kleine haartjes).
          Ik heb zoals beloofd twee Dark devils in de grond gezet op 11/06/2020, die ondertussen al hun eerste bladjes hebben laten zien.


          De 3 grotere planten krijgen nu voeding van BioBizz.
          Datum Green Gelato Northern light Diesel BioBizz Grow BioBizz Bloom BioBizz TopMax Water.
          8/06/2020 225 ml 125 ml 225 ml 0,6 ml 0 0 600 ml
          11/06/2020 200 ml 200 ml 200 ml 0,6 ml 0 0 600 ml
          15/06/2020 333 ml 333 ml 333 ml 1 ml 0 0 1000 ml
          18/06/2020 333 ml 333 ml 333 ml 1 ml 1 ml 0 1000 ml



          Green gelato.jpeg
          Green gelato
          Northern light.jpeg
          Northern light
          Diesel.jpeg
          Diesel
          Diesel bloeihaartjes.jpeg
          Bloeihaartjes op de Diesel autoflower
          Dark devil #1.jpeg
          Dark devil numero uno
          Dark devil #2.jpeg
          Dark devil #2

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Alleen kraan water geven , stijgt de waarde in de grond automatisch, kraanwater heeft meestal een waarde tussen de 7 en de 8, na een paar keer water geven even opnieuw meten, suc6 met je kweek ziet er tot nu toe goed uit.
            Gr. Corleone1933

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Even de ph meter testen met bronwater, moet hij een waarde aangeven van 6,0

          • GelatoPeach
            GelatoPeach commented
            Editing a comment
            Corleone1933 Zal ik doen, bedankt !

          #24
          F0F790B3-F89A-4E93-B555-D64248E5363D.jpeg EF0D3A82-10FC-449A-A578-5EB246A42F9C.jpeg 01E13930-BCE4-493E-9A98-6D4CD2FA089D.jpeg Dag iedereen, het is alweer even geleden.
          Aangezien ik niet voor mijn planten kon zorgen heb ik het een vriend laten doen.
          Nu vertonen twee van mijn planten wat problemen, ik vrees ervoor dat ze het gaan overleven. De 3e maakt het relatief gezien nog redelijk goed. Ik heb al veel vergeleken met bladproblemen en andere foto’s, maar zie niet echt gelijkenissen. Weet iemand wat ik fout heb gedaan en hoe dit nog zou kunnen opgelost worden?

          Comment


            #25
            Als je maat geen overdosis voeding heeft gegeven dan zijn ze verbrand door de zon.
            Dat gebeurt heel vaak (bijna altijd) als plantjes binnen zijn voorgegroeid.
            Ze mogen dan de eerste week zeker niet in de zon.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #26
              ​UPDATE:

              Ondertussen zijn de 3 planten van royal queen seeds gesneuveld. De twee dark devils staan nog recht en zijn bijna klaar om geoogst te worden.
              Ik heb wat foto's genomen en ondertussen staan ze sinds 11 juni in de grond. Dus ik denk dat het stilaan tijd wordt om ze te oogsten, ik zou graag jullie mening erover hebben.

              Dark devil 1:

              IMG_0339.png IMG_1137.png IMG_1409.png IMG_4181.png IMG_7878.png

              Dark devil 2:
              IMG_1107.png IMG_4633.png IMG_6524.png IMG_3830.png IMG_3595.png


              Attached Files

              Comment


              • Prspctr
                Prspctr commented
                Editing a comment
                Die moeten inderdaad nog wel even. Baseer je niet op wat de zaadbank beweert, maar hou gewoon de trichomen in de gaten. Je loopt heel wat grammen mis als je te vroeg oogst.

              • GelatoPeach
                GelatoPeach commented
                Editing a comment
                Bedankt Heren/Dames. Wat de zadenbanken beweren is dus totale onzin inderdaad, want ze staan al wel wat meer dan 10 weken. Ik zal nog even vol ongeduld wachten dan

              • Cammadorgrows
                Cammadorgrows commented
                Editing a comment
                Geduld loont! Mooie kleur heeft je dark devil 1
            Bezig...
            X