Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende soorten buitenkweek 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verschillende soorten buitenkweek 2020

    Korting op 420shop
    Beste kwekers! ik ben Mark 37 jaar, en ga dit jaar proberen om eens een mooi kweek verslag neer te zetten. Met foto's en de hele mik mak.

    Ik heb de volgende soorten.

    1 strawberry haze

    1 og kush

    2 early skunk

    3 fat banana 

    Ik heb ze vandaag in kokos grond gezet, hier heb ik nog wat biobizz premix en plagron super worm doorheen gemixt. De plantjes zijn net 3 weken oud. En nu maar hopen op een goede zomer met veel zon. Updates volgen!


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Succes
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
      Succes
      Dank je!

      Comment


        #4
        Leuke soortjes, zijn ze door de wind omgevallen ik zie op de foto dat je ze ondersteuning moet geven? Of zijn ze wt gestrekt door weinig licht? Het worden wel bomen aangezien het geen auto's zijn. Veel succes ik ga je volgen kerel!!

        Comment


          #5

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Het zijn geen autoflowers toch? Je kan beter de zaailingen "begraven"doe er wat aarde omheen tot net inderdaad de lobblaadjes werkt beter dan stokjes. En dan krijgt de wind minder vat op ze.
            Last edited by Kunichika; 24 May 2020, 16:55.

          #6

          Klopt zijn geen auto's. Persoonlijk vind ik autoflower wiet gewoon kut wordt er niet echt stoned van.

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Echt, dan kom hier maar eens eentje roken. Ik heb meerdere vrienden die te veel roken, ze vertelde mij hetzelfde. Ik zeg 10jaar geleden was dat ook zo. Maar times are changing. Zij roken normaal alleen de dure exotische weedes, ik noem hen ook wel weed-sommeliers. Maar ik heb hen maanden van mij auto-weed laten roken. En ze gaan nu pas weer naar de shop om weed te kopen. Ze hebben me helemaal leeg gerookt. Ik heb nog 2gram voor mezelf. Je bent zeer welkom om hier eentje te komen smoken. Dan ben je Direct om, net zoals hen.

            Autoflowers worden het nieuwe normaal(voor kwekers zoals ik)

          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            Kunichika dat zijn geruststellende woorden
        Bezig...
        X