Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6x Bruce Banner Fast Version (outdoor)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    6x Bruce Banner Fast Version (outdoor)

    Korting op 420shop
    Jaja daar zijn we weer!

    Nadat mn blauwe vrienden al mn spullen hebben meegenomen en met een loepje op mn huis staan te gluren gaan we lekker buiten verder!

    Het seizoen is er toch en het weer ook dus waarom niet!?

    ​​​​​​Na weken na te denken over de perfecte plek zijn we eindelijk zover, 6x bruce banner Fast version liggen in het glaasje!

    Het plan is om ze met zn 2tjes in een 50l bak te zetten met flinke gaten aan de onderkant zodat ze altijd kan doorwortelen in de volle grond.

    De 50l bakken worden gevuld met plagron allmix of batmix, eerst ga ik ze de eerste 2 weken in kleine potjes houden gevuld met iets van growmix ofso. Daarna als ze wat sterker zijn gaan ze in de grote bakken met veel voeding.

    Ik vraag me wel af of ze nu al als zaailingen naar buiten kunnen want het word snachts toch zo'n 10-12 graden..?

    ​​​​​In ieder geval jullie horen snel weer van me!
    ​​​​​
    Attached Files

    #2
    Buitenplanten kun je het best niet binnen voorgroeien.
    Binnen kweek je zwakkere plantjes, overal op het forum zie je flauwgevallen plantjes en wit verbrand blad van plantjes die binnen voorgegroeid zijn.

    Zo gauw ze boven de grond komen, kun je ze meteen buiten zetten.
    Stukje gaas erover tegen vogels.

    Bij -12 moeten ze naar binnen inderdaad.

    Je durft wel he...meteen weer plantjes zetten.
    hopelijk gaat het goed.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Okee top! Dan gaan ze gelijk naar buiten wanneer de koppie boven zijn, de blauwe kunnen het krijgen zoals ze het hebben willen.

      Als ze voor 2 plantjes alles mee gaan nemen ga ik wel verder op een plek waar zover ik weet niemand komt en wat niet te linken is aan mij! (ze komen natuurlijk niet in mn tuin)

      Ik laat ze mn hobby niet zomaar afpakken

    #3
    Moet je als de blauwen langs zijn gekomen wel 6 zetten? Blijft jouw keuze, maar ik zou me dan liever aan het gedoogbeleid houden.

    Kweking Eend

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Het word niet op mijn land gedaan maar op gewoon openbare grond, het is dus niet te linken aan mij, ook had ik er 5 besteld maar kreeg ik er 1 gratis bij!

      Mocht er dus 1 niet helemaal Lekker gaan hebben we altijd backup, kijk als de woute me niet als een kleinschalig hobbykwekertje 2 plantjes thuis laten groeien dan ga ik wel ergens anders verder!

      Stoppen zal ik toch niet

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Yea, goed plan.

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Laten we dat hopen Q! Kan het niet gebruiken dat ik lekker mn dames water ga geven maar dr wat blauwe vrienden me eerder af zijn met water geven

    #4
    Die blauwe petten moeten ook eens meer op JD zitten... ze knippem telkens veeeeeelste vroeg... de sukkels

    succes met je kweekje

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Haha! Zie indd veel verslagen waarbij ze echt nog wel ff mogen, maar die blauwe petten mogen van mij lekker in dat hol blijven waar ze vandaag komen.

    #5

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Buurman heeft gebeld bij het knippen! Komt dan ontzettend veel lucht vrij... Fout van mezelf natuurlijk maar die buurman moet niet leuk meer doen

    • Prspctr
      Prspctr commented
      Editing a comment
      Zure buren, daar hebben we schijt aan! "Moei je met je eigen trog", zeggen we hier.

    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Prspctr precies, van die heetzeikers die hele dag zichzelf thuis vervelen dus maar buurtjes gaan pesten.. Word je toch ziek van

    #6
    Oww dawm, ik hadden vorig jaar voor het eerst wiet te drogen na een dag kreeg ik een SMS van mijn buurman dat het stinkt op de galerij. Dus ik terugsturen ik haal meteen een luchtverfrisser toen was het ok. Wat een dickhead hij had ook ff kunnen waarschuwen die bokkelul naast je

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Precies! Als je last heb van iets of iemand zeg je dit en word het natuurlijk opgelost (ben echt de ergste niet) maar om dan gelijk je woute vriendjes erbij te halen...

    #7
    Als deze mensen 80 jaar geleden leefde waren ze van de verkeerde kant
    Of gaat dat te ver?
    ]
    Voor een eventuele volgende keer zou ik proberen je koolstof filter te gebruiken tijdens het knippen op de een of andere manier. Klein kamertje met een filter erin zou al best wat uit kunnen maken.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • SmokeHaze
      SmokeHaze commented
      Editing a comment
      Gaat zeker niet te ver! NSB praktijken blijf je houden helaas..

      Jaa een filter is zeker een strak plan alleen ga ik zeer waarschijlijk geen planten meer in mn huis of tuin halen, ga lekker buiten verder en dan maar telkens half jaar wachten tot ik weer kan!

    #8
    Ha! Daar zijn we weer, alle 6 zijn ontkiemd en boven aarde.

    Klein dillematje ivbm het weer wat erg slecht gaat worden. Plantjes dan maar nog 3 dagen op de vensterbank met het raam open ipv gelijk naar buiten.

    Dan zodra het weer opknapt gaan ze gelijk weg!
    Heb nu nog niet zoveel te doen of te zeggen dus..

    Tot de volgende!
    Attached Files

    Comment


      #9
      We zijn weer 2 weken verder en dat is zeker te merken, alles gaat zo zn gangetje eigenlijk.

      Zit nog te twijfelen of ik ze een beetje LST mee geef of ze gewoon laat gaan...

      Wel is er 1 gesneuveld vanwege slordigheid dus nu staan we op 5 overlevers

      Toch wel fijn zon extra gratis zaadje!
      Attached Files

      Comment


        #10
        Het gaat lekker hierzo! De dames zijn lekker aan het zonnen met dit heerlijke weertje
        Attached Files

        Comment


          #11
          De planten zien er goed uit SmokeHaze, ik heb gelukkig goede buren, ze klagen nooit en ze weten ervan, wel ooit gevraagd of ze last hadden van de geur en dan zeggen ze ja we ruiken wel eens wat als de wind onze kant op staat maar ze vinden het niet erg, suc6 met je kweek. Wip wel af en toe binnen.
          gr. Corleone1933
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • SmokeHaze
            SmokeHaze commented
            Editing a comment
            Dankjewel! Ja dat zijn de fijne buren helaas is mijn buurman niet zo makkelijk... Achja lekker buiten verder zonder lastige buurmannen, je hoort het van me!
        Bezig...
        X