Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gorilla Glue autoflowers (1e kweek)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gorilla Glue autoflowers (1e kweek)

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,

    Ik ga dit jaar voor de eerste keer proberen om autoflowers te kweken buiten.Ik heb totaal geen ervaring in het kweken van wiet (wel genoeg ervaring in het roken ervan ).Omdat het mijn eerste keer is dacht ik ook meteen eraan om een kweekverslag te maken.

    Mijn zoektocht naar Zaadjes is begonnen bij DutchHeadshop,en heb gekozen voor de 5x Gorilla Glue autoflowers.De volgende dag lagen de 5 zaadjes in de brievenbus.Meteen uitgepakt en te ontkiemen gelegd in het bijgeleverde ontkiemdoosje,na ongeveer 36 uur waren er 2 met een worteltje van ongeveer halve cm lang,deze heb ik toen in een klein formaat potje geplant (helaas geen foto van).12 uur later waren de laatste 3 ook ontkiemt,deze heb ik meteen in de grote pot gezaait.Een week later waren de 3 laatste in de grote pot al boven de grond terwijl de 2 die ik als eerste geplant had nog helemaal niet zichtbaar waren.Toen heb ik hoe stom ik ook kon zijn het zaadje proberen op te graven voorzichtig om de ontwikkeling te zien,bij het eerste potje was geen zaadje meer te bekennen(misschien opgegeten),en bij het 2de plantje zaten allemaal kleine beestjes in die heb ik toen weggegooid.De 3 in de grote potten doen het goed naar mijn mening.Voor mijn eerste keer lijken 3 plantjes wel even voldoende.


    Foto 1: Plant 1 (5 dagen oud)

    image_363479.jpg
    Foto 2: Plant 2 (5 dagen oud)

    Dag 5 na planten(Plant 2).jpg

    Foto 3: Plant 3 (5 dagen oud) Deze lijkt een achterstand te hebben.

    Plant 3.jpg

    Ik heb gebruik gemaakt van een mix van potgrond en cocos.Waarschijnlijk zullen vele van jullie het heel anders doen.Ik zie het meer als een leuk projectje en wat ik eraan over hou is voor mij prima. Ik probeer om de 5 dagen nieuwe foto's + update te geven.

    Groet
    Last edited by Sick0; 30 May 2020, 05:12.

    #2
    wat is de verhouding van je grond mix met coco's

    Comment


    • Sick0
      Sick0 commented
      Editing a comment
      50/50 ongeveer.

    #3
    Ik had vorig jaar 50/50 gedaan en vergelijkt met de pot met gewone potgrond. De pot met de mix hield het vocht juist veel langer vast. De opbrengst van de plant was 80gr. Dus gewoon lekker doen.

    Comment


    • Sick0
      Sick0 commented
      Editing a comment
      Ga het zeker proberen

    #4
    Heel leuk om te zien dit. en ziet er erg goed uit! ik ben ook gestart met de eerste keer buiten ook Gorilla glue alleen dan van wietzaadjes .nl
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Sick0
      Sick0 commented
      Editing a comment
      Ik had totaal geen ervaring en na een beetje google kwam ik dutch headshop tegen,wietzaadjes .nl heb ik ook bekeken net zoals zamnesia etc.Ben tot nu toe wel tevreden,volgend jaar maar iets nieuws proberen als ik het leuk genoeg vind om te doen.

    #5
    Even een paar vraagjes, ik hoor veel over screen of green.
    Is dit met een autoflower ook te doen?
    Is het moeilijk?
    Is de opbrengst groter?
    Breng ik de planten hiermee in de stress?

    Groet

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Sick0 dat mag je helemaal zelf bepalen, ze zeggen dat lst zorgt voor een hogere opbrengst. Als jij dit gelooft en vertrouwen hebt in je eigen kunnen kan je ze prima alle 3 doen. Ik zelf Ben meer van de eerst zien dan geloven methode, dus ik zou 1 wel doen en 1 niet om ze te kunnen vergelijken.

    • Sick0
      Sick0 commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de reactie,ikzelf wil het verschil ook wel zien,dus ik ga deze techniek bij 1 proberen.Kan ik hiervoor gewoon touwtjes voor gebruiken of moet ik daar speciaal iets voor hebben?

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Als je in de zoekfunctie van het Forum lst typt en even die topics leest kan je die vraag beantwoorden.
Bezig...
X