Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen struiken maar plantjes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geen struiken maar plantjes.

    Korting op 420shop
    Na 3 jaar in de weer te zijn geweest met fotoperiode planten nu gekozen voor autoflowers. Vandaar dit jaar geen struiken van 2 meter hoog en 1,5 meter breed. In plaats daarvan dus plantjes

    Deze keuze gemaakt puur ivm het oneindige knipwerk in september en het dagelijks stipt moeten verduisteren. Dit jaar dus de wat makkelijker kant gekozen.

    Ik heb erg getwijfeld om een verslag te schrijven. Ben in april al gestart namelijk. Ik merk dat ik toch vaak het forum check bij anderen. Dus kan ik zelf ook niet achter blijven.

    Begin mei vond ik de AFjes nog niet echt opschieten.... Toen toch maar 2 foto’s van Dutch Passion er bij gezet

    Inmiddels heeft de Critical pruikjes en begint de bloei bij de AK420 en Blackberry ook. 75 dagen van zaadje tot oogst Hahaha 75 dagen groei kunnen ze beter zeggen.

    Tot slot een groene groet aan iedereen. En hoop ook wat oude bekenden terug te gaan zien
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.

    #2
    Ik miste je al bij de kweekverslagen Appie.
    Altijd leuk om te zien, dat oerwoud, bedwongen door een sterk hekwerk met bewaking
    Dit is wel even wat anders, die autoflowers.
    Scheelt een hoop werk, maar het scheelt ook knipwerk.
    Ik hoop dat de wiet voldoet aan je eisen, daar zal ook wel wat verschil in zitten als je fotoperiode gewend bent.
    Zo te zien kun je nog wel wat potten kwijt daar
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Succes met je kweekje!

      Comment


        #4
        Groot verschil tussen de kleur bladeren van die Blackberry en die Critical. Zelfde grond?

        Comment


          #5
          @ Q
          Inderdaad heel wat anders die autos. Dwergjes vergeleken bij voorgaande jaren. Waar zit hem het verschil in met de fotoperiodes volgens jou? Thc/smaak?

          @ maniac
          zelfde grond maar wat teveel water en wat meer last van de kou gehad tov de critical. Zwakkere genetica als je het mij vraagt.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ja, beide. Er zit Ruderalis doorheen, dat heeft effect op de smaak en het thc-gehalte.

          • Appie
            Appie commented
            Editing a comment
            Ben benieuwd inderdaad hoeveel effect de ruderalis genetica van invloed is. Nog twee maand en ik kan je meer vertellen Q.

          #6
          Mooi Appie, maar toch jammer dat we niet weer van die mooie struiken te zien krijgen!

          Kweking Eend

          Comment


          • Appie
            Appie commented
            Editing a comment
            Inderdaad jammer eend. Het kriebelt wel om weer struiken te kweken... maar jij ook veel succes in de volle grond. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

          #7

          Hollands Hoop en The Church

          AK420

          ​​Cheese

          ​Blackberry Gum


          Critical dag 74

          Alles groeit lekker door. 3 dames al mooie pruikjes. De Passion #1 was na wat teveel wind geknakt. Leek zwak en daarom in de gft bak beland. Hollands Hoop heeft het ook moeilijk. Misschien was hergebruikte grond niet zo’n goed idee. Daarom ook nog The Church er bij gezaaid. 76028E81-51C5-48B6-AC4A-4C41F8137780.jpeg White widow

          Comment


            #8
            Pfffff zie nu dat in mijn vorige post de foto’s weg zijn...

            Een nieuwe van al de dames dan maar.

            AD318F15-627C-411A-AAC9-90FA20421CBA.jpeg

            Comment


              #9
              Suc6 Appie de planten zien er goed uit, maar als je grote bomen gewend bent is dit toch wat anders.
              buiten-2020, 2021, 2022
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


                #10
                Yep en ik heb het aanpassingsvermogen van een pannenkoek. Ben er zelf nog niet aan gewend .

                Maar toch leuk om zo met de plantjes bezig te zijn

                Comment


                • Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Ja zal inderdaad even wennen zijn, ik ga het liefst voor groot, heel groot hoeft niet als hij maar breed zat is, maar heb ook wat afjes staan suc6

                #12
                Hahaha nee hond.
                Die auto’s worden weinig breed. Lijkt inderdaad wel een beetje gelllipopt nu je het zo zegt. Waarschijnlijk ook door de strek van weinig zonuren in april en mei dat het zo lijkt.

                Comment


                  #13
                  Lekkere dikke sidetoppen die ene!

                  Comment


                  • Appie
                    Appie commented
                    Editing a comment
                    Critical auto van Seedstockers.

                  #14
                  Lekker gevaarlijk setje hoor. Ben heel benieuwd wat hieraf komt!!

                  Comment


                    #15
                    Ziet er goed uit Appie daar staan al mooie toppen op suc6
                    buiten-2020, 2021, 2022
                    Hydro-met afjes-2022

                    Comment

                    Bezig...
                    X