Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verschillende autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verschillende autoflower

    Korting op 420shop
    hallo ik ben een beginnende kweker, kweek voor mijn vriendin aangezien ze veel last heeft van zenuwpijn en van de oxy wil afkomen. nu hebben we al veel geprobeerd en wiet met cbd werkt heel goed, vandaar dat ik zelf maar ben gaan kweken.
    ik heb:
    3x solomatic cbd auto
    1x northeren light auto
    1x white Widow auto
    allemaal van royal Queen seeds.

    de kleinste is de white widow die is een week later in de grond gestoken de grootste is de nl die helaas een beetje geel word, weet niet of dit ondervoeding is of overwatering.
    voeding die ik heb is bio nova autoflower supermix. met later pk 13 en 14.
    ze staan in cocos van de pokon met perliet. de white widow staat in gewone potgrond, wou kijken wat er makkelijker is/ beter is.
    Nogmaals ben beginnend. heb veel gelezen en gekeken op het grote www.
    Ik heb in het begin de propagator ook te lang gebruikt en in de zon gehad waardoor de nl een beetje is verbrand. hij is inmiddels wel de grootste van allemaal. se staan allemaal in hele grote potten, dacht 15 liter behalve de ww die in een 3 litertje staat.
    ik ga hier ongeveer wekelijks een post plaatsten zodat het ook een naslagwerk word. en hopende dat jullie me adviezen willen geven.
    Ikzelf heb vroeger idioot veel gerookt maar kan er niet meer zo goed tegen, toch vind ik het heerlijk ruiken en rook soms de pure cbd wiet mee met mijn vriendin.

    bedankt alvast dat ik hier iets mag plaatsen .

    mvg Penny
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    cbd
    cbd
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by QnQ; 3 June 2020, 22:13.

    Comment


      #3
      2 posts samengevoegd, mag voortaan ook allemaal in 1 eh..er passen wel 10-20-30 foto's in 1 post.

      Leuke plantjes, nog pril, lekker buiten in het zonnetje, voor het goeie doel
      Dat die ene wat geler wordt heeft inderdaad te maken met teveel/te weinig water of voeding.
      Er zit voor meerdere weken voeding door de Pokon kokosgrond en een plantje zo klein gebruikt nog nauwelijks voeding dus een voedingstekort zal dat niet zijn, denk ik, daar is het te vroeg voor.

      Teveel/weinig water is heel simpel : til het potje op.
      Weegtie niks = te weinig water.
      Is-ie zwaar = teveel water.

      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4


        dankjewel voor de info en interesse! denk dat zoals de meeste beginner teveel water heb gegeven. ik heb de tutorial voor meerdere foto's in 1 post gelezen dus het zou nu helemaal goed moeten komen . plantjes kweken vergt wel heel veel geduld. Jammer dat het komende dagen zo een slecht weer is, ben de hele tijd met de planten aan het slepen tussen een afdakje voor de regen en vol in het licht na de bui elke foton meer die ze nu kunnen pakken is naar mijn mening mee genomen.
        Merk ook dat de potten nu zwaarder zijn als toen ik de plant erin zette, dus denk echt teveel water. zou een paar dagen geen water geven.
        Last edited by QnQ; 4 June 2020, 20:40.

        Comment


          #5
          Sluit deze maar af, was niks geworden met deze planten

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Wat is er gebeurd dan?

          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            na slecht weer binnen gezet en kreeg enorme spint
        Bezig...
        X