1e kweek: autoflowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • RONCIU
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2020
    • 103

    #16
    bedankt voor de tips

    Comment

    • RONCIU
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2020
      • 103

      #17
      Hoi weedies,
      Zoals reeds gezegd ben ik een totale leek in de teelt van cannabis.
      Ik (probeer)om enkele lady's buiten te kweken,en zou graag jouw mening hebben over mijn dames.
      De eerste foto is een POLAR EXPRESS van 6 weken(79 cm)de tweede is een GORILLA GLUE (fast buds) van bijna 5 weken( 44cm)
      Het zijn beide af-jes .
      Mijn vraag ...hebben ze een normale grootte,groeien ze nog,en zal ik hiervan kunnen oogsten ( hoe weinig dat ook is)
      Graag jouw mening en advies.
      Attached Files

      Comment

      • Prspctr
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2020
        • 191

        #18
        Plantjes zien er normaal uit. Gewoon wachten tot de bloei begint. Als je ze dan niet laat sterven ga je inderdaad kunnen oogsten.

        Comment

        • Brandnetel
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 781

          #19
          Dat ziet er allemaal vrij normaal uit. Die moeten nog wel 7-8 weken. Succes !!

          Comment

          • RONCIU
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2020
            • 103

            #20
            Dankjewel,ben eens benieuwd naar de (eventuele) oogst .

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Wij allemaal. Maar daar zal je nog ff geduld moeten hebben en de plantjes hun ding laten doen. Gewoon nog 2 maandjes wachten. Succes!!
          • RONCIU
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Feb 2020
            • 103

            #21
            Graag jullie mening over mijn "lady's"
            Gezaaid op 21 mei,dus momenteel een 6 weken geleden.
            Ik zaaide Polar Express , Northern Lights en Gorilla Glue ( fastbuds).
            Gorilla Glue in pot ( 15l)
            Polar Express in pot (15l)
            Northern Lights ( outdoor bush)
            Polar Express (outdoor bush)
            Gorilla Glue ( outdoor bush)
            Het zij allen AF-jes .
            Graag jouw mening/suggesties !
            Attached Files

            Comment

            • Brandnetel
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2019
              • 781

              #22
              Ja hoor, die zien er goed uit. Nog minstens 6 weken zo doorgaan. Succes!!

              Comment

              • joremkrank
                Cronic Grower
                Lucky Member
                • Oct 2015
                • 3260

                #23
                die gaan lekker
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment

                • Daandaan
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2020
                  • 94

                  #24
                  zien er zeker goed uit, die hebben het wel naar hun zin

                  Comment

                  • Rietslang
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 2171

                    #25
                    En hoe staan de lady's er intussen bij?
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment

                    • RONCIU
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2020
                      • 103

                      #26
                      Ze staan er allemaal lekker te zonnen nu,maar er is er eentje die volgens mijn mening haar blaadjes een beetje laat hangen.
                      Wat is jouw mening ?
                      Attached Files

                      Comment


                      • Maniac
                        Maniac commented
                        Editing a comment
                        Mijn mening is dat er niet veel aan de hand is. Misschien iets teveel water...of ff een lekker hapje geven.
                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #27
                      Dat is groot blad wat ze overeind moet houden.
                      Dat kost veel energie in de zon, dus dan laat ze die wat hangen, dat is normaal.
                      Zolang je zelf maar zorgt dat ze niet te nat of te droog staat.
                      Dat water geven varieert heel erg buiten, dat moet je leren.
                      Als ze lang in de zon staan drinken ze wel 10x zoveel als tijdens een koude bewolkte dag.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                      • Old dawg
                        Old dawg commented
                        Editing a comment
                        Bij mij staan de wat kleinere bladeren omhoog, de grote fanleaves hangen, in het begin schrok ik daar ook van, kwam er al snel achter dat er niets aan de hand was.

                        Wb het water geven buiten varieert dat zeer sterk, met bewolkte dagen 1 x per 3 a 4 dagen, 2 tot 3 liter, met dat zonnige weer in juni 3 a 4 liter per dag, waarbij ik wel de voeding verminderde naar 1x per 3 dagen.

                        Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik dat van JD heb, sterker nog, volgens mij was jij (QnQ) dat in een reactie over 3,5 liter per dag met warm weer.
                    • RONCIU
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2020
                      • 103

                      #28
                      Even in detail deze foto
                      Attached Files

                      Comment

                      • RONCIU
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2020
                        • 103

                        #29
                        Alvast bedankt ...fingers crossed !

                        Comment

                        • RONCIU
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2020
                          • 103

                          #30
                          Hoi allemaal, vorige week meldde ik dat de fanleaves gingen doorhangen,nu kleuren ze lichtgroen ...... moet ik me zorgen maken ?
                          Attached Files

                          Comment


                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Je kunt beter voeding geven dan zorgen maken, daar heb je niks aan.
                            Gewoon reageren op wat je ziet.
                        Bezig...