Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urban moestuin 2.0 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Goede creatieve werkende oplossing, chapo

    Comment


      #17
      Ja, haha....maar ze bloeien nog niet.
      Wat je nu ruikt is niets vergeleken met hoe het is over een week of 3

      Wasverzachter met bakpoeder heb ik eigenlijk nooit geprobeerd, daar gaan we zo eens verandering in brengen.
      Heb tentjes zat in de tuin staan, er kan vast wel ergens een pot bij, en ik ben wel nieuwsgierig.

      De amnesia is nog niet helemaal bij zie ik, maar het valt mee wat die al gegroeid is.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Ben je niet bang dat die geur straks in je toppen gaat trekken, een vriend van mij die hing zijn was altijd op in een kamer waar hij ook van die hele iberico-hammen had hangen. Tijdje later de ham aangesneden en bamm de meest lekkere ham smaakte naar wasmiddel. Ik wil je niet bang maken maar de k wel dat je daar rekening mee moet houden

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Zo kende ik een kweker met honden in huis, kamer vol met wietplanten, en die trok "verse" lucht van binnen het huis.

          Toen de wiet droog was, joint gerookt en over mijn nek gegaan, het was alsof je natte hond rookte!!!! no bueno amigos.

        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment

        #19
        Ziet er goed uit Grandwanker, je hebt mooie planten een goede waakhond en ze zijn ook nog niet te ruikenen ook en nog een lekker aantal waar je dadelijk van kan gaan genieten ge bent goed bezig.
        Zal de komende dagen wel warm worden in je tent, maar heel veel succes, ik blijf met je meekijken.
        Gr. Corleone
        buiten-2020, 2021, 2022
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


          #20
          Goeiemiddag ik ben een beetje aan het schuiven en verdekt aan het opstellen de dames groeien de tent uit
          het ruikt nog steeds fris dat het intrekt ben ik niet zo bang voor voor het oogsten gaan de dames de douchecabine in en worden ze gewassen zo spoel je de meeste beestjes en eventueel het kleine beetje wasmiddel wel weg
          De laatste zaailingen heb ik maar een plekje in de tuin gegeven die stonden te veel in de schaduw ik ben alleen bang dat ze de 2 meter van mijn tent gaan overschrijden
          Attached Files

          Comment


          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Ziet er ontspannen uit daar, mocht je nog wat actie willen dacht ik aan een groei race tussen zaailing en zonnebloem

          #21

          Comment


            #22
            Tja het is een beetje balanceren tussen zonlicht en camouflage ik woon in een rijtjeshuis aan een hofje met speeltuin als ik 20 tot 30 gram per plantje pak ben ik ruim voorzien tussen 10 en 8 staat de tent in de volle zon vorig jaar had ik dezelfde tent maar in het groen dat scheelt enorm dan kun je bijna niet zien wat erin staat met deze tent viel dat zwaar tegen vandaar de camouflage
            denk niet dat het veel uitmaakt ik zat vorig jaar op gemiddeld 30/40 gram per plant
            Planten afspoelen voor drogen doe ik al jaren is nog nooit mis gegaan en je schrikt je dood als je ziet wat eruit komt ik heb mijn vriendin haar gordijnen kapotgeknipt om de boel aan het zicht te onttrekken
            Attached Files

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ahh ok ja dat schoonspoelen nog nooit van gehoord, elke gram is meegenomen inderdaad. Ik begrijp je volkomen met je camouflage praktijken haha. Normaal in de volle zon zonder tentje zou je denk ik wel 100gram per plant moeten krijgen. Goed bezig

            #23
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 6 photos.

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Met de planten die je nog hebt staan gaat het helemaal goedkomen, zien er nog mooi groen uit en de toppen zijn ook al aardig aan het dikken, mooie planten hoor suc6

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ik ben blij dat je het weer goed gaat met jou, de planten hebben je wel gemist naar zien er nog goed uit man. Verzorg ze maar goed is een goeie therapie.

            #24
            Yeah nog een week of drie mag je wel op rekenen.
            Beetje opruiming doet de rest goed.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #25
              Ik schrok er van 27 autoflowers in je tuin OMG dat gaat stinken dat Moet wel. Ik kweek elk jaar tussen de 3 en 6 autoflowers buiten en vind 3 al mega stinken zeker als ze vol in bloei zijn ruik je het in heel de buurt.
              Een stink bom plaatse werkt niet want juist door die geur gaan mensen denken dat je iets aan maskeren ben.
              Maar goed las je heb er 14 om gedaan slim. maar dan staan er nog 13 das veeel hoor dat ga je ruiken en niet alleen je buren en dat kan je niet maskeren.
              Snap je de risico Politie en Dieven jaloerse buurt bewoners. Zou sonde zijn als ze weg zijn tegen dat ze klaar zullen zijn.
              Las ook Psychose is dan blowen wel slim?
              En nog vraagje Wiet wassen ? waarom doe je dat ? Vind at sonde van alle thc die je weg was. Maar misschien heb jij goede reden en tip waarom je dat doe.
              Vind wel leuk tentje ik heb ok zo iets 1 maatje kleiner. Hoop dat je kweek goed gaat gaan


              P.s val niet over mijn spel fouten noemen ze woord blind ik zie het niet
              God was never on your side..

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Hee Bella in heb dit jaar een jack herer auto staan in die ruik je totaal niet. Misschien iets voor volgend jaar

              • Grandwanker
                Grandwanker commented
                Editing a comment
                Ik ook

              #26
              Last edited by Grandwanker; 20 July 2020, 17:07.

              Comment


                #27
                God was never on your side..

                Comment


                • Grandwanker
                  Grandwanker commented
                  Editing a comment
                  Mijn epilepsie is al jaren niet meer onder controle medicatie werkt niet of nauwelijks ik heb er jaren geleden al vrede mee gemaakt dat een lang gezond leven er niet in zit de psychose is te wijden aan de medicatie veranderingen wat ik zeg ik ben gelukkiger zonder al die troep en met gewoon een blowtje aanvalsvrij heb ik al jaren geleden opgegeven maar mijn aanvallen verlopen veel rustiger op cannabis

                #28
                Maar het gaat weer lekker
                Attached Files

                Comment


                • Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Ziet er goed uit

                #29
                Mooie toppen hoor
                God was never on your side..

                Comment


                  #30
                  https://youtu.be/SDgd5lhMRvw
                  https://www.cnnbs.nl/bud-washing-top...er-doe-je-dat/
                  https://www.docbudsbrix.com/bud-washing

                  Even wat linkjes over het afspoelen van je oogst
                  er zijn nog wel meer video's over te vinden
                  Ik gooi de handel meestal in de badkuip met 3 kopjes baking soda en 3 flesjes citroensap laat de handel uurtje onder water staan en ophangen in de douche en afspoelen met koud water uitlekken en ophangen maar als je ziet hoeveel viezigheid en ongedierte van je toppen afkomt doe je nooit meer anders
                  Last edited by Grandwanker; 21 July 2020, 20:12.

                  Comment

                  Bezig...
                  X