Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

~ 1e kweek : Amsterdammertje kweekset ~

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    weer even een verse update, eventjes weinig tijd gehad om jullie op de hoogte te houden.
    ze doet het nog steeds wel prima, ondertussen 8 weekjes oud en nu 3 weekjes bezig met de action groeivoeding.
    nu heeft ze sinds een aantal dagen wat geel blad onderin wat uiteindelijk afsterft, wat is hiervan de oorzaak, en wat is verstandig om met het blad te doen?
    als je er wat meer over weet laat me het aub even weten, dankje!
    Attached Files

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Je moet wel bij blijven voeden anders wordt het erger

    • squit
      squit commented
      Editing a comment
      is het dan een voedingstekort?

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Die plant groeit door terwijl de voeding in je aarde opraakt. Je hebt dan dus meer voeding nodig terwijl er minder aanwezig is. Uiteindelijk onstaat er onheroepelijk een voedingstekort bij foto-planten. Bijvoeden is dus een must of elke keer overpotten. In dit geval lijkt het op een beginnend voedingstekort. Maar een paar gele bladeren heb ik ook, terwijl ze niks tekort komen...het moet gewoon niet erger worden...

    #17
    hoi, zijn we nog een keer, heb erg weinig tijd gehad de laatste tijd. vandaar zo'n lange tijd niks.
    ondertussen staat hij voort 19 weken en schiet niet extreem hard op maar vind het ook niet tegenvallen.
    mijn vraag is hoelang dat jullie denken dat het nog gaat duren? er is redelijk wat blad af aan het sterven en de toppen groeien nog wel maar niet heel erg hard meer.
    over hoeveel weken moet ik gaan oogsten denken jullie?
    Attached Files

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ik zou deze nog lang niet oogsten...blijf gewoon posten...dat helpt

    • squit
      squit commented
      Editing a comment
      Oke maar is dit nog geen echte bloei dan? Dit is namelijk mijn eerste keer dus vind dit een lastige fase. Maar bedankt voor de tips

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Het is zeker bloei maar is nog lang niet rijp.

    #18
    hoiiii, daar zijn we weer. alweer 2 weekjes verder en de toppen groeien inderdaad nog best behoorlijk zoals jullie zeggen.
    er blijft wel steeds meer afsterven, dit zijn tot nu toe alleen nog maar bladeren, maar ben bang dat dit ook naar de toppen gaan.
    zodra dit bij de toppen gebeurt is het dan slim om al te knippen?
    Attached Files

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment

    • squit
      squit commented
      Editing a comment
      haha oke ik ga geduldig blijven, ben erg benieuwd wat er af gaat komen.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Het boeit weinig/niet in deze fase dat bladeren afsterven...zolang de wiet niet rot lekker nog even laten rijpen...
Bezig...
X