Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7 autoflowers, 4 soorten in Turkije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    25 tot 30 gram Dan zou er een groot wonder moeten gebeuren en beter blijf je dan van je planten af
    God was never on your side..

    Comment


    • KwekenInTurkije
      KwekenInTurkije commented
      Editing a comment
      Zal er vanaf nu niet meer aan gaan zitten en laat ze gewoon staan zoals ze staan. Ik heb me les wel geleerd nu.
      Met nog 2 a 2,5 week groei hoop ik dat het toch nog flink doorzet en dan maar duimen dat het wat op gaat leveren deze 3 en met de nieuwe planten zal het dan ook wel beter gaan aangezien ik die gewoon laat doen wat ze moeten doen

    #17
    Kan best, maar ze hebben zon en rust nodig.
    Nu zie je ook een beetje het effect als je de potten niet tot bovenaan vult; de plantjes staan te diep waardoor de potrand licht tegen houdt.
    Dus...licht, veel licht, zet ze op de beste plek die er is, en laat ze staan.
    Als je ze verplaatst komt het licht steeds van een andere kant en dan gaat de plant energie steken in het draaien van de bladeren, en die energie had ze ook voor groei kunnen gebruiken.

    * en zeker nog geen bloeivoeding aan geven als je nog geen toppen van 2-3cm ziet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • KwekenInTurkije
      KwekenInTurkije commented
      Editing a comment
      Ik ga ze vanaf nu laten staan en zal er ook niet meer aan gaan zitten. Die les heb ik nu wel geleerd.
      Zal wanneer ik de nieuwe planten over zet later geen LST meer doen maar laat ze gewoon hun ding doen.
      Heb nu ook 3 nieuwe zaden tussen keukenpapier en die gaan direct in de grote potten en zal niet meer gaan over potten.

      15 literpotten zullen ook wel genoeg zijn denk ik?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      LST kan wel werken hoor. Je moet dat gewoon wat vaker doen, dan gaat het steeds beter.
      De plant moet ook een beetje meewerken he...de ene vind het leuker dan de andere soort.

      Elke pot van 10L of meer is voldoende.

    #18
    Daar zijn we weer even met een update.



    Ik heb de normale dames uit LST gehaald aangezien dit niet ging hoe ik wilde en ik moet zeggen binnen 24 zijn ze al aardig bijgekomen.



    DAG 21 boven de grond

    Blueberry

    BB.jpeg BB1.jpeg

    Strawberry Cheese
    GSC3.jpeg SC1.jpeg

    Girl Scout Cookies
    SC.jpeg GSC.jpeg

    Ze staan nu gemiddeld op 14cm maar er zit een flinke kromming in de stap dus ze zullen wel zo rond de 20 cm zitten.

    BB en SC zijn nu aan de 5 node bezig en de GSC aan de 6e node.



    Totaal plaatje
    WhatsApp Image 2020-06-24 at 10.44.01.jpeg

    De 4 nieuwe dames vandaag ook over gezet.



    DAG 8 boven de grond

    Amnesia 1 en 2
    AMN1.jpeg AMN2.jpeg

    Girl scout 1 en 2. De tweede loopt flink achter maar dat het slechte genetica is is bekend en daarom krijg ik ook 10 nieuwe zaden van Seedsman, 5 keer Gelato OG AUTO en 5x Zkittlez FEM.
    GSC2.jpeg GSC1.jpeg

    andaag na 48 uur alle 3 de Amnesia ontkiemt en in aarde gezet. Helaas te weinig aarde gehaald en dus verplicht in kleine potjes voor een week.

    Ga ze dichten met papier om te zorgen dat de zijkanten donker blijven maar ik toch kan kijken zo nu en dan hoe het met de wortels staat.

    amnesia zaad.jpeg amnesia.jpeg

    En zo staat het er nu bij op mijn terras. Hier komen natuurlijk nog 3 dames bij na een weekje. 
    alles.jpeg

    De buren die erop kunnen kijken half zijn Engelse en die weten het dus dat zit wel goed maar ga toch een doek spannen binnenkort om het hek te dichten zodat de verste buren ook niets kunnen zien voor het geval de nieuwe dames te hoog worden.



    Dit was hem weer voor nu.



    De Groeten.

    Comment


      #19
      Echt een fijn terrasje! Hoe zit t eigenlijk met kweken in Turkije? Daar zijn ze aardig streng dacht ik.
      De Bloemen Van Bri

      Comment


        #20
        Ja en wordt je internet verkeer daar niet gecheckt? Valt me nog mee dat het JD forum daar doorgelaten wordt.

        "We are stardust, we are golden.
        And we've got to get ourselves back to the garden".

        Comment


          #21
          Ze zijn streng natuurlijk maar ik zit hier standaard met een encrypted VPN op me router dus kan gewoon alles bezoeken.

          Comment


          • Ess
            Ess commented
            Editing a comment
            [x] check

          #22
          Ja Turks zonnetje laat ze wel groeien

          Comment


            #23
            Even vraagje aan de heren.

            Aangezien het best warm word en de zon er continue van bovenop straat was ik benieuwd of het nut zal hebben om er een cm of 2 perliet over heen te gooien zodat de zon niet meer op de aarde schijnt. Zal dit goed zijn of doet het eigenlijk meer kwaad dan goed?

            Comment


              #24
              Even een kleine update.

              Dames groeien lekker door. Strawberry cheese en Blueberry gemiddeld 2 cm per dag en de Girl Scout Cookies zelfs 7 cm in 2 dagen erbij.

              Blueberry
              blueberry.jpeg blueberry1.jpeg

              Strawberry Cheese
              SC.jpeg SC1.jpeg

              Girl Scout Cookies
              GSC.jpeg GSC1.jpeg

              Overzicht
              WhatsApp Image 2020-06-27 at 18.45.46.jpeg WhatsApp Image 2020-06-27 at 18.46.02.jpeg

              Had en hard hoofd in 25-30gr per plant maar als ik zie hoe hard ze nu gaan met nog 10-14 dagen groei minimaal dan ziet het er weer rooskleurig uit gelukkig.

              belladonna Wat denk jij er nu van na 3 dagen verschil?

              De groeten.
              Attached Files

              Comment


              • Rikikie
                Rikikie commented
                Editing a comment
                Je potten zijn bijna halfvol met grond, daar moet veel meer grond bij hoor ...

              #25
              Ziet er keurig uit zo...perliet neemt wel vocht op dus als je dat bovenop strooit zou het theoretisch de bovenlaag van de aarde vocht ontnemen en dit verdampt vervolgens...daarna koelt het wel de rest de tijd dus ik zie beetje plussen en minnen...zoals je het nu hebt gedaan lijkt me ideaal

              Comment


              • Old dawg
                Old dawg commented
                Editing a comment
                Of hydrokorrels als bodembedekker, zullen ze daar toch ook hebben, of anders schelpen, houd ondergrond vochtig en slakken hou je ook ermee weg, als je die daar hebt?

              • KwekenInTurkije
                KwekenInTurkije commented
                Editing a comment
                Slakken heb ik geen last van op mijn terras gelukkig.

              #26
              De grond is wel flink ingezakt bij die ronde potten inderdaad.
              Die kun je de volgende keer dus bij de start helemaal tot het randje vullen.

              Perliet er bovenop gooien kan, maar dan moet je er ook een stuk karton bovenop maken, anders waait het weg.

              Plantjes doen het goed, lekker laten gaan.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • KwekenInTurkije
                KwekenInTurkije commented
                Editing a comment
                Ik kwam de laatste keer bij de nieuwe eigenlijk tekort en heb dus wat uit die potten gehaald. Ze stonden wat diep en had dus een paar cm over waar niets mee gebeurde. De vierkante potten zal ik zodra de plantjes wat gegroeid zijn weer op gaan vullen tot de rand. Dat lesje heb ik ook wel geleerd.

              #27
              Vandaag zijn ze ook weer lekker gegroeid. De strawberry cheese en blueberry +- 2 cm per stuk en de girl scout zelfs 5 cm erbij vanmorgen. Die gaat echt als een speer ineens.

              Comment


              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                Leuk project in leuke omgeving ik kom zeker geregeld is piepen

              #28
              God was never on your side..

              Comment


              • KwekenInTurkije
                KwekenInTurkije commented
                Editing a comment
                Ze zijn op het moment 24 dagen oud en zitten in de 5e dag bloei allemaal. Het zijn 21L potten en schat dat je ze nu ongeveer 15 liter hebben.
                Strawberry en blueberry zijn nu rond de 25 cm en de gsc zit op 29.
                Straweberry en blueberry groeien gemiddeld 2 cm per dag en de gsc in 3 dagen zelfs 12 cm.
                Denk dus dat ze met minimaal 10 dagen groei zo rond de 50-60cm uit zullen komen.
                Gsc heeft 8nodes en de andere 2 hebben er 7
                Is denk ik wel mijn eigen schuld met veel verzetten van binnen naar buiten + LST wat niet echt heeft geholpen vind ik.

              • Maniac
                Maniac commented
                Editing a comment
                Met foto kan je ze er op en gegeven moment gewoon uitrukken en dan de aarde onder vullen, maar ik denk dat ze al niet meer groeien wanneer dat hier mogelijk is...

              #29
              Even een kleine update maar weer.

              Dag 10 sinds de eerste bloei haartjes. Strawberry cheese is onderhadn 29cm, blueberry is 31 en de grisl scout heeft echt een speurt gemaakt en is nu 51.

              Deze foto's van van gister
              WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.21.28.jpeg WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.21.24.jpeg image_368222.jpg WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.32.33.jpeg WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.32.55.jpeg WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.38.24.jpeg

              En deze heb ik vandaag gemaakt. Dag 10 sinds bloeiharen dus en heb nog minimaal 45-55 dagen te gaan als ik de breeder mag geloven.
              WhatsApp Image 2020-07-03 at 13.52.09 (2).jpeg WhatsApp Image 2020-07-03 at 13.52.09 (1).jpeg WhatsApp Image 2020-07-03 at 13.52.09.jpeg
              Dit zijn de kleine nieuwe dames van gister.
              WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.21.32.jpeg WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.21.34.jpeg WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.21.35.jpeg

              En de laatste 3 nieuwe Amnesia die morgen over gaan.
              WhatsApp Image 2020-07-02 at 09.22.21.jpeg

              Koffie staat klaar en tips en reactie zijn weer welkom.
              Attached Files

              Comment


                #30
                Gekke vorm die ene lange.

                Comment

                Bezig...
                X