Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gewoon omdat het kan... 1x amnesie en 1x cookies&cream

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gewoon omdat het kan... 1x amnesie en 1x cookies&cream

    Korting op 420shop
    Ik heb dus nog een klein hoekje in de tuin welke ik kan afschermen voor de honden... Daar staat altijd erg veel zon dus ik bedacht afgelopen donderdag... fuck it... ik stop 2 zaden in de grond en zie wel wat er gebeurd. 1 ervan is zojuist boven gekomen en de andere zit nog lekker onder de grond. Ik heb er een gaasje overheen gedaan zodat ik kan zien waar ze staan en de honden gaan er zo ook niet op liggen.

    Ik weet dat het een beetje laat in het seizoen is om te starten maar ach... we zien wel. Lukt het niet.. jammer. Ik ben wel van plan om dagelijks een beetje bij te voeden zodra ze een weekje boven zijn omdat ze in de volle grond staan en mijn tuin nou niet echt het voorbeeld is van hoe het moet qua voedingsstoffen. Verder wil ik er eigenlijk helemaal niets aan doen (zeg ik nu).
    Lopend Verslag

    #2
    Woon je een beetje vrijstaand?
    Ik zou zelf niet graag het risico willen nemen om wat buiten te zetten terwijl mijn tentje binnen ook op volle trouren draait


    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Laat ? Het is pas half juni, je kan nog wel een maand beginnen buiten.
      In de volle grond zie ik niet in waarom het geen bomen van 2 meter kunnen worden.
      Kunnen de honden straks in de schaduw liggen onder de canna-trees
      Is de schutting hoog genoeg ?
      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik hoop ze eigenlijk in ieder geval onder de 1.8 meter te houden . Dan zien de buren ze zeker niet

      #4
      Waarom niet eerst laten ontkiemen en dan pas onder de aarde? Wanneer ik dat zo doe komen ze altijd tegelijk boven de grond.

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Tsja, dat doe ik eigenlijk nooit. En inmiddels is ook de tweede boven dus lijkt prima te gaan zo.

      #5
      Vannacht weer genoeg regen gehad en nu staan ze al weer lekker in het zonnetje. Beetje dom maar ben vergeten te noteren welke de Amnees is en welke de cookie. Uitgaande van de ronde binnen denk ik echter dat de amnees is eerste opgekomen is en de cookie als laatste.
      zo staan ze er nu bij:
      IMG_0445.jpg IMG_0444.jpg
      Last edited by Voor het eerst; 19 June 2020, 10:33.
      Lopend Verslag

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Haha bekende fout
        IK doe dit elke keer weer....

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Normaal ben ik er juist best secuur aan... Maar ik had hierbij duidelijk de instelling... Fuck it we zien wel

      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Ik denk dat de eerste foto de amnesia is

      #6
      Ze lijken iets te groeien... ze heel houden met 2 puppy's en een jonge hond lijkt een utopie te gaan worden
      de (vermoedelijk) amnees.... IMG_0554.jpg IMG_0556.jpg

      En de (uiteraard ook vermoedelijk) Cookies & Cream...
      IMG_0551.jpg IMG_0547.jpg
      Lopend Verslag

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Maak een kooitje of cilinder van kippengaas, dan heb je nog tenminste iets van bescherming. Voor de plantjes dan he, niet voor de pups!!

      #7
      Ik heb er inmiddels gaas omheen staan tegen de honden en eventueel andere beesten maar het valt mij vooral op dat ze buiten veel langzamer groeien dan binnen. Wellicht dat van circa 11.00u tot 19.00u vol in de zon een beetje veel van het goede is?? Ach wellicht dat ze er over een weekje beter bij staan... Ik denk eigenlijk niet dat het nodig is om ze voeding te geven maar zo'n langzame groei heb ik nog niet ervaren. Anderzijds... het kost ook niets zo dus tja, ik zie wel.. Heb er ook maar 3 AF-jes bijgezet, geen idee welke soort want komen uit een mixpack van seedstockers.
      Lopend Verslag

      Comment


        #8
        Ziet er goed uit! Ik blijf deze even volgen

        Comment

        Bezig...
        X