Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In Italië: 3 x Glue gelato auto by Barneys farm En 3x...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mooie planten hoor en de middelste heeft een beste top!

Met tien uren zon per dag zou ik het buiten aanpakken als een binnenkweek. Dus bijvoorbeeld zestien planten in 18 literpotten opgesteld in rijen van vier.Voor de uniformiteit kan je ook je eigen gemaakte stekken gebruiken. Maar als je dat te lastig vindt bestel je gewoon vrouwelijk zaad. Bijvoorbeeld Super Skunk van Sensiseeds. Die vond ik erg lekker! En dan tijdens de groei niet al te veel water en in de bloei vanaf week drie om de dag plompen.

En voor voeding neem je bijvoorbeeld Floranova grow en bloom.
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Zekilimo
      Zekilimo commented
      Editing a comment
      Het is allemaal nog maar een experiment, ik hoopte gewoon Aan een kg wiet te komen om dat te verwerken in hash en thc olie. Omdat het hier zo droog is zijn de kleuren van de flora best somber. Ik heb daarom mijn planten niet bij elkaar staan, eentje hier, eentje daar. Het maakt het wateren wat lastiger maar op Sardinie controleren ze veel op buiten plantages via helicopter. Ik heb mijn boerderij grofweg op 3 km van het vliegveld wat commercieel and militaire toepassingen heeft. Ik weet dat het onwaarschijnlijk is dat ze vanuit de lucht 1 m2 aan wiet zullen merken maar ik riskeer het liever niet.
      Aangezijn mijn boerderij een bv is, zouden ze de planten aantreffen dan kunnen ze beslag op mijn bv leggen.

Dat floranova ken ik niet, is het grow en bloom met nog andere additives die he er gewoon tussen kan mixen? Ik zal het gaan googlen!
      Dankje voor je tip!

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Kan ik me voorstellen ja, je wilt geen gesodemieter met de autoriteiten.

Ik lees net in deze post https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...n-week-7-12-12 dat het gedoogd word in Italië. Nu is Italië een vreemd land haha dus wie weet is het daar op je eiland weer anders.

Comment

• Zekilimo
      Zekilimo commented
      Editing a comment
      Nee dat klopt niet helemaal.
      Straf wettelijk zou je het kunnen aanvechten op grond van een oordeel van een cassatieberoep die zich als ik me niet vergis in 2018 is uitgesproken waarbij de oordeel van een vorige rechtzaak is overruled van schuldig naar onschuldig.

Dat betekent dat je kweek omstandigheden vrijwel naturaal moeten worden beschoud dus absoluut geen indoor, ze moeten ook geen weegschaal of zakjes vinden. De hoeveelheid planten en ook de hoeveelheid wat aan je planten hangt telt mee. Je wiet zal door een lab worden geanalyseerd en als je thc hoog light dan zal je alsnog vervolgd worden.

Zouden ze kunnen aantonen dat jij van jouw wiet een concentratie maken bvb hash of thc olie dan worden de harddrugs wetten aangepast.

Het probleem is hier dat er geen exacte waardes en hoeveelheden worden genoemd dus het light allemaal een beetje af van de officier, rechter en natuurlijk je advocaat.

Zou je worden vrijgesproken dan kan je als nog door de politie worden bekeurd, rij ontzegging (ook als je nog nooit achter het stuur met wiet word gepakt), en dan kan je ook over de komende 6 maanden een telefoontje verwachten van de SERT om even te plassen in een kopje. Dat word helemaal willekeurig gedaan dus je zult moeten stoppen wil je weer rijden.

De belastingdienst zal ook je financiële toestant even goed doornemen.

Meschien ga je niet gelijk de bak in maar ze zullen je het leven zuur maken zou je in een gemeente wonen waar de LAW conservatieve tendenties toont.

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Zeer duidelijke uitleg, dan zou ik inderdaad maar opletten!!

Zo! Driftig bezig op het mooie Sardinie Ziet er allemaal mooi uit hoor. Leuke projecten allemaal
    El Jappe
    Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
    3 Zkittelz auto op het zuiden.

Comment

• Zekilimo
      Zekilimo commented
      Editing a comment
      Thanks, mijn kleine Gorilla Glue van fastbuds is sinds vandaag ook haar eerste bloeiharen aan het tonen wat ik vreemd vind omdat ze pas sinds 8 augustus haar kopje uit de grond heeft gestoken. Ik heb haar bij deze ook haar eerste lst gegeven.

Gorilla glue auto van fastbuds

08/08/2020 is ze boven de grond gekomen, vandaag al in de bloei!? Zou het kunnen omdat het Buiten nog maar 13 uur light is?
    Heb haar dan maar ook gelijk haar eerste LST gegeven. Morgen volgen de foto’s
    Ben beniewd of haar zusjes ook zo snel de bloei in gaan?
    Attached Files

Comment

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Dit is meer voorbloei, je hebt pas bloei als je pruikjes hebt in de toppen met 20 tot 25 bloeiharen, auto's kijken niet zo naar lichturen die beginnen meestal tussen de 4 en 6 weken te bloeien, sommige al naar 3 weken maar het begint te komen suc6

Thanks, ik zal morgen nog wat foto’s posten...

Comment

Zo wel lekker growen en leven daar in Ita hoor...ik kom uiteindelijk ook die kant op... Italië, Spanje of Portugal...zalig!

PS: Dan komen de echte kweekverslagen pas

Comment

Hier nog een paar pics,
        Ik had hier eind Augustus wat maten op vakantie dus heb een van mijn Gorilla girls auto van sweet seeds bijna helemaal opgeofferd Alleen de main top en twee side branches zijn nog overgebleven.
        Het was een lekkere smoke maar nog wat aan de jonge kant!

Twee van mijn gorilla girls zijn ook door de rupsen aangevallen
        Een van de rupsen helemaal tussen de bloem gekropen en heeft rustig zijn kans gehad.
        Vandaar dat ik gedroogde stukjes bloem tussen mijn toppen had.
        Jammer want ze zijn er echt minder door gaan groeien. Ik heb er zelfs een zaadje tussen gevonden.

Mijn barneys farm glue gelato is denk ik aan haar einde toe. Alle plantjes zijn nu aan hun 14 dagen flush dus rond de 15de worden ze gekapt!
        9FBC3A38-8D8F-43B7-8D7C-03AACCB35ED6.jpeg Niewe gorilla glue auto van fastbuds ook al getraind! 9FBC3A38-8D8F-43B7-8D7C-03AACCB35ED6.jpeg
        Attached Files

Comment

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Die ziet er al heerlijk uit, wil je eens een paar foto's van de toppen van dichtbij maken?

Hier wat pics van de toppen van dichtbij
        Attached Files

Comment

• Cammadorgrows
          Cammadorgrows commented
          Editing a comment
          ziet er goed uit!

Ik heb ze inmiddels ook omgekapt. Te veel problemen met rupsen zo laat in de bloei. Toch wel een nadeel om je plantjes niet vlakbij thuis te hebben.
        De rupsen waren eigenlijk mijn enigste probleem. Ik heb er op een gegeven moment 4 tussen 1 top moeten trekken. Het weerbericht is ook niet great, de komende 4 dagen regen en onweer. Helaas voor de gorilla girls want ze hadden nog Een goede 10 dagen verder gemogen. Mijn flush is dus ook maar een weekje geweest. Hier wat pics...
        Het lijkt me zo wel veel wiet voor mijn eerste outdoor groei. Ik Ben beniewd hoeveel hasj ik hier van kan gaan maken?
        Attached Files
        Last edited by Zekilimo; 9 September 2020, 22:06.

Comment

Bezig...
        X