Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag autoflowers en feminezed buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweekverslag autoflowers en feminezed buiten

    Korting op 420shop
    Hallo,
    ik ben al een tijdje actief,dit van vorig jaar. Eigenlijk wou ik een kweekkast maken maar door allerlei pech, ziek zijn , heb ik gans die studie en het bouwen van kast en kweeklampen led achterwege gelaten.
    Dan maar terug een buitenkweek en autoflowers. Ik ben favoriet van een goede pijnkiller en bij de gorilla vond ik dit toch ok. Er zijn natuurlijk meerdere.
    Ik heb als autoflowers gekozen voor gorilla glue fastbuds, bleuberry automatic, autopurple coushkush. Nog 3 girls scout cookies en rest van de vorige benaamde soorten terug bezig met ontkiemen.
    En voor de rest heb ik feminized planten staan in de tuin. 3 x gorilla glue , 3 x runtz en 3 x Royal Highness en als laatste 1 x cash express. De runtz zijn op einde mei ontkiemt, komen achter.
    Voor het oogsten wil ik me richten op de trichomen. Ik vermoed dat de auto's dicht bij het oogsten komen... toch 1 of 2 ervan.
    Op 1 van de foto's ben ik van plan om te toppen omdat ik vermoed dat de plant te hoog zal groeien volgens tuinafsluiting. Mag ik dit doen ter hoogte van mijn vingers?
    IK heb ook een soort van afdak gemaakt tegen de periode dat er zou moeten geoogst worden september...oktober...dit om toprot enzo tegen te gaan of droog te oogsten.
    Er was ook tegenslag in het ontkiemen. En daardoor is er 1 royal highness en 1 gorilla fastbud heel traag achter gekomen maar ze zijn toch aan het groeien nu. Op de fastbud gorilla nog niets van bloeiende bloemen.
    de autoflowers zijn opgestart rond begin april. en aan de 4de foto te zien vermoed ik dat deze gauw klaar zal zijn. De bloeihaartjes moeten nog efkes bruinen of rijpen.
    Maar toch steeds die twijfel van wanneer oogsten. Als ik op de trichomen afga... trichomen staan helder,ook wat wit en amber erin, nu al?
    Moeten de trichomen 1st melkwit komen en daarna terug wat helder met amber of melkwit en amber?
    Dit alles is wellicht veel maar is allemaal bedoeld voor zelfgebruik. Vorig jaar heb ik 1 thunderstorm buiten geoogst en dit was veel te weinig voor een gans jaar.
    Ik rook vooral maar zal gauw terug overgaan op thee drinken omdat dit het best en langst werkt tegen de pijn.
    En daarnaast kweek ik ook tomaten en courgettes. Zo kan ik me toch nog bezighouden tijdens mn ziekte. Ik ben wachtende op een neurostimulator om de pijnen te verlichten en terug wat levenskwaliteit te bekomen.
    Attached Files
    Last edited by Dragonfly76; 28 June 2020, 14:56.

    #2
    gaat lekker daar
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Gaat zeker goed daar, ben je niet bang voor rippen? of heb je een platbektekkel...(krokodil) ter bewaking.

      Comment


        #4
        Een paar weten er vanaf en vertrouw ik... ik ben ook wel thuis in ziekte en rest van het jaar... ga slapen ten vroegste 2 a 3 u snachts en heb een Staffordje thuis die waakt . Heb weinig zin in praten en een ongewenste bezoeker zal zich dit beklagen... er wordt ook nog wel wat verassing aangebracht aan de tuinomheining en camera al aan gedacht.
        Kan mij iemand vertellen of ik de ene plant mag knippen zoals aangegeven om minder hoog te groeien?

        Comment


          #5
          zolang er nog geen bloei in zit kan je toppen
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Ze groeien nog een maand of 2-3 dus flink laag toppen dan, als het doel is ze laag te houden.
            De fotoperiodieken gaan nog wel een meter groeien.
            Ze staan ook wat dicht op elkaar wel....die planten zitten straks allemaal in elkaar eh...dat wordt 1 groene wietmuur straks.
            Zorg dat je die tomaten goed opruimt zo gauw je die geoogst hebt, die zijn vatbaar voor ziektes die ook op je wietplanten kan overgaan.
            Verder mooi tuintje hoor, lekker vol. Das prima, dan groeit er geen onkruid ook
            Niet ongeduldig zijn met oogsten. De laatste 2 weken komt er het meeste gewicht bij, zou zonde zijn als je net die 2 weken te vroeg oogst.

            Succes dit jaar!
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Mercie voor de reacties en complimenten. Dus ik mag gerust toppen en hoever mag dit dan? Waar kan ik juist meer lezen daarover qnq? Ik zal dit zeker doen! Ik wil ze wat laag houden inderdaad,ook voor mn privacy. Dus vanboven toppen en eronder nog? Die lange zijtakken dat al van onder groeien... wat mag daar mee?
              En alvast mercie voor hulp of me op weg te helpen. Toppen Is nieuw,had dit wellicht al vroeger mogen doen. En van die tomatenplanten...stond ik niet bij stil. Na oogst opruimen of misschien jammer maar voor de bloei opruimen ?

              Comment


                #8
                Daarnet planten buiten getopt ... vraag is wat met langere takken die al vanonder uitgroeien? Ik heb al wat takjes voordien afgedaan onderaan.
                Attached Files

                Comment


                • Reefer
                  Reefer commented
                  Editing a comment
                  Is die gat in de steel bij de getopte plant geen open deur voor insecten en of vocht wat er in komt?

                #9
                Je zou eventueel deze takken naar onder kunnen binden om ze wat lager aan de grond te houden. Kijk mijn verslag maar eventjes probeer zelf de plant ook laag te houden

                Comment


                  #10
                  Hey cammadorgrows,mercie voor reactie. Kan je een link zetten naar je kweekverslag ivm takken naar beneden opbinden?
                  En heb de planten 1 of 2 stages getopt... ik Mag wellicht nog verder toppen?

                  Comment


                    #11
                    Nog wat extra foto's
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 7 photos.

                    Comment


                      #12
                      Wat een lange pegels! Heb je die gediefd vanonder?

                      Comment


                        #13
                        Hey, ik heb in het begin van de plant,als hij als meer of 5 oksels had, de lagere takken afgedaan. Gediefd heb ik niet echt...
                        Ik heb wel een bijkomende vraag van 1 van mij plantjes waarvan het blad nu meer witte plekken vertoont dan trichomen... foto geeft weer wat gaande is. Kan iemand helpen of zeggen wat te doen?
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          #14
                          Lijkt op meeldauw ?

                          Of heb je iets op dat blad gemorst wat is gaan leven ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #15
                            Hey, net eens nader bekeken. Het komt voornamelijk op 1 takje die begin deze week half gebroken was en ik geplakt heb. Verder is het ook zichtbaar bovenaan plant .
                            neem ik die tak weg en prepareren ik mengeling melk water? 60/40?
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 2 photos.

                            Comment


                            • Wesley pipes
                              Wesley pipes commented
                              Editing a comment
                              Subbed! Met meeldauw kan ik niet helpen , maar toppen kan je gelijk waar doen he boven een internode, als je 2 zijscheuten ziet , die worden de nieuwe hoofdtoppen he. Succes verder, ziet er goed uit!
                          Bezig...
                          X