Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, Gorilla Glue Auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek, Gorilla Glue Auto

    Korting op 420shop
    1 Mei zijn mijn 5 eerste plantjes ooit geboren. Gorilla Glue Auto huismerk van dutch headshop. 2 in een plantenbak, 3 in volle grond. De kleinste plant uiteindelijk weggegeven, dus nu 2 in volle grond. Oogsttijd in zicht!
    Attached Files

    #2
    Nice!
    De lieveheersbeestjes houden je planten ook in de gaten zie ik.

    Comment


      #3
      Mooie planten heb je daar, toch wel een duidelijk verschil van volle grond en pot.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Reefer View Post
        Nice!
        De lieveheersbeestjes houden je planten ook in de gaten zie ik.
        haha ja inderdaad
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
          Mooie planten heb je daar, toch wel een duidelijk verschil van volle grond en pot.
          Eerst groeide de planten in de bak het snelst, maar uiteindelijkis de linker plant in de grond nu het grootst geworden, maar ging ook als laatst bloeien. ik denk dat het met autoflower niet zo veel uitmaakt, pot of volle grond.. ik ga het zien, nog een paar weekjes..
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Ze hebben vooral veel direct zonlicht nodig en dat zit bij jou wel goed zo te zien. Mooie volle autoflowers

          #6
          Pas op voor konijen,hier lopen ze zo door de schutting heen zijn van die reuze reuze Vlaamse reuzen
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #7
            Ik kon het niet meer laten om alvast een topje te oogsten..
            De rest laat ik langer bloeien, maar dan heb ik volgende week in ieder geval alvast wat om te samplen
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #8
              Nog even en de eerste uit de grond is klaar
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #9
                Hoi hoi, Zit nu echt vlakbij oogst van deze plant denk ik, maar nog niet helemaal. moet ik me zorgen maken over deze verkleuring, denken jullie?

                alvast bedankt
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #10
                  Niks aan doen vlak voor de oogst.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #11
                    Als je niet zeker weet of hij wel of niet klaar is even naar de trichomen kijken, die geven een indicatie.
                    buiten-2020, 2021, 2022
                    Hydro-met afjes-2022

                    Comment


                    • Amateur91
                      Amateur91 commented
                      Editing a comment
                      Ja ik heb een juweliersloep, maar of ik ben kleurenblind, en 30x is niet voldoende, of ik zie al weken (zelfs toen het haar nog wit was) wat amber, heldere EN cloudy trichomen.

                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Misschien iemand anders er even naar laten kijken, want dan is het inderdaad moeilijk om te bepalen of hij wel of niet klaar is, of je moet een goede foto van de trichomen kunnen nemen, een macro opname en dan kunnen ze hier wel vertellen of hij klaar is suc6

                    #12
                    Plant gaat niet groen dood he dus maak je geen zorgen om dat geeel blad dat hoort zo.
                    Volgens mij mag je plant nog wel even hoor
                    God was never on your side..

                    Comment


                    • Amateur91
                      Amateur91 commented
                      Editing a comment
                      Nee snap ik, beetje geel hoort erbij. Maar zoals je zegt, hij kan nog effetjes. Ik had even gezocht en de bruine plekken kunnen een calcium gebrek zijn. Deze staan in de plantenbak met potgrond, de plantjes in de volle grond hebben nergens last van.

                    #13
                    Tis geen gebrek de plant laat zien dat ze niet eeuwig groen zal blijven een neent alle voeding uit het blad tot haar juist goed ze stoot de bladeren af die ze niet met nodig heeft ze kan ze alle energie in de top bloemen doen
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #14
                      Hoi beste medekwekers,

                      Ik heb inmiddels 145 gram in potjes aan het curen. Mijn laatste plant moet er ook bijna aan geloven.. Ik wil eigenlijk nog even wachten, maar ik spotte enkele bruine blaadjes in een paar toppen, die er makkelijk uitgetrokken konden worden. Denken jullie dat het toprot is en kan ik nu beter oogsten?
                      De komende week word het ongelooflijk mooi (30~35 graden) dus ik dacht, dat vind ze wel lekker, maar ja... hier wat fotos van de plant en het stukje waar ik een blaadje wegtrok.

                      edit: laat maar, heb haar net geoogst
                      20200806_162643.jpg 20200806_121357.jpg 20200806_121407.jpg
                      Last edited by Amateur91; 7 August 2020, 21:34.

                      Comment

                      Bezig...
                      X