Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Gorilla Glue 60L pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    En ga je niet verduisteren?
    Tit veur e pafke.

    Comment


    • keukentrap
      keukentrap commented
      Editing a comment
      Nope denk het niet.. kun je misschien aangeven waarom ik zou moeten verduisteren?? Grtzz

    #17
    Spinnen zijn goed. Daarvan mag er best eentje in m’n buitenplant wonen.

    Dat half september oogsten is een sprookje denk ik, dan is het hier net 12/12 buiten en met een weekje of 8 bloei zouden ze nu al moeten bloeien

    Schuine buitenscrog ?
    Leuk dat heb ik eerder gezien, met de Urban-grapefruit- wedstrijd dacht ik.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • keukentrap
      keukentrap commented
      Editing a comment
      We wachten t af.. plantje leeft nu 64 dagen..echt groeien doet hij nu niet.. de stam niet alleen de onderste vertakkingen groeien goed omhoog richting mn scrogrek..

      Ik heb eerder welleens een schuine scrog gezien.. ik hoop op deze manier 2 oppervlaktes te kunnen vullen in plaats van 1.. mijn tuin ligt gunstig (zuid-west) en heb veel zon-uren in de tuin.. ik verplaats m vaak van plek als ik thuiskom van werk.. ook draai ik mn pot steeds bij zodat beide zijdes voldoende licht krijgen..

      QnQ denk je dat toppen in dit stadium zin heeft?

      Grtz

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Dat ligt eraan wat je er mee wil bereiken
      Als je al beginnende bloei ziet zou ik het niet meer doen.

    #18
    QnQ onderstaande foto is gemaakt op 27 juli. Volgens mij nog geen teken van bloei..
    20200727_183852.jpg

    Door te toppen hoop ik op iets meer opbrengst.. weet niet of het nu nog het toppen waard is.. 2 Cola's leveren meer op dan 1 dikke lijkt mij...

    wil geen stress veroorzaken.. om de 2 dagen ben ik nu kijken welke schuitjes aan mn rekkie te binden..

    Ik trim af en toe wat blaadjes welke naar mijn idee te veel licht blokkeren voor de okseltjes.. deed ik vroeger binnen ook met mn scrog.. weet niet of dat bij een buitenscrog ook handig is of werkt dat juist averechts?

    Comment


      #19
      20200730_082001.jpgFf vraagje..

      Ik bekeek vandaag mn plantje even. Ik check dagelijks of overlast heb van ongedierte.. en volgens mij zie ik de eerste tekenen dat mn plant overgaat naar de bloeifase.. iemand die dat kan bevestiging aan de hand van de foto's??


      20200730_081915.jpg

      Comment


        #20
        Ff een update.. gebeurt niet veel bijzonders.. it just grows.. wel een vraagje.. vanaf wanneer moet ik de weken van bloei gaam tellen?
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Vanaf het moment dat je pruikjes hebt, zo'n 20 a 25 bloeihaartjes, dan kan je de dagen gaan tellen.

        • keukentrap
          keukentrap commented
          Editing a comment
          Corleone1933 thanks voor de info!!

          Dan moet ik nog even wachten..

        #21
        Ff een vraagje voor de kweekheads hier..

        Ik maak steeds een goede voorraad voeding aan, 10 liter water met 50ml canna terra vega .. eerst gaf ik zo'n 1 tot 1.5 liter per dag ..

        nu het zo warm is, staat mn dame veel sneller droog dan de afgelopen weken en heb ik bijna 3 liter al gegegeven vandaag.. voedingswater wel te verstaan..

        Is dit wel goed voor de plant? Ik gebruik lightmix als bodem in een 60 L pot..

        Kan ik beter vasthouden aan 1 tot 1.5 L voeding per dag en dan bijwateren met kraantjes water??
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #22
          Nee, en dat kun je in heel veel andere buitenkweekverslagen lezen.
          Als het warm is drinken ze veel meer dus dan moet je de voedingconcentratie drastisch verlagen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • keukentrap
            keukentrap commented
            Editing a comment
            Thanks voor de info! Zal dan bijwateren. Met kraanwater..

            Zou het afdekken van de aarde ook helpen?? Ik heb gelezen dat afdekken helpt bij veel regen.. maar werkt t ook bij veel warmte?

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ik zag in een ander kweekverslag dat iemand z'n potten in kartonnen dozen had gezet.
            Misschien is dat een idee ?
            Ik zou de aarde niet afdekken, er is verdamping nodig, want verdamping kost warmte, daardoor koelt het dus ook.
            Ik heb in mijn lopende buitenverslag weleens gemeten wat de temperatuur doet in een pot in de zon, en dat viel best mee, dat was maar een paar graden hoger dan in de schaduw, dus mijn conclusie was dat het niet zoveel uitmaakt zolang de aarde maar niet zeiknat is.
            Natte grond kan wel veel te heet worden.

          #23
          weer ff een update..

          Niet echt veel bijzonderheden.. na wat stilstand mer ik dat mn dame toch weer aan t groeien is geslagen.


          Nog steeds geen bloei aangezien ik nog geen harige toupetjes in de toppen zie.. wel zie ik kleurverschil in de bladeren van de toppen zelf.. die zijn lichter groen.. hoort erbij neem ik aan??

          Ook nog steeds van die witte aanslag her en der op de blaadjes(zie foto) ...

          Comment


            #24
            Ai ai de foto's zijn helaas niet zichtbaar!!

            Comment


              #25
              Hierbij wel alle foto's . Hopelijk werken ze
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 6 photos.

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Ja die gaat boven de schutting en zal tijdens de bloei nog een stukje groeien. Mooi plantje ik had wat vaker getopt denk ik

              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Wietplant met tenen hahaha, die witte plekjes is zo te zien schuurschade, als je het tenminste niet eraf kan wrijven.

              #26
              Leuke plant joh! Ben je alleen niet bang dat de hele buurt het ziet nu die hoger is dan de schutting?

              Comment


              • keukentrap
                keukentrap commented
                Editing a comment
                Mwahhh valt mee.. goed volk de buurthess

              #27
              Tijd voor een update..

              Heb weinig te melden.. vrouwtje doet t prima.. maakte me eerst nog zorgen om de paarse steeltjes ... maar her en der vernomen dat ik me daar niet te druk om moet maken....

              Ik had alleen een vraagje of dieven ook aangeraden wordt met buitenkweek.. heb best veel kleine topjes onder mn scrog maar weet niet goed of ik moet dieven aangezien mn plantje grotendeels tot hasj wordt verwerkt.. ik denk dan.. alles waar thc trychomen op zit is dan te gebruiken...

              Wat vinden jullie??


              ​​​​​​​
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 5 photos.

              Comment


                #28
                Paarse steeltjes komt door de tempratuur verandering buiten. Geeft niks. Als ik jou was zou ik zo mijn mogelijk schade maken aan mijn plant. Elk wondje is kans op ziekte schimmel. Je planten doen het goed zo en elk topje mey thc is er 1 toch suc6
                God was never on your side..

                Comment


                  #29
                  Thanks belladonna

                  Laten we zoveel mogelijk thc verwerken over een klein maandje

                  Dood blad vis er wel tussenuit. Maar die vallen er zowat af als ik ze aanraak

                  Comment


                    #30
                    Dieven is geen goed plan nu er allemaal schimmelsporen door de lucht heen vliegen.
                    Dat had je beter in de zomer kunnen doen.
                    Alle wondjes nu op je plant kunnen funest zijn

                    Comment

                    Bezig...
                    X