Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde, Glue Gelato af & Colombian Gold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2e ronde, Glue Gelato af & Colombian Gold

    Korting op 420shop
    Na mijn eerste oogstje, van 98 gram van drie Zkittelz auto te hebben verwerkt en daarvan nu heerlijk rokend dit begin van een verslagje zit te tikken, ben ik nog een tweede ronde gestart. Een autoflower en een regular. De af is een Glue Gelato (gg) en de regular een Colombian Gold (cg). Dit wordt dus een Sativa ronde. De bedoeling is dat de regular zonder hulp in bloei overgaat en dat de af doet wat de af moet doen..
    Dit alles doe ik buiten in een soort klein kasje pal op het zuiden, dat perfect plaats bied aan twee planten. Ik zet in op een mooie nazomer dus...
    Ik heb ze een week geleden in hun grote potten gezet en ze lopen al lekker uit.

    Vandaag begonnen met buigen en hopelijk worden dit 2 mooie dames die makkelijk horizontaal gaan..

    Kaneel is mijn grote vriend in de eeuwige strijd tegen plagen, ziektes en schimmels. Het heeft een sterke antiseptische werking en ongedierte moet er ook weinig van hebben.
    Ik breng een flinke pan water ad kook, als het kookt vuur uit en twee theelepels kaneelpoeder er bij. Pan af laten koelen en door een koffiefilter zeven. Dat in de plantenspuit en sprayen maar. Vooral ook van onder naar boven.
    De prut id filter smeer ik met een kwastje op de stammetjes.
    Ik meng af en toe een theelepel poeder met de aarde bij de stammetjes. Dat wordt met het water mee de grond in genomen en komt via de wortels id plant terecht. Bladluis vindt er helemaal niks aan en dat is fijn.
    Ik gebruik ook een mulch van Cocos (vd Action) en boomschors. Deze mix ik goed door met flink wat kaneelpoeder.
    Hierbij nog wat plaatjes. Op rechts de Colombian Gold, links de Glue Gelato af. IMG_20200821_152857.jpg IMG_20200821_154131.jpg

    Grtz, El Jappe
    Last edited by El Jappe; 21 August 2020, 20:51.
    El Jappe
    Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
    3 Zkittelz auto op het zuiden.

    #2
    Ziet er goed uit! Ben zelf ook een glue gelato van barney aan het groeien outdoors. Zit er inmiddels bijna twee maanden in. Heb jammergenoeg geen tijd gehad om ze echt te trainen dua ik zal genoegen moeten nemen met wat ze zal opleveren. Ik hoop zo’n 60 gram. Ze staat in mijn groeiverslag dus als je benieuwd ben kan je daar even een kijkje nemen. Cheers

    Comment


    • El Jappe
      El Jappe commented
      Editing a comment
      Zal ik doen. Veel succes

    #3
    Thanks!

    Comment


      #4
      Inmiddels groeien mijn vriendinnen lekker door. Beetje jammer vh regenachtige weer. Maar in hun kasje heerst een fijn klimaat. Het wordt wel spannend of ik straks genoeg licht heb vd bloei. Misschien wil ik er later nog een lamp bijhangen.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      El Jappe
      Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
      3 Zkittelz auto op het zuiden.

      Comment

      Bezig...
      X