Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Amnesia auto 11ltr pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag Amnesia auto 11ltr pot

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Gegroeid op light mix met power roots beide van plagron.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      We hebben een redelijke voorzover... Tot zover
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Staan ze ook wel eens in de volle zon,of alleen maar in dat kastje wat enorm veel zon tegenhoud. Op deze manier strekken zo enorm zoals je ziet, je moet ze nu al ondersteunen en vastbinden. Geef ze meer zon

        Comment


          #5
          Ik heb zelf ook twee Amnesia auto xxl van Dinafem geplant in 11L potjes gewoon outdoor.
          Lightmix van biobizz waar ik 50%vermiculite en grofweg 20 gr aan dolomitic lime heb aan toegevoegd.
          ze zijn 08 augustus boven grond gekomen
          De tweede foto is gemaakt op 13 augustus en de derde foto op 20 Augustus.
          Attached Files

          Comment


            #6
            Netjes man. Hoe doe je het met het weer. Staan ze onder een afdak als het regent of naar binnen?

            Comment


            • Zekilimo
              Zekilimo commented
              Editing a comment
              Het regent hier normaal niet van midden Juni tot en met einde Augustus/ midden september. Ieder jaar heb je een zomerse stortbui maar dat duurt hooguit 15 min en dat komt normaal maar 1 a 2 keer voor gedurende de hele zomer. Dit jaar trouwens niet eens.Tegen die tijd zal ik het weerbericht in de gaten moeten houden. Ik heb broeikasten van verschillende maten waar ze in kunnen maar alleen in de avond of als het regent want gedurende midden tot eind september zijn de temperaturen hier nog in de Hoge 20C en lage 30C
              Vandaag was het overdag 35C

            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
            Staan ze ook wel eens in de volle zon,of alleen maar in dat kastje wat enorm veel zon tegenhoud. Op deze manier strekken zo enorm zoals je ziet, je moet ze nu al ondersteunen en vastbinden. Geef ze meer zon
            Ja klopt. Ze zijn in het begin gestretcht waardoor hij ondersteuning nodig had. Desondanks staan ze veel in de volle zon.

            Comment


              #8
              20 juli
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Nu zie ik ze weer in die tent staan wat totaal geen licht doorlaat,of zijn ze aan het schuilen voor de regen

              #9
              Staan s nachts in de tent maar als ik wakker word haal ik ze eruit en zet ik ze in de zon.

              Comment

              Bezig...
              X