Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze Buitenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super Silver Haze Buitenkweek

    Korting op 420shop
    Lang weg geweest hier, maar deze zomer een buitenkweek gestart met 3 autoflower (deze zijn al geoogst) en 1 regular zaad Super Silver haze.

    Heb de Super Silver haze in 25l pot gezet met DCM potgrond gemixt met nog wat batmix die ik over had van andere kweek eind April/Begin mei. En moet zeggen dat hij het zeer goed doet, momenteel al enkele weken in bloei. Gok dat hij ongeveer 1m80 groot is geworden.

    Van voeding heb ik tijdens de groei slecht beperkt A+B grow, Take Root en Multi Total van Dutch pro gegeven als ik het gevoel had dat hij het nodig had.

    Tijdens de Bloei geef ik om de 2 Dagen A+B Bloom en Multi Total van Dutch Pro.

    Nu nog hopen op een mooie nazomer voor een mooie afbloei.

    De houtenbalkjes en stenen aan de pot staan er enkel om te verhinderen dat de plant omvalt bij stevige wind.

    enkele fototjes:
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.

    #2
    Die is mooi op tijd begonnen te bloeien.
    Al hoewel.. Kan eigenlijk haast niet vroeg genoeh met foto's..

    Ben benieuwd! ik duim met je mee voor een mooie nazomer! Die haze soortjes moeten vaak machtig lang bloeien.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • wietbelgie
      wietbelgie commented
      Editing a comment
      Ik denk dat hij vroeger is beginnen bloeien omdat de zon hier vroeg in de avond al verscholen zit achter de bomen, waardoor de lichturen korter zijn denk ik.

    #3
    mooi hoor. lekker soortje ook succes

    Comment


    • wietbelgie
      wietbelgie commented
      Editing a comment
      tnx

    #4
    Wow, leuk dat jouw photos al pruikjes hebben. Dan zijn ze mooi vroeg begonnen.

    Comment


    • wietbelgie
      wietbelgie commented
      Editing a comment
      denk dat dit is doordat zon vroeg in avond achter de bomen al verscholen zit.

    #5
    Heb ook zo'n hazeboom staan maar ze is inderdaad vroeg met de pruikjes, maar die moeten zeker tot eind november voordat ze gekapt kunnen worden, hopen op een goede nazomer suc6.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • wietbelgie
      wietbelgie commented
      Editing a comment
      mja is hier wat vroeger duister door zon die achter bomen gaat in de avond. Ja moest het te slecht weer worden kan ik nog altijd binnen afbloeien

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Gaat bij mij niet meer lukken, past niet door de deur 2,5 meter hoog excl. 90 liter bak, 150 tot 160 breedl
Bezig...
X