Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Super silver haze fem 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Super silver haze fem 2020

    Korting op 420shop
    hallo iedereen, een beetje laat maar toch nog maar een topic gemaakt,
    Ik heb momenteel 2 super silver haze planten buiten staan.
    Wss ga ik ze buiten niet af kunnen bloeien omdat ik ze niet verduisterd heb alhoewel ik een mooi overkapt balkon heb zullen ze iig niet nat worden en genoeg wind ontvangen, mocht ik toch toprot gaan krijgen dan gaan ze gewoon de tent in na me huidige binnenronde of lekker naar binnen voor de raam om verder af te bloeien, ik heb een flinke raampartij dus dat meot goedkomen

    ze zijn sinds deze week begonnen aan hun stretch, zijn al mooie planten! Heb ze inmiddels 3 keer getopt.
    20200829_104750.jpg
    Last edited by Hobbyenmedical; 29 August 2020, 11:13.

    #2
    Lekker, SSH, smaakt altijd wel tussendoor..


    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Hobbyenmedical
      Hobbyenmedical commented
      Editing a comment
      zeer zeker, ben eigenlijk zeer benieuwd hoelang ze buiten kunnen blijven staan, als ik uit ga van nog 12 weken zou dat eind november zijn en denk dat dat hem niet gaat worden, word toch voor de raam afbloeien binnen wss, aangezien mijn binnenkweek begin november pas klaar is. Die gaan over 1.5 week om naar bloei

    #3
    Zijn mooie planten Hobbyenmedical mooi groen, heb ook al wat binnenkweekjes gedaan maar nog geen verslag van gemaakt, bij mijn volgende ronde binnen ga ik ook een binnenverslag maken als het nodig is want heb een paar flinke bomen staan en als het meezit hoef ik geen binnenronde te draaien, heb ook al wat boeiende planten staan door verduisteren,
    maar heel veel succes met je buitenkweek.

    Gr. Corleone1933
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      #4
      03/09
      Update

      idd zoals Flip Hasjkip zei even geduld nog,
      Ik dacht mij te herinneren dat ze half augustus meestal buiten bloeien van vorig jaar maar dat had ik toch mis, ik kweek voornamelijk binnen en me buiten planten kijk ik niet zo vaak naar om
      Ze staan inmiddels in bloei.
      Het tellen kan beginnen dus
      20200903_085831.jpg
      Attached Files
      Last edited by Hobbyenmedical; 3 September 2020, 09:21.

      Comment


      #5
      Updatje
      ze gaan opzich wel lekker, heb ze nog geen voeding gegeven aangezien er nog geen vergeling onder te vinden is, tevens houden sativas niet zo van een hoge ec dus ga ik nog geen voeding bijgeven, heb ze de laatste keer overgepot in batmix en zouden dus voor een tijdje genoeg moeten hebben nog, tevens zijn er geen verbrande bladpuntjes te zien en zijn ze mooi groen dus volgens mij zit het wel snor zo.
      Valt me wel op dat met een aantal keren toppen ook een sativa mooi laag is te houden
      20200907_175846.jpg20200907_175852.jpg
      Last edited by Hobbyenmedical; 7 September 2020, 18:31.

      Comment


      • Hobbyenmedical
        Hobbyenmedical commented
        Editing a comment
        Hahah jaa scherp xd moest vergeling zijn hahah zal het ff aanpassen, lampjes zullen we maar niet doen hahah, ze horen hier wel de halve dag bob marley

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Muziek is altijd goed, groeien ze harder van.

      • Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        Ik kan je het hele album Plantasia aanraden, ontworpen om platen sneller te laten groeien XD

      #6
      Updateje weer,
      vandaag 1 week zichtbare bloei
      ondanks weinig zon doen ze het naar mijn idee nog best prima op het balkon
      hebben vandaag voor het eerst een halve dosis bloei voeding gekregen, over een week maar eens kijken wat dat doet.
      Sinds gister lekker zonnig dus ze zijn volop aan het genieten



      20200914_105004.jpg
      Attached Files

      Comment


        #7
        Waarom geef je ze voeding die plant doe het kei goed mooi groen?
        God was never on your side..

        Comment


        • Hobbyenmedical
          Hobbyenmedical commented
          Editing a comment
          Omdat ik plagron alga voeding heb en dat eerst geactiveerd moet worden wat ongeveer 1,5 a 2 weken duurt, met deze voeding moet je dus al voeding geven op het moment dat de plant er nog goed uit ziet, het is dus niet de standaard voeding die je pas geeft zodra je tekorten ziet, daarom zeg ik al eerst maar eens wachten hoe ze erop reageren, almet deze voeding geef je rustig aan en hou je de plant in de gaten, geloof me bella ik kweek al jaren met deze voeding binnen ik weet wat ik doe

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Dan nog snap ik het niet. Ben je bang dat je plant over paar weken tekort gaat hebben?

        • Hobbyenmedical
          Hobbyenmedical commented
          Editing a comment
          Tuurlijk gaat je plant tekorten hebben er zit voeding voor 6 weken in en dat loopt tegen het eind, ze staan er namelijk al 10 weken

        #8
        Week 4 echte bloei:

        20201001_002606.jpg

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Keurig, ik hou van dit soortje...als ik in een proper land woon ga ik bossen zetten

        • Old dawg
          Old dawg commented
          Editing a comment
          Heb je weer te maken met bosbranden

        • Cammadorgrows
          Cammadorgrows commented
          Editing a comment
          Old dawg dat zal lekker ruiken haha

        #9
        Zal lekker ruiken ook
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #10
          Nog een weekje of 6 en dan ben je er al!

          Kweking Eend

          Comment


            #11
            Zien dr zeer netjes uit, heerlijk soortje vooral!! Succes verder!

            Comment


              #12
              updateje

              Gaat opzich prima allemaal de linker haze plant begind iets lichter van kleur te worden dus ga iets voeding bijgeven, verder staan ze er super bij,
              we zitten eind week 4 echte bloei, megatoppen zullen het niet worden aangezien ze weinig zon krijgen hier oo het balkon maar smakelijk zal het zeker zijn als ik het zo ruik

              ik ben binnen ook een ronde haze aan het draaien, dus hoogstwaarschijnlijk maak ik lekkere hash van de buitenoogst als hij klaar is.


              20201006_173545.jpg20201006_173600.jpg20201006_174004.jpg20201006_174015.jpg20201006_174023.jpg20201006_174032.jpg

              Comment


                #13
                Sneeuw zit er genoeg op dus denk dat de smaak wel goed zal zijn als we het allemaal goed gaan houden met dit klote weer, binnen zal het wel beter gaan, heb je zelf controle over de omstandigheden, suc6.
                buiten-2020, 2021, 2022
                Hydro-met afjes-2022

                Comment


                  #14
                  zijn we weer, ik was dit verslag even vergeten,
                  de binnenkweek krijgt wat meer aandacht hahah.
                  hier buiten gaat het verder prima, geen rot geen ofzo dus ben oozich wel happy.
                  zitten nu in week 6 bloei maar het lijkt of ze al verder zijn.
                  achja ze mogen nog zo lang blijven staan als ze willen
                  IMG_20201027_161236_790.jpg

                  Comment


                    #15
                    So far so good word haast kerstwiet voor die echt klaar is
                    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

                    Comment

                    Bezig...
                    X