Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winterkweek met Northern Lights AF - Helemaal gek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nee buiten werkt echt niet, ook ondervonden. Staat nu echt voorgoed binnen... paar dagen terug nog eens geprobeerd maar hij lag bijna plat met dat broze steeltje.. mijne is wat ouder dan de jouwe... ik schat dat ie nu 5 a 6 weken is. Foto net gemaakt, kreeg nog een beetje inspiratie door jouw post om er 1 te schieten, hij slaapt nu.

    @ ff teruggekeken, maar 10 okt ging ie ter aarde.
    Attached Files
    Last edited by vishaka; 15 November 2020, 22:31.

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Ja dat krijg je als je er nog maar half naar om kijkt, een kerel.

    • Bertbonk
      Bertbonk commented
      Editing a comment
      Grappig plantje hoor. Ik zie de colafles-formaat toppen er al op komen

    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Ja het is het pronkstuk van Dinafem met al z'n prijzen maar ook een echt stinkbeest dus ik hou m'n hart vast voor de geur hierbinnen straks (nee ik wist niet waar ik aan begon met dat promozaad uit de vriezer, moest gewoon van die niet-auto af).. stiekem hoop ik dan toch dat ie het een beetje laat afweten

    #17
    Ik heb wel vals gespeeld deze heeft onder de lamp voor gegroeid zie wel wat er van komt
    zo een 4 weken oud en een week op de vensterbank
    20201115_115240.jpg 20201117_104333.jpg
    zit nu in een 3.5 L +/-
    1 keer voeding gehad 0.8 ec
    1 ml 1 compenten voeding c'duzz
    0.1 ml Calmag atami
    0.5 ml soil boost c'duzz
    had dit plantje over ze is wel enorm gestrekt ze lijkt het wel te doen Ondangs het weinige licht
    als ze echt gaat bloeien maak ik voor haar ook een topic aan

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Ja dat oogt ook echt als vals spel gelukkig

    #18
    Weekje later toont ie wel aanzienlijke progressie. Strek lijkt op de foto erger dan het is. Hij strekt namelijk niet heel erg meer, maar ik heb ook vals gespeeld. Ik zet hem namelijk savonds nog een uur of 3 onder een led lampje. Weet niet of het verschil maakt, maar alle kleine beetjes helpen. 20201122_230724.jpg 20201122_230737.jpg 20201122_230756.jpg

    Comment


    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Probeer een berg te maken om de stam heen en zet em even aan een sateprikker vast mocht ie willen omvallen

    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Staat er mooi met opgeheven kop bij en snel gegroeid ja. Mijn lamme ding vertoont nauwelijks progressie, is niet eens meer een foto waard en de pot blijft zwaar dus geef nooit water. Ik leef op koud beton de laatste weken (na heavy lekkage) en ik vertik het om de verwarming hoger te zetten alleen maar voor het plantje. Ik leef met gemak bij 17 graden ook als dat betekent dat ik mijn nieuwe vloer dan moet uitstellen omdat het beton nog niet droog is. Gewoon jammer dat er geen zonnetje buiten is...

    #19
    Time flies. Plantje zet ook stappen maar geen hele grote helaas. Had een stukje blad tegen de lamp aangezet dus vandaar dat verbrande plekje.
    20201129_214623.jpg 20201129_214610.jpg 20201128_173352.jpg 20201129_214653.jpg

    Comment


      #20
      D'r blaadjes staan er fier bij. Dat is hier - louter natuurlijk licht - dus veel minder het geval alleen is mijn eerste internode dan wel weer lekker kort gebleven...


      Foto 1 is de natuurlijke gang van zaken... (dankzij windkracht 4 in de eerste weken buiten) merkte ik gisteren na wat zandscheppen op.

      Paar dagen geleden stond ie er beter bij dankzij het weer. Mah ja.. zit hier ook in 16 graden inmiddels... als het geen 15 is.
      Attached Files

      Comment


      • Bertbonk
        Bertbonk commented
        Editing a comment
        Ziet er prima uit hoor! Hij is zo te zien al een stukje verder dan die van mij. Wat mijn plantje aanzienlijk sterker maakte is een ventilatortje van een afstand op richten. Dat briesje helpt dan echt. Moet natuurlijk niet te hard zijn.

      #21
      Oke dames en heren. Aan al het moois komt een eind. Mijn kat heeft het plantje afgebeten. Ik denk dat dit dan het einde van mijn kweekverslag is. De winter brengt mij weinig geluk. 20201205_203102.jpg

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Het moest uit dr lijden verlost worden, katten hebben hier een neus voor

      • vishaka
        vishaka commented
        Editing a comment
        Lol die kattenbeesten he.. je zou ze de nek omdraaien... met de mijne is het ook gedaan (niet door pussycat) maar plots hing ie he-le-maal slap nadat ik de pot een dag eerder in een grotere pot had gezet zodat ik er wat meer aarde kon bijgooien voor stabielere onderkant. Toen was het gedaan.... het worteltje van de grasspriet geboren uit stro in dezelfde pot bleek nog groter dan die van haar. Tsja...

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Gewoon blijfen proberen in de mooie maanden dan lukt het vanzelf een keer

      #22
      Opzich wel grappig. Heb hem gewoon op de vensterbank gezet en hij is er toch vooruit op gegaan. Bovendien staat ie nu nog steeds niet in de bloei terwijl het een autoflower is. Ik laat hem gewoon lekker gaan tot er iets op zit.
      20210125_140247.jpg

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ik had ook eerder auto's die na verschillende keren high stressen maar niet in bloei wilden, mss is dit eigen dat de bloei telkens word uitgesteld? Zal wel nog niet veel over bekend zijn sinds merendeel flipt bij de gedachte autoblowers te stressen
        mooi hoe ze haar best doet, word wel nog iets
    Bezig...
    X