Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag super silver haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hallo allemaal ik ging even kijken bij mijn dame en in eens hangen de bladeren heel erg iemand enig idee?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #17
      teveel water man..

      Comment


        #18
        Pot even tillen, zwaar geen water, licht water geven, of anders in tuincentra even zo'n vochtmeter kopen, kosten nog geen 10 euro maar geeft wel goede indicatie, suc6
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


          #19
          Binnen een dag zo er hij staan, vast wat ze hier boven ook aan geven, weeg de pot met op tillen dan weet je meer.

          Comment


          • Dutchgrow420
            Dutchgrow420 commented
            Editing a comment
            Dit doe ik dus van daar de vraag

          • KnetterMug
            KnetterMug commented
            Editing a comment
            Was het te zwaar de pot of te licht. Dat staat er niet bij.

          • Dutchgrow420
            Dutchgrow420 commented
            Editing a comment
            Ik voel altijd aan de pot als die aardig licht begint te worden geef ik haar wat water meestal om de 2/3 dagen, nu voelt de pot erg zwaar aan ik doe even een post nu met een foto het is nog erger geworden

          #20
          het blad krult naar beneden dus waarschijnlijk probeerd je plant zoveel mogelijk water te verdampen via de bovenkant van je bladeren.. bij uitdroging knijpt de bovenkant juist dicht doordat je plant al het vocht dat ze nog heeft, vast probeert te houden..

          Comment


            #21
            Ging ik net even weer kijken en het blijkt echt niet goed te gaan hoop dat ze bij trekt maar ben er bang voor hier bij dan ook nog even een foto van hoe ze nu is
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Hmm dit is niet echt goed, iets te veel water nu. Je kan der laten staan. Maar zou wat ander zaad ontkiemen. Dan kan je ieder geval door met de hobby.

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Als dit van teveel water is staat hij zeiknat, zoals old dawg zegt gebruik even een sate prikker, maar zij kan ook nog te droog staan, maar dat weet alleen Dutchgrow420

            • Dutchgrow420
              Dutchgrow420 commented
              Editing a comment
              Te nat lijkt het me dan maar snap niet hoe naar mijn idee gaf ik al niet heel veel water... misschien te veel voeding gegeven?
          Bezig...
          X