Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 AM auto 1 skunk auto 2 shoreline fem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 AM auto 1 skunk auto 2 shoreline fem

    Korting op 420shop
    Goede mede hobbyisten
    Nu de zon wat meer aan de horizon schijnt kunnen we wel weer starten met de buiten kweek.
    Heb voor de eerste ronde 3 verschillende soorten.
    Zaadjes komen van wietzaadjes. Nl

    1 afgaan skunk auto (moet nog ontkiemen)
    2 AM haze auto (eigenlijk 3stuks maar de 3e is alleen een steeltje nog maar)
    2 Shore Line fem, (uit me kast binnen want past niet meer.)

    Ga er 1 in een kuip doen rest in een pot van 15/18L.
    Maar dat zie ik wel als ze zo ver zijn als ik ze om pot.

    Nog wat foto's

    Gr KnMUG
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.
    Last edited by KnetterMug; 13 April 2021, 16:29.

    #2
    Nog erg vroeg he met korte dagen maar veel succes anyways ik volg je
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Ja weet dat het korte dagen zijn nog, en nog wat te vris. Maar ga toch wat starten. Net wat Nederhigh zeg moet toch ergens beginnen. En ze kunnen ook in de woonkamer. Heb vol de zon heel. De dag rooster open voor vris lucht.

    #3
    Haha, lentekriebels he . Ik zat gister ook ineens op wietzaadjes.nl te zoeken naar leuke auto's voor in de tuin zometeen. Doet toch wat met je, dat mooie weer ineens.

    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Zeker daarom dacht ik ga gewoon starten. Doen het even goed wel. Alleen wat langzamer.

    #4
    Ik had wietzaadjes.nl een mail gestuurd waarom ze de nieuwe calli collection niet in hun assortiment hadden. Nu zie ik dat ze ze wel in de lijst hebben staan maar ze zijn niet op voorraad. En via barney's zelf kin me alleen met creditcard betalen en wazige bankoverschrijvingen helaas. Maar die autoflowers van de calli collection zijn erg goed heb ik me laten vertellen. Ik ga daar wat van nemen Maja wietzaadjes.nl heeft ze niet dan maar via zamnesia.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Ze bieden veel aan maar meer en deel is niet voorradig Jammer is dat. Via de andere weg kom je er ook wel

    #5
    Hier ook last van lente kriebels. Heb vandaag een auto blueberry in de grond gestopt.
    succes met je kweekje.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Bedankt jij ook succes,

    #6
    Middag hobbyisten ​​​​​
    Ik lees net dit in de lieg krant van Nederland

    Hoewel het al een aantal dagen (ruim) boven de 20 graden is, ziet het weerbeeld er op paasmaandag heel anders uit. Nederland wacht een ’ijskoude lucht’ en een ’grote kans op hagel- en sneeuwbuien’, meldt Weeronline. „Het koude aprilweer lijkt de dagen daarna aan te houden.”.

    Het zou toch niet

    Dan moet de verwarming maar weer aan over dag op 20gr. Anders krijgen ze het koud achter het raam.

    We zullen het zien wat de dames gaan doen.
    Kan altijd nog in de kast bij zetten tot over potten.

    Was 'm weer wou 't ff melden

    Gr KnMUG

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Beter nog een maand wachten met zaaien, dat komt alleen maar ten goede, als me ze nu achter het raam zet of buiten dan krijg je van die spagettistengels

    #7
    Daar kun je op wachten inderdaad. Het is natuurlijk ook nog maar 1 april. 1 zwaluw maakt nog geen zomer, een weekje mooi weer maakt nog geen lente.
    Ik wacht nog een maandje met zetten.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #8
      Kunichika Nederhigh
      Ja ik weet dat ik te vroeg ben, maar had niet echt sneeuw meer verwacht, wel Paar regen dagen nog maar daar kunnen ze wel tegen als ze binnen staan. Is zomers ook. Met regen de serre in.

      Comment


        #9
        Het gaat om de temperatuur, echter toen ik op uitzending in afganistan was, kwam ik op grote hoogte ook een wiet-veld tegen. De ene dag was het rond de e 20graden 3dagen later sneeuwbui. Ben daar zelf helaas niet meer geweest. Maar die planten zijn dat wel gewend denk ik. 1week later zij de Amerikanen geweest. En hebben ze de boel platgebrand. Altijd weer die yanks

        Comment


        • KnetterMug
          KnetterMug commented
          Editing a comment
          Dat snap ik dat de temperatuur goed moet blijven. Maar ik zorg gewoon dat het niet kouder wordt als 18GR 's nacht met slaap en over dag 21 gr
          Dat moet wel goed gaan.
          Zal best veld geweest zijn geweest in de bergen. Jammer dat je het soortje niet weet. Wat een mooie voor ons climaat.

        #10
        Ik had ook al zitten kijken om buiten te starten maar heb nog een ronde binnen gestart. Volgende maand ook naar buiten hopelijk! Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan bij jou en ga het zeker in de gaten houden.

        goodluck!!

        Comment


          #11
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment


            #12
            Ahh jammer van je stekje.
            De sneeuw had ik ook niet meer verwacht. Laat het mooie weer maar weer komen

            Comment


              #13
              Jenneke00 het is niet anders met de stek.
              Moe maar zien wat er met de andere stek gebeurt.
              Denk een bonzai wiet plantje.

              Comment


                #14
                Laat dr dan ff wat hier luisteren.
                 

                Comment


                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Lekr hoor en doooooor

                #15
                Hoe gaat het met je plantjes? Vanaf dinsdag meer zon heb ik gelezen

                Comment

                Bezig...
                X