Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslagen video's 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslagen video's 2019/2020

    Korting op 420shop
    Al eerder gepost maar weinig gelezen dus nogmaals:

    https://www.bitchute.com/video/DyKMJ1bfid8T/

    https://www.bitchute.com/video/YPyFyFL5Lz9i/
    https://www.bitchute.com/video/U4plwBzTCm0P/
    https://www.bitchute.com/video/DyKMJ1bfid8T/

    Niemand op of aanmerkingen?? Waar zijn de Nederlandse growers gebleven??

    #2
    Dusse...dit is eigenlijk een dubbel topic omdat je alles hier ook al gepost hebt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Video is zo 90s. Beetje traag ge-edit. Lang wachten tot er actie is.

      Maar mooie plantjes. Proficiat.

      Geen 2e filmpje bekeken....

      Comment


        #4
        Klopt. Ik wil het breed delen omdat ik door de jaren heen het verlies aan motivatie zag ontstaan binnen het oudoor kwekers-collectief in Nederland. Ik hoop een positief onderdeel te kunnen zijn om de Hobby wederom wat breder te kunnen gaan delen. Het proces van groei en het uiteindelijk roken van je eigen natuurlijke plantje, is een optie die verloren lijkt te gaan. Dat is zonde en niet site-gebonden vind ik. Na vele jaren van het vergaren van kennis op verschillende fora wil ik graag ieder bereiken die mij heeft leren, leren

        Comment


          #5
          Das een mooi streven, maar de community is op dit forum lang niet dood.
          Misschien ben je het hier een beetje vergeten te checken ofzo ?
          Met 100-200-300 posts per dag kun je niet zeggen dat er hier geen motivatie is.
          Ik denk dat je zelf die motivatie een beetje kwijt was, met 11 posts in 12 jaar ?

          Een dubbel topic is alleen maar vervelend.
          Als je weinig reactie krijgt of weinig views kan dat ook aan de inhoud van het topic liggen he...
          Je post alleen linkjes naar een externe site. Als ik wat wil zien moet ik daar naartoe.
          En dan weet je meteen dat er meer achter zit, en dat klopt.

          Je kunt bijv. ook wat foto's erbij zetten, die kun je wel naar JD uploaden, je kunt wat meer vertellen, zeker met guerilla is er zoveel te doen.
          Als je kwekers wil motiveren dan komt daar wat meer bij kijken.
          We zijn van nature nogal lui, dus liever dat je alles uitlegt dan dat we het moeten zoeken.
          In je vorige topic werd daar ook naar gevraagd maar geen reactie.
          Voor makkelijke reclame moet je hier niet zijn eh...

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            QnQ,

            Even een reactie op je bericht:

            Das een mooi streven, maar de community is op dit forum lang niet dood.
            Misschien ben je het hier een beetje vergeten te checken ofzo ?
            Met 100-200-300 posts per dag kun je niet zeggen dat er hier geen motivatie is.
            Ik denk dat je zelf die motivatie een beetje kwijt was, met 11 posts in 12 jaar ?


            Ik heb niet beweerd dat het forum dood is. Achteraf had ik idd wat specifieker moeten zijn want ik heb absoluut respect/waardering voor ieders input. Mijn opmerking was enkel gericht op outdoor/guerrilla omdat hier mijn persoonlijke interesse ligt. Deze "tak van sport" heeft tot veelvuldig verlies aan motivatie geleid omdat het buiten kweken steeds lastiger wordt mbt factoren die je zelf niet altijd in de hand hebt (met name belemmerende omgevingsfactoren). Die conclusie trek ik uit verhalen vanuit het lezen topics en van mensen om mij heen. Mocht dit verkeer binnenkokomen zijn, dan was dit niet mijn bedoeling.

            Ik heb door de jaren heen zeker periodes gehad van motivatieverlies mbt de hobby maar dat heeft niets te maken met een actieve deelname op dit forum. De achtergrond hierbij heb ik in een eerder bericht al eens beschreven.

            Een dubbel topic is alleen maar vervelend.
            Als je weinig reactie krijgt of weinig views kan dat ook aan de inhoud van het topic liggen he...
            Je post alleen linkjes naar een externe site. Als ik wat wil zien moet ik daar naartoe.
            En dan weet je meteen dat er meer achter zit, en dat klopt.


            Ik had misschien idd niet dubbel moeten posten en je hebt dus gelijk. De input is idd mogelijk niet populair genoeg. De keuze hiervoor kwam voornamelijk vanuit enthousiasme/impuls mbt het startende seizoen. Heb dr weer zin in!

            Het lukt me niet om de video's direct op de site te plaatsen dus vandaar extern via het alternatief voor youtube, Bitchute. "Dat er meer achter zit" is vast een reverentie naar het feit dat ik (extern) drie strain in de vorm van zaadjes online aanbied toch? Ten eerste is dit zo kleinschalig dat het de onkosten niet dekt en ik, net als velen, mijn levensonderhoud moet voorzien vanuit een 40 uurs reguliere baan. Ja, het zou absoluut mooi zijn om van een hobby uiteindelijk werk/inkomsten te kunnen maken maar daar sta ik nog mijlen ver vanaf hoor. Hiernaast gaan de links direct naar Bitchute en niet naar video's binnen een winkelomgeving

            Je kunt bijv. ook wat foto's erbij zetten, die kun je wel naar JD uploaden, je kunt wat meer vertellen, zeker met guerilla is er zoveel te doen.
            Als je kwekers wil motiveren dan komt daar wat meer bij kijken.
            We zijn van nature nogal lui, dus liever dat je alles uitlegt dan dat we het moeten zoeken.
            In je vorige topic werd daar ook naar gevraagd maar geen reactie.
            Voor makkelijke reclame moet je hier niet zijn eh...


            Hier wordt er in een WIJ vorm gesproken waar ik mij niet in herken. Als de input JOU niet kan motiveren dan hoop ik voor je dat je dit niet nodig hebt (eigen motivtie), of elders kunt vinden. In luiheid herken ik mijzelf, en ook andere mede-groeiers niet in. In de meeste gevallen geldt absoluut het tegendeel. Laten we het er op houden dat ik me dan richt op de actieve kweker Reclame beschreef ik al maar kijk hier ook eens om je heen joh..

            Dit was mijn reactie en vind ervan wil je wil. Ik neem in ieder geval je feedback mee en zal niet meer her-posten. Point made.. Tevens ga ik ook niet verder in deze discussie want het is tijd de bloemetjes buiten te zetten en daarbij horende positiviteit! Succes met de hobby en maak dr wat moois van!






            Comment


              #7
              Mijn advies.. Als je aandacht wilt voor een mooi buitenkweekje. Hou een kweekverslag bij.

              Ik ben zelf ex guerilla kweker. Guerilla kweekte in niet uit luxe.. Het was altijd veel werk, met een relatief lage kans op succes.
              De eerste 2 jaar was het super leuk, daarna gewoon veel gedoe.
              Heb een aantal spannende momentjes gehad met boswachters en voorbijgangers. Zelfs op de meest afgelegen/verstopte plekjes.

              Sinds ik een eigen woning heb ben ik blij dat ik gewoon een binnentent heb, of een paar autoflowertjes in de tuin kan gooien.
              Als ik ooit op een berg in Inida woon ga ik daar misschien weer anders over denken.. Guerilla
              Maar hier in NL, kweek je volgens mij guerilla omdat je het echt heel leuk lijkt, of omdat je niet anders kan.
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


                #8
                Motiveer je zelf om ons te joinen met een kweekverslag in de outdoor / guerrilla sectie, dan breng je leven in de brouwerij
                Of ben je nog steeds bang dat "the law" meekijkt? schijt aan hebben man.

                Comment


                  #9
                  Vind het jammer om dit soort bovenstaande berichten te lezen. Besef me nu dat kweekverslagen in de vorm van een video niet gewenst zijn in dit topic.

                  Wist de buiten video's ofwel kweekverslagen niet passender te plaatsen (buitenkweek), dus dropte de post hier.

                  Blijkbaar wensen mensen een vorm van vaak ge-update verslag maar dat is niet mijn ding.. Sorry

                  Wish you all good and happy grows!

                  Comment


                    #10
                    Dan kin me op YouTube je lol op, succes!!!

                    Comment


                      #11
                      Maar je filmpjes zijn ook gewoon 95% een foto slideshow met een muziekje eronder eh.
                      Ik kan ook een muziekje op zetten en dan hier wat kweekverslagen met foto's door scrollen.
                      Snap dat je het allemaal goed bedoelt, en vind het oprecht een leuk idee. Maar snap ook wel waarom het geen kijkcijfertjes trekt zegmaar..
                      (ongezouten mening.)
                      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                      Comment

                      Bezig...
                      X