Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afjes in moeders tuin!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afjes in moeders tuin!!

    Korting op 420shop
    Goeiemorgen hobby kwekers..
    Na de mislukte zomer van vorig jaar, gaan we weer aan de gang in mijn moeders tuin..
    Voor dit jaar heb ik nog 2 foto planten van vorig jaar over en dan zijn de El patron en de Wedding Galato!
    Daarbij heb ik nog een aantal afjes erbij gehaald, en dat zijn :

    1 x Hulkberry (RQS)
    3 x Cream caramel (sweet seeds)
    3 x Big Am x Bleu ( hi seeds)
    3 x Big Haze (hi seeds)
    3 x Sunset sherbet (zamnesia)
    3 x Haze berry ( Dutch passion)

    Deze auto’s gaan allemaal in 11 liter potten met aarde!
    De 2 foto planten heb ik vorig week al ontkiemd.. Het weer is niet ideaal maar ze staan binnen voor het raam, wachtend op het mooie weer wat vanaf volgend weekend toch gaat beginnen zag ik.
    Hun eindpot worden 2 potten van 25 liter!

    Daarbij heb ik een tunnel kast weten te bemachtigen voor het slechte weer!
    Mocht het zo zijn dat het een paar dagen achter elkaar gaat regenen dat kunnen ze tenminste schuilen en hoef ik niet steeds op en neer te rijden..

    Ik ga ze ooo voeden met de voeding van plagron!
    A en B van plagron plus pk 13/14 en misschien dat ik nog sugar Royal ga halen, maar dat is iets voor later!
    Hier nog n fotoke van de kleintjes!

    Groetjes vanuit het zuiden!

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Dat zijn een hoop plantjes in je ma haar tuin, dat gast in de bloei erg stinken. Woont je ma vrij of heeft ze buren?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Dat ging ik ook zeggen
      Je wil ook niet dat je ma uit huis gezet wordt, dan komt ze bij jou wonen.

    #3
    Kunichika mijn ma heeft echt een hele grote tuin, ongeveer zo’n 4000m3 meter grond en ik die het helemaal achteraan waar niemand komt!

    Ik zit te denken of ik misschien 1 van de 2 foto toch in de volle grond ga zetten.. ? Plek zat.. Hoor en lees zoveel verhalen over toprot later in het seizoenen..
    Maar ja, ik heb nog even voordat ze hun klein huisje moeten verlaten!

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Veels te klein haha, nee man perfect. Ben benieuwd dan haha

    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Vanuit de lucht kunnen ze ook in de gaten houden. 16 buitenplanten vind ik behoorlijk veel en hoe dan ook strafbaar

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Je verspreid de dames over de 4000m3
      Dan zien ze niet direct van uit de lucht. Vlieg hier ook over met camera 's heb er elk jaar 6 nooit geen problemen. Van niemand niet en dan is mijn tuin 7bij 8.

    #4
    Heb ze n aantal jaren geleden op deze plek buiten gezet in de volle grond!
    Ik moet de grond nog omspitten wil ik ze daar gaan planten! Misschien iets voor het weekend! Cheers
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #5
      Goeiedag mensen, we zijn n weekje verder en vandaag staan ze lekker buiten in het zonnetje..
      Ze zijn n klein beetje gestrekt, maar dat gaan we oplossen door ze iets dieper te planten strax!
      recht de El patron en links de Wedding Galato..
      Over 2 weken gaan we beginnen met de autoflowers
      Attached Files

      Comment


        #6
        Kleine update:
        De dames staan in de sere vanaf gister, lekker droog en warm!
        ze zijn nog iets gegroeid, dat er geen zin is is klote maar het zijn foto planten dus dat gaat nog wel goed komen. Krijgen om de 3 a 4 dagen n beetje water met wortelstimulator, en heb ze gister n klein beetje laten nat regenen, kan nooit kwaad n beetje regenwater!

        Autoflowers wacht ik denk ik nog 2 weken.. totdat er toch wat meer zon is!
        Tot laters..
        Attached Files

        Comment


          #7
          Ik zou ook overnieuw beginnen met je fems, die zijn erg gestrekt dadelijk gaan ze omvallen. Of het worden hele grote iele planten waar dadelijk niet veel van af gaat komen. Minder stress in de zomer, ik kom misschien wat hard over. Maar ik zeg gewoon wat ik denk

          Comment


            #8
            Hoi misschien kan je ze wat verder met het steeltje ingraven. Dan zijn ze wat stabieler.
            Verder hopen op mooier weer.
            Groetjes

            Comment


              #9
              Kunichika klopt, maar ik moet ze nog importen naar de 25 liter potten en dan graag ik ze wat verder in.. komt helemaal goed..
              Kon ze niet buiten laten staan met af en toe die regen, anders hadden ze wel een iets dikkere stam aan kunnen maken denk ik door de wind! Maar komt goed, thanks

              Comment


                #10
                Oorspronkelijk geplaatst door Jenneke00 View Post
                Hoi misschien kan je ze wat verder met het steeltje ingraven. Dan zijn ze wat stabieler.
                Verder hopen op mooier weer.
                Groetjes
                Ben ik van plan als ze dalijk naar hun vaste verblijf plaats gaan! Dank je wel

                Comment


                  #11
                  Kunichika En, ik heb nog 17 autoflowers dus geen zorgen als deze niet helemaal goed lukken!

                  Comment


                  • Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Owwwwwwww

                  #12
                  Goedemorgen happy kwekers..,
                  Heb ze sinds 2 dagen omgespit naar de 25 liter potten! Ze staan er weer vrolijk bij moet ik zeggen.,
                  de bakken kunnen nog iets meer gevuld worden maar wil ze even laten aansterken door de wind vanmiddag en het kleine beetje zon!
                  Tot nu toe alleen n beetje water gegeven uit de regenton met n beetje wortelstimulator!
                  Vanaf vanavond weer de sere in ivm de voorspelde regen deze week, helaas!!

                  Voor wie F1 gaat kijken.. Veel plezier met maxi
                  Attached Files

                  Comment


                  • Prspctr
                    Prspctr commented
                    Editing a comment
                    Leuke plantjes al. Maar waarom heb je ze niet wat dieper ingegraven?
                    Max heeft prachtig gereden! Ik vond het toch een interessante race.

                  #13
                  Goeiemorgen fijne mensen...
                  We zijn weer een weekje verder., heb ondertussen mijn tent opgezet met mooie en goeie folie., zo’n komt er goed doorheen merk ik aan de dames.. ze groeien goed! Zeker met dit zonnige weer .. eindelijk!! Heb alle planten in 11 liters staan behalve de 2 foto’s die staan in 25 liter bakken!
                  De wedding Galato heb ik net getopt en ga ik proberen om hst toe te passen.. De El patron niet getopt maar die heb ik omloop gebogen voor lst! Nog nooit gedaan, dus ik ga proberen om het zo goed mogelijk te doen aan de hand van filmpjes en veel te lezen.
                  De 3 sunset surbets zijn ook al boven de grond en de 2 bleu Berry’s ook al n paar daagjes!
                  Gister heb ik de Am/gleu van hi seeds in de potten gestopt, waren ontkiemt en de 2 big haze ook!
                  Ben benieuwd, hi seeds zegt dat dit BIG autoflowers zijn, kijken of ze indd ook groter worden als de rest!

                  Heb nog wat zaadjes bij besteld en die ga ik vandaag te ontkiemen leggen.
                  Deze zijn allemaal van zamnesia ( goeie site vind ik dat toch) !
                  Geef ze nog helemaal geen voeding, alleen wat water en voor de hele kleintjes wat wortelstimulator erbij

                  Een heeel fijn weekend iedereen en dat Max maar weer mag winnen
                  Attached Files

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Lekker tuintje

                  • KnetterMug
                    KnetterMug commented
                    Editing a comment
                    Mooi tent goed tegen regen.

                  • Corleone1933
                    Corleone1933 commented
                    Editing a comment
                    Lijkt wel een voetbalveld suc6

                  #14
                  Aardig stukje tuin! Mooi hoor
                  ​​​​​

                  Comment


                    #15
                    Ziet er goed uit hoor, doe je het zeil alleen maar erop trekken als het regent?

                    Comment

                    Bezig...
                    X