Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Natuur kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Natuur kweekje

    Korting op 420shop
    ik ben net even de natuur in geweest en 1 kush moeder plant buiten gezet. ik had er al wat stekje s van gemaakt dus kon ze naar buiten.
    nu maar weer duimen dat de konijnen er afblijven normaal pis ik er om de plek heen dat hou ze weg maar ik moest niet helaas
    misschien de keer volgende keer als het nodig is

    Attached Files

    #2
    Veel succes, lees nu voor het eerst over om je plantje heen plassen. heb zelf veel dingen geprobeerd en gedaan maar hier nog nooit van gehoord XD.
    Denk wel dat je post meer thuishoort in het Guerilla topic. Maar wie ben ik ga je sws volgen heb zelf nog 6 auto northern lights en 3 auto purple buds liggen wil deze eigenlijk ook wel in het bos oid zetten
    Tot sinas

    Comment


      #3
      Leuk! Als je een hond of een kat hebt kan je daar wat haren van verzamelen en rond strooien werkt ook. Door de geur zouden de beestjes wat meer op afstand moeten blijven.
      Ook zijn slakken een gevaar, hier kan je weer koper folie of slakkenkorrels voor gebruiken.

      Ik denk inderdaad dat dit topic meer thuishoort in het guerilla form maar dat zal wel goedkomen .

      Success!!

      Comment


        #4
        Tnx Cannanibol ik doe dat al jaren dan ga ik bij me plant staan. en pis ik zeg maar een cirkel van een meter in de rondte om de plant heen .
        dus niet te dicht bij de plant anders heb het geen zin. dan kunnen ze nog te dicht in de buurt komen voor ze iets op merken dat er mensen geur is als de wind een anderen richting op sta. ik neem ook wel is een flesje met al wat pis er in mee kan je ook een extra dopje mee nemen. met een klein gaatje er in. dan kan je ook zo rond sproeien maar ik moet zegen. ik heb de laatste paar jaar eigenlijk niet zo veel last meer gehad van konijnen. het lijkt wel of er veel minder konijnen en haze zijn als normaal. ik heb meer last van mensen.
        ik doe in de winter mijn plekje s voor bewerken met potten met extra gaten in graven dat scheel hoop gezweet
        als het warm weer is buiten en je plant je stekje s in de lente het gaat veel sneller zo en je ben weer snel weg dat niemand je spot
        maar euhh ik was dus in de winter een leuk plekje aan zoeken loop ik door zo de bosje s en fuck nee zie ik zo jacht beweging sensor camera
        met nacht film camera ik heb die camera mee genomen thuis die ssd kaart in mij pc gedaan
        ik weet nu wie de eigenaar er van is maar het gaat er om er zijn steeds meer van die natuur freaks.
        ik plaats nu zelf ook kleinen beweging camera s in de buurt van mijn planten ik heb ook sms verklikkers als iemand in de buurt kom.
        van een van mij plekken en hij loop langs me verklikker krijg ik een smsje met bv plek 1 of plek 2 . kan ik zelf in stellen
        ik hoop dat ik nooit zo dief te pakken krijg ze hebben een paar jaar geleden 5 planten gejat van me
        maar dit jaar ben ik goed voor berijd

        Comment


          #5
          dat is ook een goeie Blazeit420 katten of honden haar en als het goed is zou ik geen last van slakken hebben
          op deze plek want de boven laag is erg droog en er sta heel de dag de zon op te bakken daar houden slakken ze niet van .
          maar we gaan het zien wat er ga gebeuren Laterss

          Comment


          • Cannanibol
            Cannanibol commented
            Editing a comment
            af en toe een vers bakje met bier tussen de planten zetten garandeert dat ze niet op je planten klimmen. Slakken zijn dol op bier (geef ze eens ongelijk) zo dol dat ze in het bakje zullen kruipen en verdrinken

          #6
          ja als je een slakken plaag heb is dat denk de beste biologische oplossing Cannanibol die korrels zijn volgens mij giftig .
          en als het regen zak het ook allemaal de grond in kan je blijven strooien

          Comment


            #7
            ik was vandaag in de buurd van me buiten plant het gras was aardig hoog geworden
            ik heb even wat ruimte gemaakt dat er weer wat meer licht op val
            1.jpg
            2.jpg

            Comment

            Bezig...
            X