Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Mazar 3x in pot buiten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Auto Mazar 3x in pot buiten.

    Korting op 420shop
    Het zal niet bijster interessant worden dit jaar want ik ga het op alle vlakken zeer matig houden. Vorig jaar was het gewoon niet leuk meer maar toen wilde ik ook zoveel mogelijk uit die 100 piek lidmaatschapsgeld van de stichting 'legaal kweken' slepen. En dat heb ik opgezegd. De eisen voor deelname aan zo'n club werden step-by-step echt te gortig en ik kon er gewoon niet meer aan voldoen. Dus gewoon (technisch gesproken) lekker terug naar de illegaliteit en ja, ach.. in de beperking toont zich de meester he.

    Ik ga voor 3 x my all time favorite AUTO MAZAR (I luv it!).

    Waar ik ooit begon met allemaal ditjes en datjes... ga ik het nu gewoon doen met wat de natuur te bieden heeft; aarde, water en zon. That's it.

    Die linkse in pot is een kastanjeboom, dus niet op letten. Foto van gisteren. De plu haal ik weg als het niet regent.

    growing.png






    #2
    Mazar all time fav, waarom dan wel de funny topjes? Benieuwd, ik volg
    Lekker basic, best of luck
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Ow leuk dank. Mazar, daar heb je zo weinig van nodig en bij Mazar neem je je altijd voor er nog eentje te nemen en nooit is het nodig want het slaat suddenly in als een bom; steeds weer opnieuw hetzelfde scenario zonder er immuun voor te worden (<--- dat was althans hoe ik het rokende Mazar-jaar 2020 zou willen beschrijven)

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Klinkt niet verkeerd alleszins.

    #3
    Heb Auto mazar de laatste maanden binnen gehad en zit nu in de potten, maar inderdaad een heerlijke wietsoort, mijn maatjes vinden hem ook heerlijk, dus volgend jaar denk ik ook buiten, voor nu heb ik andere buiten staan omdat ik nog genoeg mazar heb, maar suc6 vishaka met je buitenkweek.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      #4
      Veer verschil tss auto en fem mazar? Nieuwsgierig ernaar nu, mss ook es in huis halen maar liever de fem versie dan. Legaal is ook niet alles he. Zoals musk met zijn gratis internet waar ie nu al 140 dollar pp, per maand voor vraagt , subke, succes !
      Ganja always does the trick.

      Comment


      #5
      succes boefje
      sigpic

      Comment


        #6
        Kijk mee over de schutting 😎

        Comment


          #7
          Ziet er goed uit! Ik gluur ook mee

          Comment


            #8
            Door alle aandacht voel ik me min of meer verplicht toch ff een update te geven. Liever had ik dat gedaan als ik weer een beetje op de rails zat met een (eergisteren) nieuwe lading bestelde Mazar-zaden (ik wacht er op).


            Slechts een dag (of 2) na het openen van mijn draad hier lagen er 2 plat. Ik had het drietal in mijn groen begroeide en door beestjes en vleugels drukbezochte voortuintje gezet. Ik vermoed dat er een vogel op is gaan zitten of misschien een muis. Een andere reden zou niet te bevatten zijn.

            Er valt weinig meer te redden geloof ik (of ik moet gaan stekken wat vorig jaar wel goed uitviel maar ik ontkiem liever nieuwe want dan missen ze geen nodes). Hier staan ze alweer veilig;

            IMG_1910[1].jpg

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Beste geen water aan de stam geven maar erom heen, volgende keer wat kippengaas erover zetten zodat de vogels er niet bij kunnen.

            • vishaka
              vishaka commented
              Editing a comment
              Ja wie weet ook idd een zonneschok of stamrot (als dat te herkennen valt). Teveel water op de onjuiste plaats is het niet want deze foto is genomen nadat ik ze geprobeerd had te redden met een laagje modder tegen de stengel, vandaar de zichtbare nattigheid. Woon hier nu 2 jaar en dit is het tweede jaar dat er aardig wat omvallen in dit vroege stadium (ook in de safe patio ruimte op de foto trouwens). Nooit gehad in mijn flat waar ze op het balkon altijd goed beschut stonden tegen een scherpe noord-oosten muur. Iets gaat er dus fout ja... en echt, heb nog wel zoveel aandacht gegeven aan die eerste dagen om te zorgen dat ze sterk en stevig in de schoenen een begin konden maken. Toch neig ik het meest naar de beestjes dit x ...

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Jammer op naar de 2 nieuwe meiden...

            #9
            Op het allerlaatste moment dacht ik, ik ga die verdorde meid toch nog even stekken (zie foto) en die zit nu dus in de aarde (zie andere foto, goed herkenbaar

            Voor de rest:
            2 nieuwe ontkiemt maar ook daar is er 1 van omgegaan en die wordt op dit moment gestekt maar nog niet rijp voor de aarde (al gaat het heel snel).

            Dus conclusie:
            Het gaan er toch 4 worden ipv 3. Waarvan:
            - 2 x gezond geboren (laten we hopen dat die ene nog recht blijft staan dan!)
            - 2 x gestekt (ook mismaakseltjes verdienen nog een kans)

            IMG_1956[1].jpg


            Attached Files

            Comment


            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Onkruid vergaat niet 😁👌

            #10
            Heeft iemand een idee wat dit is op het blad (zie foto)? Ik meen ergens gelezen te hebben dat het een beestje is en dat je die er met een naald moet uitpulken ofso? Maar hoe heet dat beestje en hoe ziet het eruit? Ook andere bladeren van diezelfde plant ondergaan nu dit lot...

            IMG_1995[1].jpg




            Update met foto van algehele stand van zaken:
            - 3 x gezond geboren
            - 1 x gestekt (die andere die nog stond te stekken daar is nauwelijks een wortel aan gekomen dus doe ik nix meer mee) en die staat links-achter;

            stand.png
            Last edited by vishaka; 15 June 2022, 05:48.

            Comment


              #11
              Dat is een mineervlieg vishaka , kun je biologisch bestrijden met sluipwespen, of als je hem kun ontdekken platdrukken of met een naald uitpulken
              buiten-2020, 2021, 2022, 2023
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


              • vishaka
                vishaka commented
                Editing a comment
                Thanks Cor, ik werd zo gek van het kijken en kijken dat ik gewoon allemaal aangedane stukken blad eraf knipte, ik zag wel iets lopen wat ik alleen met mijn juweliersloep kon zien en achteraf had ik dat ding onmiddellijk plat moeten drukken zoals jij zegt maar ik ging moeilijk doen en met een pincet achter dat lopende ding aan doorheen mijn loep en ga dan maar eens richten (whaha) stom stom ... PLATDRUKKEN ja, dat had ik moeten doen!

              #12
              Gewoon ff een update enso,

              Dit DIT was ze;
              IMG_1954[1].jpg

              En dit is de huidige gang van zaken (foto net gemaakt) en ZIJ hierboven staat nu onder de gele pijl;

              pijl.png

              En omdat ze het best goed doet denk ik dat ik deze (jaja, die wilde maar nauwelijks wortel maken he dus ik verwaarloosde haar badly) toch ook maar ff in de aarde ga stoppen nog, ja why not ey? (foto net gemaakt, zitten toch 2 worteltjes aan) ;

              IMG_2005[1].jpg

              @ gelijk maar ff in de aarde gedaan zojuist;

              IMG_2006[1].jpg




              Last edited by vishaka; 28 June 2022, 20:05.

              Comment


                #13
                Het gaat wel ok hier (ja waar niet zou ik bijna zeggen, met dit weer ...

                Heb de laatste tijd superveel gesnoeid en dat is het allereerste jaar dat ik dat doe. Vorig jaar was er driekwart tak afgebroken en die plant gaf wonderbaarlijk genoeg de beste toppen terwijl ik dacht dat het niks meer zou worden. En toevallig zag ik dat Cor hier onlangs een snoei-video plaatste en dat herinnerde me weer............ dus ik ben flink aan de slag gegaan en ja hoor, de toppen zijn beter dan ooit!

                ps: de MIDDELSTE is de STEK... ja die gaat gewoon iets langzamer maar doet het verder prima.

                Attached Files

                Comment


                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  ze staan goed kaal...

                #14
                Zo, de eerste is geoogst, gewassen en gehangen! Ja, ik was ze standaard - meeldauw of niet - in peroxide (60 ml op 5 liter water in de verhoudingen van Jorg Cervantes) want heb echt de indruk dat het een meer smooth rook geeft...

                Ja, misschien had ik die ene iets TE kaal geplukt idd - maar een ervaringsdeskunde die hier langskwam - met de woorden: "ik heb meer gekweekt dan jij ooit in je leven zal zien" zei dat het OK was ...

                Voila!

                PS; die dame achter LINKS.. echt, ik heb nog nooit Zo'n superbloei gehad!! WOW.. wat een toppen! (bladeren ook supermooi groen gebleven tot het bijna-eind...)

                IMG_2041[1].jpg

                IMG_2042[1].jpg

                Comment


                • Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Wassen is ook niet alleen voor de meeldauw, ook om de beestjes en de rotzooi eruit te wassen, geniet ervan en laat ze smaken

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Wassen nog nooit gedaan. Wel uit kloppen voor het droog hangen..

                #15
                Heb je niet een beetje te vroeg geoogst, een week geleden hadden je toppen alleen nog witte pistels aan de foto's te zien. Dan heeft die ervaringsdeskundige je toch op het verkeerde been gezet. Of hij kweekt al jaren verkeerd

                Comment


                • vishaka
                  vishaka commented
                  Editing a comment
                  De pistels waren geheel bruin bij het oogsten vandaar dat ik niet meer langer kon wachten en aangezien ik nog nooit paarse trichomen heb gezien dacht ik, ik ga vanaf dit jaar gewoon af op de pistels .... correct me if I'm wrong

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Moe doen wat je zelf beste vind voor je Dames..

                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Niks is fout, doen wat jezelf ingeeft inderdaad.
              Bezig...
              X