Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Northern light auto + 3x Diesel auto RQS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x Northern light auto + 3x Diesel auto RQS

    Korting op 420shop
    Met het eind van de zomer zal ik nog trachten om alles uit het gratis zonlicht te halen dus zal ik nog vlug een outdoor kweekje starten.

    3 northern lights en 3 diesels allemaal zijn het auto’s van RQS. Zal ik in 15 liter potten doen (gewone helaas zwarte) samen met plagron lightmix.

    Ik weet dat ik laat in de zomer ben maar het gaat om freebies. Dus laten we eens kijken wat dit geeft.

    Zojuist de zaadjes in water gedaan om te ontkiemen.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Je kunt je poten wit maken
    veel plezier
    kijk met je mee

    Comment


      #3
      Ik heb mijn dames gewoon in zwarte potten en heb er nooit problemen mee, ze staan de hele dag in de zon.

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Dan heb je of zeer grote potten , of je planten zijn groot genoeg om je potten te overschaduwen wanneer het erg heet is .

      • Saakie
        Saakie commented
        Editing a comment
        Ik gebruik speciekuipen van 65L per plant, de onderste 20% van de planten heb ik kaal gemaakt en ze staan de gehele dag vol in de zon. Ze zijn zelfs opgegroeid in de kas.

      #4
      Ik kan er wat lichter kleurig plastiek rond plakken van de voeding. Mijn grootste zorg is voornamelijk of ik nog niet te laat ben en of de voeding en tijd kwa oogst het waard zal zijn. Nuja geen weg terug meer, lets grow some💪

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Gewoon in een plastic zak zetten, hoppa.

      #5
      dat kan nog makkelijk maat van me zet nu ook nog neer en daarna nog een ronde word pas laat koud in nederland

      Comment


        #6
        Zojuist de potten gevuld en gewogen. 1 northernlight zaadje is niet geopend, toch heb ik ze allemaal geplant. Laat de kweek beginnen🥳
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


          #7
          Een kleine update. Links de northern lights, rechts de diesel automatics. Een paar zijn niet uitgekomen, 1tje gestorven 😔(RIP)
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #8
            Vogeltje op bezoek gehad🤬
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #9
              Een kleine update.
              Mijn sour diesels
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


                #10
                En mij northernlights
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #11
                  Ze staan allemaal in bloei. 1diesel is aangevallen geweest en is veel kleiner. Ik had voeding te kort gehad dus daarvoor de gele blaadjes vanonderen. Momenteel krijgen ae nog terra bloom en green sensation.

                  Ik hou van het dieselgeurtje🥰.
                  Verder veel regen en het aantal dag uren verminderen. Ik hoop dat die autoflowers sterker tegen toprot kunnen, ik plaats ze als het regent onder een afdakje maar de luchtvochtigheid zit toch hoger bij regen.

                  Verder jammer van het aantal lichturen ligt maar op 13 uur per dag ofzo dus veel yield/sterkte verwacht ik hier niet van😔.

                  Comment


                  • Tijnie82
                    Tijnie82 commented
                    Editing a comment
                    is prima 13uur k kweek autos gewoon op 12-12
                    en is een mooie flinke plant van een meter opbrengst zal wel iets minder zijn maar niet zo gek
                    Last edited by Tijnie82; 13 September 2022, 12:06.

                  • Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Diesel ook mijn favoriet voorlopig. De ny diesel van vision heb ik al 4x gezet, maar de echte geur en smaak zat maar in 1 van de 4 voorlopig...

                  #12
                  Volgende keer grotere potten pakken toch ? genoeg ruimte buiten.

                  Comment


                    #13
                    Voor hoeveel l zou je gaan. Met autoflowers werd mij verteld in de growshop dat alles boven de 20l geen nut heeft. Nu ja zelf niet 100% welk volume dit is

                    Comment


                    • Tijnie82
                      Tijnie82 commented
                      Editing a comment
                      hoe meer grond des te meer wortels daarom in de natuur wietplanten veel groter maar inderdaad heeft voor auto niet superveel zin om 100liter pot tepakken voor femm is het een ander verhaal maar daar hebbe we het niet over auto flower groeit maar kort daarom is een super grote pot ook onzin heb nu in 11liter pot maar zou 18liter pot pakken of 25is meer dan genoug
                      Last edited by Tijnie82; 14 September 2022, 13:38.

                    • atmosphere1
                      atmosphere1 commented
                      Editing a comment
                      Buiten heeft boven de 20 liter enorm veel zin !! zelfs voor auto flowering . Mijne staat in 40 liter en is een meter breed en bijna 1 meter hoog, maar ik had beter nog meer grond gepakt , achteraf gezien. Heel de pot zit vol wortels, ondanks de korte groei periode van 3 tot 4 weken. In het begin van de bloei zit er ook nog groei in, zeker in de wortels.
                      Als je direct in veel grond van start gaat, direct in het volle zonlicht zonder overpotten heeft het heel veel zin om veel grond te pakken , juist om autoflowers van een groter formaat te krijgen. Met kleine potten weet je zeker dat ze klein blijven, met grote geef je ze de kans groter te worden.


                      - Hoe meer grond , des te minder heet de grond wordt op hete zonnige dagen.
                      - hoe meer grond , hoe minder kans op uitdroging
                      maar ook , hoe meer grond des te langer het duurt om van overbewatering af te komen

                    • Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      40l grow bags , bijna onmogelijk om ze te overbewateren... grote buffer idd, heeft altijd mijn voorkeur.

                    #14
                    Wanneer je naar foto's van hele grote autoflower planten zoekt staan ze altijd in veel grond !

                    Hoe krijg je een grotere opbrengst uit autoflowers:
                    https://2fast4buds.com/news/top-five...cannabis-yield

                    Comment


                      #15
                      maar als je een grote autflower wil licht ook ceker aan het zaadje zie genoug hier op t forum joekel van een pot mini plantje dr is zecht niet altijd wat veel grond en auto bepalen zelf hoelang ze groeien ik praat dan over binnenkweek k heb altijd grote potten altijd 50liter maar formaat van de pot zechr niks over de grote van de plant heb mijn auto in 11liter pot de rest van de planten in 50liter en zijn net zo groot als de femms 110cm plus minus

                      der zijn ook mensen met klein stukkie steenwol en kweken er planten op van 2meter

                      Comment


                      • atmosphere1
                        atmosphere1 commented
                        Editing a comment
                        Op steenwol slaps onder het blok, van een meter breed, dan kan het wel ja.
                        Een AF bepaald hoe lang hij groeit , maar hoe snel hij groeit heb je zelf in de hand ! en dus kun je ook het uiteindelijke formaat zelf beïnvloeden.
                    Bezig...
                    X