Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb vanmorgen even gekeken en het kan wel
Alleen goed in de peiling houden
Meestal 1a2 weken dan moet de rest wel klaar zijn om te knippen
Als ik nu naar de fotos kijk nog even wachten denk ik
Meerten ook maar tweede jaars
Ik zou nog een paar weken wachten, ze kunnen in drie dagen tijd ineens supercompact worden. Dat is bij mij wel gebeurd iig. Ik weet niet wat je met je weed doet. Maar als het voor Robin Hood te spelen is, zou ik wachten dat vinden de Chinese vrijwilligers die het mogen roken vaak van betere kwaliteit. En bij foto 1tot 6 zie ik louter witte pistels. Die moeten eerst nog eens verkleuren en indrogen. Zo niet heb je hippie-weed. Daar is niks mis mee btw, ik word al stoned als ik naar weed kijk. Maar andere moet het bijna kinderheroine zijn!!!
Heb net nog even een paar toppen bekeken maar de iconen zijn nog transparant
dus nog wat meer geduld Corleone1933 ik was al gestopt met voeding geven wat NU
Gewoon weer voeding meegeven de volgende keer als je nog even door wilt gaan Eurogro dat lijkt me geen bezwaar. Ik geef op aarde tijdens de bloei ook wel eens alleen schoon water.
Juist op het einde van je kweek krijg je meer harsen (waarvan een percentage THC) meer gewicht , terwijl het lijkt of de planten stilstaan. Wachten loont nu zeker als er toch geen budrot is.
Vanavond alles geoogst droog hok mooi vol
weekje drogen
temperatuur ca 25 graden luchtvochtigheid 30%
pen benieuwt hoe het morgen is het droog hok is buiten dus de natuur moet zijn werk doen
per is wel natuurlijke trek en donker
Met de grond pen naar het drooghok, dat begrijp ik niet? En dat buiten drogen, lijk.maar uit een paar uur te lang en het ziet er uit als de weed in Marokko of Jamaica
Dan wens ik je succes met het blad straks te verwijderen, vele zeggen makkelijker is om het blad droog te verwijderen. Maar ik vind dat vele malen vervelender omdat de blaadjes half in de top drogen.
grote emmer een screen en een ventilator en hoppa je 2kg binnen uur geknipt.aar wat moet je eigenlijk met zo veel weed als ik vragen mag?
Ze drogen langzaam maar gelijkelijk het is al een paar daggen bewolkt
komt goed uit nu met het drogen 25graden 40% luchtvochtigheid binnen in het droog hok
onder de boom ACE0429A-44D3-4537-A8ED-E0ADF11A71F2.jpg
Een gewone niet auto flower Indica dominante soort schiet daar in Zuid Spanje eind juli/begin Augustus al in de bloei ! perfect want dan heb je Augustus en september als bloei maand waarin het weer ook nog eens veel beter is daar.
Dus als je in Spanje een autoflower in mei plant schiet hij pas maanden later in de bloei. Een autoflower schiet al na 3/4 weken in de bloei. Of hij nu in Spanje of Zuid osethie groeid
Comment