Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoofdstuk 1 De Buiten Tuin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    En straks ga je ze buiten zetten met meer zonuren, de wereld op zijn kop. Ik zou ze wegdoen en overnieuw beginnen. Autos zijn al niet stabiel en dan ga je ze van binnen naar buiten meer licht zonder licht. Is vragen om hermas denk ik. Ik hoop dat ik het mis heb natuurlijkšŸ˜‰šŸ˜Ž

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Licht uren komen nu zo goed als overeen

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Denk dat ze binnen 1a 2 weken buiten staan

    #17
    Nu komen ze wel overeen maar het word alleen maar langer licht, is de omgekeerde wereld lijkt me. Mat ik vind het een leuk experiment. Dan zouden ze ergens eind mij begin juni klaar zijn, vroege weed kan goed zijn. Ik hoop op een paar goede warmen maanden voor je

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja we gaan t mee maken man, šŸ¤žšŸ¼voor het mooie weer

    #18
    Ben ook aan het shoppen geweest voor mijn buiten kweek, ga deze keer ook voor autoflowers.
    Heb bij Dutch Passion de auto lemon kix 3x, de auto critical orange Punch 3x, de auto Ultimate 3x en als laatste de trial pack autoflower ook 3 zaden met 50% korting.
    Ik start pas begin mei, heb mijn potten al klaar staan 4x 40 liter en 1 x 25 liter, we gaan het zien, verslag volgt nog, suc6 met je kweek Bo$wachter

    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Daarom nog een weekje of 2 wachten en dan hopelijk zit het weer een beetje mee,

      Ik heb hier ook nog de sticky beast van zamnesia liggen, die gaat later in t jaar naar buiten. Bomen gaan we helaas niet krijgen, nog paar jaartjes wachten tot de heg rond om wat hoger is dan durf ik het wel aanšŸ™‚

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Buiten beter scroggen en verduisteren, ben je altijd voor de regen periode klaar.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Dat is lastig ivm werk, vandaar ook afjes dit jaar. Volgende keer als ik een fem buiten zet wil ik een sterk soortje die niet lang nodig heeft om mooi af te bloeien.

    #19
    29-3

    3 zaadjes in het water gegooid.
    -Sticky Beast /zamnesia
    -Strawberry Cheesecake/Barneys
    ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹-Strawberry Banana/Anesia seeds

    De 2 Monster Dwarfs zijn echte Dwarfs gebleven, klein maar fijn. Staan nog steeds bij de andere dames op 12/12 en ze willen aan de bloemetjes beginnen.

    Die slungel in mā€™n voorgroei tent heb ik een paar dagen wat minder goed in de gaten gehouden en die is gaan strekken. Dus die zal wss ook nog even op 12/12 gaan voor dat die over een week of 2-3 na buiten gaat.

    Tot nu toe zie ik nog niks wat op een Herman lijkt, ben benieuwd of we dat zo kunnen houden door de beperkte middelen binnenšŸ™ƒ
    Click image for larger version

Name:	CF9BEB63-27BB-4395-A3C1-5D567411346C.jpg
Views:	264
Size:	47,4 KB
ID:	1798174 Click image for larger version

Name:	4D9BE3CE-7AE9-46A3-A91D-090DA9B919DF.jpg
Views:	275
Size:	76,0 KB
ID:	1798173 Click image for larger version

Name:	526BF97F-9D7E-41F2-98E6-4156D91EC524.jpg
Views:	263
Size:	107,3 KB
ID:	1798176 Click image for larger version

Name:	042BA4E9-C0DF-4BAE-9822-88D7738672F3.jpg
Views:	265
Size:	47,6 KB
ID:	1798175

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Afjes binnen geef ik altijd van begin dat ze boven zijn volle bak licht op afstand 70 tot 90 cm, ze hebben maar een beperkte tijd om te groeien, en in die 4 weken moet de plant uitgroeien tot een plant met flink wat zijtakken. Langzaam laat ik het licht zakken, hoe groter ze worden hoe beter ze de temperatuur aankunnen.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Dat had ik ook zo gedaan als ik een andere tent en lamp had. Heb nu een klein tentje met 20w aan licht. Prima voor even voor te groeien maar niet voor wat ik aan het doen benšŸ˜‚ dat ze nu in de grote tent op 12/12 staan is een nood oplossing

    #20
    Click image for larger version  Name:	20200403_204513.jpg Views:	0 Size:	150,0 KB ID:	1798188 4 weken oud

    Click image for larger version  Name:	20200416_193028.jpg Views:	0 Size:	55,9 KB ID:	1798187 zes weken oud

    Daarom beter buiten beginnen met afjes als er genoeg zon en temp is
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      #21
      Click image for larger version

Name:	97D19BD9-E821-439F-B984-3A5D758C9A84.jpg
Views:	268
Size:	133,7 KB
ID:	1799305
      ā€‹ā€‹ā€‹ ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹deze zal het nog wel 2-3 weken zo vol houden.

      Click image for larger version

Name:	A82492C9-881B-4B74-823A-5AA8931C7D56.jpg
Views:	277
Size:	66,3 KB
ID:	1799302Deze 2 beginnen al langzaam in de bloei te schieten. Click image for larger version

Name:	374DE6E6-7E41-41EF-B0B0-0EF154F5A0EC.jpg
Views:	272
Size:	60,8 KB
ID:	1799303
      Attached Files

      Comment


        #22
        Ha mss was die gast ook gewoon op spannabis geweest
        Ik heb deze ook gehad
        Attached Files

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ik heb die toevallig van urban growshop, op Spannabis had ik alleen van anesia en nog een. Waarvan ik me de naam niet meer herriner

        #23
        Zoowe de eerste staat sinds afgelopen week buiten, ze was een uurtje van dr nieuwe uitzicht aan het genieten toen moeder natuur haar welkom hete met een heuse hagelbui. Mā€™n plant dacht dat ze naar Rotterdam verhuisd was! compleet gebombardeerd door de hagel heeft ze het eerste avontuur weten te overleven met wat lichte breukjes en kneuzingen. Her en der was blad er af. Zal dr nog eens een foto van maken.

        Enfin, het seizoen buiten is dus officieel begonnen šŸ™‚

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Het weer is nog niet optimaal voor de buitenkweek, succes.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Nee daar kwamen we idd vrij snel achteršŸ˜‚

        #24
        Heb vorig jaar een paar auto's gehad maar vond het toch te link dus voordat ze begonnen te bloeien maar weggegeven aan mijn maat die geen binnentuin heeft. Het bleven vrij korte planten en wat er van af kwam te roken vond ik niet om over naar huis te schrijven, maar als je niks anders hebt en/of het met tabak mengt prima te doen.

        Auto's in grote getale zetten levert het meeste op denk ik, want heel groot worden ze zelden. Als ze helemaal geen stres krijgen heb je de meeste kans op grote planten, maar dat is met ons wisselvallige klimaat natuurlijk lastig te voorkomen. Daarom is mijn idee: stres krijgen ze meestal toch wel dus reken maar op kleine planten, dus zet er beter maar honderd.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja die methode van je sprak me idd erg aan. Ziet er goed uit wat je laatste week aan t roken bent!

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Het smaakt ook erg goed, veel beter dan de bubble hasj die ik de laatste tijd had. Maar de voorraad slinkt snel, tijd om weer wat nieuwe te maken!

          Ik vind de hash van de 60mc overigens het beste maar de 90mc is ook goed. Volgende keer ga ik langer met de 60mc zak schudden.

        • Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Mooi man

        #25
        Nou het is me niet echt gegundšŸ˜‚ mā€™n planten zijn opgevreten.

        Heb besloten dat ik alleen wat plantjes in het bos ga zetten.

        wordt vervolgd..

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Heb ik ook al een paar keer gedaan, daar worden ze ook opgevreten door de slakken, waren al planten van een paar weken oud, binnen een paar dagen was er een helemaal weg, de tweede stond alleen nog de stam en wat top blaadjes.
          Slakken korrels strooien, een meter rond de plant.

        • PH donner
          PH donner commented
          Editing a comment
          Slakken hou je weg door een pot zonder bodem over je zaailingen te zetten. Smeer wat vaseline rondom aan de buiten kan en strooi er wat zout op. Ff aandrukken en het werkt ook met regen 2/3 weken!

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Dat is wel een goeie idd.

        #26
        Misschien wat stro om je planten heen als mulch. Werkt bij de aardbeien ook tegen de slakken.
        Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

        Comment


          #27
          Bedankt voor de tips, maar er was een geit ontsnaptšŸ˜‚

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            En liep de geit nog rechtšŸ˜…šŸ˜…

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Volgens mij kunnen die daar gwn tegen man, en er zaten ook nog niet echt toppen aan dus dat scheelt.

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Van gwn rauwe cannabis vreten wordt je toch helemaal niet scheef.

          #28
          shit balen van die geit hoop dat het bos nog wat voor je kan doen!
          sigpic

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Ja van die geit ben ik het inmiddels wel gewend die flikker heeft me al meer planten verneukt. Ik ga vandaag de zaadjes ontkiemen die buiten in het bos mogen spelen dit jaar

          #29
          Click image for larger version

Name:	E8978234-C4BD-40D3-AA51-6E5380ADA7D9.jpg
Views:	148
Size:	166,6 KB
ID:	1814323 Click image for larger version

Name:	80E43E44-BA22-4DCB-AA1C-0C724FF0F857.jpg
Views:	144
Size:	162,4 KB
ID:	1814324nou de eerste afjes zijn onderweg. Geen idee hoe lang ze nog moeten maar dat zal nog wel effe duren als ik dat zo bekijk. En de volgende generatie die heeft het maar zwaarā€¦beetje te vergelijken met de huidige generatie die nu moet beginnen met werkenā€¦ die hebben het ook zwaar.

          nja mā€™n buitenkweek begint mooi kut, maar het motto is een mooie kut is niet lelijk!

          houdoe en bedankt!

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Ach, een lelijke kan ook lekker zijn.

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Hopelijk zijn die snel klaar al het hroen trekt weg

          #30
          Click image for larger version

Name:	42B9130B-A050-48E6-8BE8-258B5E3606BD.jpg
Views:	110
Size:	185,3 KB
ID:	1818994 raketten worden hier gekweekt.

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Waar is het blad gebleven

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Allemaal het bos in gewaaid.

          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Geen idee ik heb 0 bladeren verwijderd alleen die knal bruin waren.
        Bezig...
        X